Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 17421 til 17440 af 24857
-
Vektorer løsning?
ForumindlægHar vedlagt opgaven, hvor der står hvad man skal beregne og de oplysninger man skal bruge. Jeg har bare prøvet med hjælpemidler at løse det på forskellig vis ud fra oplysningerne, men kan ik hitte ud af det ? :) Hjælp ønskes gern tak -
Nelson Mandela
ForumindlægHey .. Er i gang med at udarbejde min Engelsk synopsis (FSA) og tænkte på om der muligvis var nogen, som enten havde teskter, opgaver eller lign. liggende? Og ville lige spørger om et spørgsmål :D - Hvordan kunne Mandela efter 27 år i fængsel, "tilgive" de hvide? Takker --- -
Eksamens stil fra 2010.
ForumindlægHeej, er der nogle som er søde at læse min eksamensstil, og give en karakter, og evt nogle kommentare ? :) :) Og det er altså et essay, som skal tage udgangspunkt i en kronik fra hæftet.. Taaak Takkk -
Hjælp mig
ForumindlægHej alle skal snart op i religion Da jeg ikke har så mange noter til dette fag vil jeg høre om der er nogen der ville give mig en liste over de vigtiste ting inden for. Hinduismen Jødedom buddhisme Islam Kristendom bedste hilsner Rasmus -
skalarprodukt
ForumindlægVis, at (2a vektor) *(3b vektor) = 6a vektor * b vektor -
Molekylær biomedicin og medicin
ForumindlægHer få måneder før fristen for tilmeldinger er jeg virkelig kommet i tvivl, om jeg skal søge ind på medicinstudiet eller molekylær biomedicin. Jeg håber derfor, I kan hjælpe mig med at få afklaret nogle ting. Molekylær biomedicin er nok mere teoretisk, og derfor ville det måske være et bedre valg... -
hjææælp!!
ForumindlægJeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg skal snart op i eksamen og jeg kan ikke fnde ud af at skrive stil!! Jeg er simelthen så dårlig til at finde på en historie, eller til at beskrive hvad der er sket....jeg plager normalt at få 4 i karakter, jeg vil så gerne højer op, men ved ik ´hvad ... -
Ligning med e^x
ForumindlægHey derude :) Sidder og prøver mig frem med denne ligning: 7*e^x=52 Det jeg er kommet frem til er: 7*e^x=52 >> e^x=52/7 Så er det vist meningen, at jeg skal tage logaritmen på begge sider? Altså ln (e^x)=ln (52/7) På min lommeregner (TI-30) kan jeg ikke indsætte e^x, så hvordan kommer jeg f... -
monotoniforhold uden hjælpemidler
ForumindlægKan nogen hjælpe med at løse denne? -
Sociologi
ForumindlægHey! Jeg er 3.g'er som overvejer at læse sociologi. Men det bliver nok ikke på ku da mit snit ikke er højt nok... I stedet vælger jeg at søge på Auu. Ville bare gerne spørge om der var nogle f jer der studerer derude og evt kunne fortælle lidt om studiemiljøet osv osv? På forh... -
GENITIV!
ForumindlægJeg har oversættet følgende sætninger til tysk men jeg er ikke helt sikker på om det er rigtig. Vil I ikke lige se på det. 1: Mandens bil er gammel = Das Auto des Manns ist alt. 2: Børnene er forældrenes problem = Die Kinder sind der Problem des Elterns. 3: De giver pigens bror en bog = Sie ge... -
Hvad er mobning??
ForumindlægEt par sætninger og ord der beskriver hvad mobning er? -
Er det en artikel?
ForumindlægHej jeg skal spøger om det her er en nyhedsartikel eller en baggrundsartikel? -
Geometri, retvinklet trekant
ForumindlægHej, er i tvivl om en opgave, som desværre ikke kan uploades Figur 1 viser et telt. Figur 2 viser længdesnit gennem teltet. Nogle af målene fremgår af figuren. Teltet er bygget op som et typisk telt, med 2 retvinklede trekanter, en i hver ende, og et rektangel i midten, men jeg ved ... -
Eksamen på mandag
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen på Tirsdag, Så håber i kan hjælpe mig her, kender i nogle gode måder at forberede sig til Dansk mundtlig Eksamen, fx. nogle opgaver på nettet? :) Håber i kan hjælpe -
Mikroøkonomi hjælp/tutor
ForumindlægHej jeg er lidt desperat efter noget hjælp til mikroøkonomi. Jeg står lige nu til helt sikkert at dumpe, så vil hører om der ikke er en der kan hjælpe mig gennem pensum. Jeg læser HA (kom) på CBS. Mit problem er ikke så meget forståelsen af mikroøkonomi, men de matematiske udregninger -
Ligger min opgave på et 4 el. 7 tal?
ForumindlægJeg valgte at skrive en kronik til dansk eksamen, og jeg ved, den ikke blev specielt god. Især pga. tidspres. Men jeg vil gerne lige høre jeres mening.. Ligger den på et 4. eller et 7-tal?? Håber, at I gider at tage jer tid til at læse den!! :) Jeg bliver nød til at sætte den ind her, da stud... -
Hjææææææælp bioanalytiker og uddannelsen
ForumindlægJeg skal lave en opgave/rapport/fremlæggelse om en uddanne og da jeg ikke havde tid til at vælge valgte jeg bioanalytiker uddannelsen. men jeg ved ikke meget om det og det jeg indtil vidre har fundet på nettet er ret forvirrende. dette er min problemformulering: 1. Hvordan bliver man bioanalytike... -
Spørgsmål omkring HF enkeltfagseksamen
ForumindlægHej alle... Jeg har et ret vigtigt spørgsmål omkring HF enkeltfags eksamenerne... Jeg har været oppe til alle eksamener indtil videre... Dog har jeg skrevet frem og tilbage med min matematik lærer da han første gang skrev en seddel ud med eksamensdatoer og tid var jeg ikke skrevet på til ek... -
Kan man godt sige?
ForumindlægHe talked about the problem with the teacher Er det grammatisk korrekt? På forhånd tak.
