Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17441 til 17460 af 48931
-
Gauss' Eliminationsmetode
ForumindlægGodaften Studieportalen Jeg vil være yderst taknemmelig, hvis én af jer kunne forklare, hvordan man eksploiterer Gauss' eliminationsmetode. Helst med et tilhørende eksempel; f. eks. 2 ligninger med 2 ubekendte eller 3 ligninger med 3 ubekendte. Jeg siger tak på forhånd og fortsat go... -
Uforkortelig brøk?
ForumindlægHej! I en opgave står der: Skriv som uforkortelig brøk: a) 40% b) 37,5% c) 66,6% d) 10% Hvad skal jeg? -
Pyramus og Thisbe
ForumindlægHej med jer. vil høre om nogen af jer, der har læst pyramus og thisbe, ved hvad henholdsvis byen, landet, løven og muren er et symbol på, samt hvad der menes med "symbol på" i oldtidskundskab -
en opgave i kombinatorik og sandsynlighed. (sp. 5.22)
ForumindlægHej 5.21 Calculate the probability of selecting exactly two blue marbles (without replacement) 5.22 refer to a jar that contains four blue marbles and six yellow marbles. In each problem, three marbles are randomly selected. 5.21 Her har jeg fået P = 0.3. Denne er jeg 100 % sikker på. 5.22 Ha... -
Find punkterne hvor kurven er maximum.
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave hvor jeg skal finde de punkter på en kurve hvor kurven er maximum. Jeg har denne vektorfunktion x = 5cos(t) y=3sin(t) Min umiddelbare tanke er at differentiere, og få en hastighedsvektor, og sætte den =0. Men synes ikke jeg kan komme frem til noget der er korr... -
AT emne - trafficing
ForumindlægHey mennesker :) Jeg har valgt fagene Engelsk (A) og Samfundsfag (c) i AT, og ønsker at skrive om Trafficing. Det bliver nok med fokus på en engelsk kilde / tekst. Er der nogle der har nogle gode idéer eller forslag til en kilde, som jeg kan tage udgangspunkt i? Er lidt på bar bund, så bare fyr l... -
Martin luther king Jr.
ForumindlægHej Gutter, og gutinder. Sidder og knokler, og tænker ved mig selv.. Hvad skal jeg fortælle om Martin Luther king? Har trukket Marin luther, som det emne jeg skal snakke om til engelsk mundtlig ( Folkeskolen ). Hvad ville i have fortalt om? Skal snakke i 5 minutter på engelsk, og jeg kan ikke fin... -
skriftlig eksamen - robert fischer
Forumindlæghej .. jeg har ligesom mange andre været til tysk eksamen i dag (A niveau fortsættersprog) .. er der nogen der vil give en vurdering (karakter) ?? tak :) -
Irak krigen
ForumindlægHej.. Så er det snart ved at være slut - skønt! Dog har jeg lige en sidste og krævende eksamen tilbage - historie!!! Jeg er helt fortvivlet når det komme til Irak krigen.. Jeg savner især en kronologisk oversigt og hvad der skete og hvem der gjorde hvad. Og hvad er det for noget med mediern... -
"Rettetid" - Maksimum?
ForumindlægHej. Jeg går i 1.g på skanderborg gymnasium. Efter min mening er vores dansklære ualmindelig langsom til at få rettet stile og afleveret dem tilbage.. Den sidste stil vi afleverede skulle vi aflevere for snart 2 måneder siden, vores lære siger han lige er begyndt at rette, og i mellemtiden har v... -
Genitiv
ForumindlægNogen der vil tjekke om det er rigtigt oversat - fokus på genitiv. Brug af enten ´s eller of-genitiv. Dansk: 1. Lærerens spørgsmål 2. Julens glæder (joy) 3. Kattens øje 4. Fire flasker øl 5. Fem ugers forsinkelse 6. Mændenes forbavelse 7. Solens varme 8. Otte kasser frugt 9. Damernes tasker 10.... -
Hjælp :)
ForumindlægHejsa..Nu har jeg siddet og lavet nogle rigtig underlige sætninger, syntes elv de lyder af noget der er løgn, men nu har jeg prøvet, håber der er en der vil rette det engelske sprog, og hvis man har lyst, så ville det også være herligt med grammatiken.Thank you :-)Hvilken personer findes på bille... -
Vanvittig eksamensplan
ForumindlægJeg har netop tjekket undervisningsministeriets eksamensplan for skriftlige eksaminer til sommer. Den findes her: http://us.uvm.dk/gym/eksamen/documents/stx_hf-proevekalender2007-2010_08102007.pdf Læser i den også således, at hvis man har Mat A og Spansk A, da ser det således ud: 13. maj: Dansk... -
DÅRLIG I SPANS! HJÆLP MIG :´(
ForumindlægHej alle . er der en der gider rette i min stil?? Jeg er rigtig meget i tvivl om jeg har gjort det rigtig , og min grammatik stinker. jeg ved godt den ser ret stor ud, men den er kun på 230 ord, og det nederste er stilen på dansk ! på forhånd mange tak ! ¡Hola todos! ¿Cómo v... -
Abstract
ForumindlægHej Jeg har skrevet et Abstract til min SRP opgave, og tænkte på om der var nogen der vil læse den igennem der er gode til engelsk. Bare mere måden hvordan det er skrevet på, så jeg ikke skal sende opgaven. Venlig Hilsen Mark -
Kan man forbedre sine karakterer?
ForumindlægHej! Jeg har en udenlandsk eksamen, og skal søge gennem kvote 2 på medicin. Jeg har engelsk på B-niveau, som jeg er blevet realkompetencevurderet i, dvs. jeg har niveauet men ingen karakter. Det trækker desværre MEGET ned i mit kvote 2 snit. Hvad er der for muligheder for at tage op engelsk på B-... -
HJÆLP
ForumindlægHEJ! jeg har virklige brug for nogrn der kan ret min stil jeg skal snart aflever den så kan i ikke være søde at hjælpe mig. vi skal skrive en artikel, og i artiklen skal der være en interview. plaes hjælp mig. afslutning er jeg ikke så meget glad for hvad synes du om den? -
Årsprøve for putter!
ForumindlægTænkte på, hvilke spørgsmål man kan blive stillet til mundtlig matematik årsprøve i 1.g... Har ingen anelse om hvordan et spørgsmål kan lyde...Nogen der ka fortælle mig hva deres lød på, eller hva man kunne forestille sig det var, når det kun er 1.g?? :) -
Peter Seeberg; Hvile
ForumindlægHej... Jeg skal skrive en stil om peter seebergs novelle "Hvile"... det skal være en fortolkning og analyse... er der nogen der har lavet nogle opgaver om den??har lidt svært ved a komme igang, så kunne være dejligt med lidt inspiration.... :-) -
Det danske skriftssprog. Debat
ForumindlægHej. Jeg vil gerne starte en debat om det danske skriftssprog. Er der flere, der har oplevet, når de retter en dansk stil igennem, at deres sprog er blevet sjusket. Altså mere sjusket i forhold til tidligere. Nogle der har oplevet dette, og hvad tror I det skyldes? Msn m.m?
