Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17441 til 17460 af 176853
-
A og B - vinkel v. (hjælp Mathon)
ForumindlægHey guys, kan i hjælpe med en opgave? Billedet er vedhæfet. Tak på forhånd -
Hjælp til tysk eksamen B-niveau!!!!
ForumindlægHej Jeg håber i kan/vil/har lyst til at hjælpe mig med min tysk eksamen. Jeg har fået en tekst jeg skal analysere og vil høre om der er nogen der har lyst til at rette den igennem for fejl for mig? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis der var nogen der havde lyst. Det behøver ikke at være ... -
Bestem konstanterne a,b og c
ForumindlægNogle der kan hjælpe? -
vektor b projektion på vektor a
ForumindlægHej.. Jeg har problemer med denne opgave håber nogle vil hjælpe. :) -
Analytisk geometri og vektorer på A-nievau
ForumindlægHej, jeg har de her opg., som jeg slet ikke kan finde finde ud af. De er virkelig noget af en udfordring. Håber nogle kan hjælpe. Har vedhæftet dokumentet. -
AT-eksamen om Darwin i biologi og historie
ForumindlægHej folkens ! Jeg sidder og laver AT-eksamen om Darwins jordomsejling i biologi og historie. Jeg har brugt den naturvidenskabelige metode og humanistiske, men i historie ville jeg gerne have kildekritik med, og jeg har derfor prøvet at lede efter nogle kilder fra modstandere til ham fra dengang... -
AT - Mad og mennesker (Bioteknologi A/Dansk A) - Mangler emne!
ForumindlægHej Studieportalen.dk! Jeg har meget svært ved at finde et emne der vil passe til min fagkombination som er bestående af: Dansk A - Bioteknologi A Jeg har overvejet to forskellige emner som muligvis kunne være en idé: 1. "Fremstilling af kunstig kød" - Her vil jeg komme ind på hvilke... -
differentialligning opg 111 i MAT3 A
ForumindlægVis, at f(x)=1/(x^2 - 1) er løsning til differentialligningen y' + 2xy^2 = 0 i intervallet ]-1,1[ Så har jeg isoleret y' = -2xy^2 Og jeg får f'(x)=(x^2 - 1)^-2 eller f'(x) = -1/(x^2 - 1) * 2x Men når jeg vil vise at de to sider er lig hinanden, ved at indsætte F(x) og f'(x)... -
Hjælp !! a) Bestem transformerens maksimale virkningsgrad.
ForumindlægHejsa tænkte på om der var nogen kloge hoveder derude i danmark der har tid til at hjælpe med en opgave? Opgave 1 Når en transformer belastes, afhænger virkningsgraden af, hvor stor en belastning transformeren udsættes for. Ved belastningsgraden x forstås forholdet mellem den givne belas... -
HJÆLP TIL FORSTÅELSE A MÆLK FRA SIMON FRUELUND
ForumindlægGoddag har lige læst et værk fra Simon Fruelund som hedder mælk og kan simpelthen ikke forstå den, nogen som kan forklare hvad den går ud på? -
Fysik A eksamenssæt 1. opgave
Forumindlægden 1. opgave i det vedhæftet opgavesæt forstår jeg ikke helt hvordan den skal løses, min lærer sagde jeg skulle bruge denne formel Q = -Δm · C² Q= Mefter - Mfør = (massen efter - 2 · m(-1e) - (massen før + 2·m(-1e) Hvorfra kommer -1e ? -
Gode råd og hjælp til billedkunst eksamen samt eksamens projektet.
ForumindlægHar malet en parafrase af et portræt billede af Michael Kvium - Naturkreds. Jeg valgte at gå fra de mørke og dystre farver, til de lyse og åbne farver. Derefter tog jeg istedet for citronringen der nærmest binder motivet til fladen i baggrundet og lavede et stort ur, som objektet står på. (s... -
RETTE IGENNEM?? - 24. timers eksame !! :S.
ForumindlægHej allee :).. er igang med 24 timers eksamen.. Teksten: Sie Glotzen Mich An wie eine Ausserirdische ! NOGEN SOM HAR MOD PÅ AT RETTE MIN TEXT IGENNEM? .. Så lægger jeg den ind .. Må gerne være nogen som har styr på grammatikken osv. Da jeg har lidt travlt :) -
Kalium indholdet i bananer (Fysik A)
ForumindlægJa, jeg er fandeme gået i stå, for det er så lang tid siden jeg har haft om henfald at jeg ikke kan huske det.Men jeg har en opgave som lyder:Mange fødevarer har et naturligt indhold af kalium. En lille del af kaliumatomerne er det radioaktive K. Det kan henfalde blandt andet ved at indfange en e... -
Bestemme a, b og c i et tredjegradspolynomium
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe med denne opgave. Den er vedhæftet her for neden Jeg takker på forhånd -
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
Hjælp til 9 klasse eksame
ForumindlægHej, jeg er en 9 klasse elev som skal op til eksamen her på tirsdag. Jeg er kommet sent i gang og mega forvirret i hvad jeg skal skrive om, da min lærer har hjulpet med problemstillinger og jeg intet forstår af dem (de kan ikke ændres nu) Min problem stilling er - hvilken betydning har grundlove... -
hvordan foregår samfunds eksamen (fællesfag)
Forumindlæghej det vil glæde mig hvis nogen her inde kunne fortælle hvordan en samfunds eksamen (fællesfag) foregår -
dansk eksamen 2009
ForumindlægHvordan kan jeg øve mig til skr. dansk eksamen hvordan bliver man god til at skrive en stil? -
Fysik eksamen b-niveau
ForumindlægHejsaJeg skal op til fysik eksamen på b-niveau d. 21/06-2006.Jeg frygter virkelig den eksame, pga. den korte forberedelsestid, jeg tror ikke jeg vil kunne huske hele teorien ect. uden at skulle kikke ned på papiret et par gange.Har i gode råd til hvordan man kan læse op til en fysik eksame og hvo...
