Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 17521 til 17540 af 111527
-
Udsendt Af Udenrigsministeriet(Diplomat)
ForumindlægHej, Jeg går egentligt og tænker en del over, hvad jeg skal beskæftige mig med de næste par år, både i form af uddannelse og senere hen job. Mit drømmejob ville jeg umiddelbart mene ville være diplomat, grundet den store fokus på internationale forhold og samarbejde - derudover tiltaler u... -
rigtigt eller forkert?
Forumindlæg(2ax+b)^2 (2ax+b)^2+c^2+4axb (2ax+b)^2=4ax^2 (ax+b)^2= 4ax^2 + 4 *a*x*b + c^2 -
Israel-Pælastina?
ForumindlægEr der nogle af jer som har nogle noter til dette emne? Synes det er meget overskueligt og ville være lækkert hvis nogle havde nogle gode og overskuelige notater :) -
Notat
ForumindlægGodaften, jeg vil lige høre om der ikke var nogen, der sad inde med nogle noter til det moderne gennembrud? Evt. novelleanalyser mm. fra den periode? -
AUSTRALIA
ForumindlægEr der nogen, som har gode noter til emnet Australia fra faget engelsk, som jeg kan låne? Eller nogen der kan fortælle mig om hvordan udrensingen af obriginals foregik? -
det moderne gennembrud???
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen der har nogle noter angående det moderne gennmebrud indenfor literatur..........eller bare om der var nogen der kunne fortælle mig noget vigtigt om denn periode????? -
parents = ental?
ForumindlægLigesom family nogle gange kan være ental, kan parents også være det?I denne kontekst: Her parents have not given up hope yet. -
Funktioner/ligning
ForumindlægHej, Jeg sidder lidt fast i den her opgave: Funktionen f har forskriften f(x)=-x^2+bx-4 Bestem b så ligningen f(x)=0 har netop én løsning. Hvordan gør man? Håber nogen vil svare - jeg skal aflevere i morgen. Vh AL -
Eksponentialfunktioner
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare mig hvordan man løser denne opgave? Om en eksponentielt voksende funktion f(x)=ba^x oplyses, at grafen går gennem punkterne P(2,3) og Q(6,13). Bestem tallene a og b? På forhånd tusind tak. :) -
Nervøsitet!
ForumindlægOkay, jeg er ramt. Det er slemt! Jeg skal til eksamen i overmorgen. Og jeg har læst flittigt og følt jeg har styr på tingene. Jeg går i 3.g og skal op i religion som det første. Har aldrig haft nervøsitet som et kæmpe problem.Men nu er det slemt. Jeg har glemt alt. ALT!!Andre??? -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
Engelske fejl - sætninger!
ForumindlægHej alle! Jeg har fået engelske sætninger med fejl i. Er der nogen som evt kunne hjælpe mig med at spotte fejlene og give en forklaring på, hvorfor det er en fejl? Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak! 1. I explained them my difficulty 2. He told that he would not be able to come 3. Her f... -
Faiakernes samfund >< kyklopernes samfund
ForumindlægHej hårdt arbejdende studerende. Jeg sidder og læser til ol eksamen, og har lige fundet ud af, at jeg overhovedet ikke har nogen noter til kyklopernes samfund og Faiakernes samfund, da jeg lå indlagt da vi havde om det. Min lærer siger at det er godt at kende forskellen på disse to samfund, da d... -
Fysik c spørgsmål
ForumindlægHej jeg skal til eksame på fredag, er der nogen der har gode noter, da alle mine noter er blevet våde i en eller anden grund. Spørgsmål 1: Elektromagnetisk Stråling. Spørgsmål 2: Lysets Egenskaber. Spørgsmål 3: Lys og Lyd. Spørgsmål4: Mekanisk Energi. Spørgsmål 5: Tilstandsformer og faseoverga... -
Kvadratiske matricer
ForumindlægAB = I - B2 hvor A og B er kvadratiske matricer af samme orden og I er enhedsmatricen. Hvilket af følgende udsagn er korrekt? (1) A = 0 (2) A er invertibel (3) B er invertibel -
lineær regression
Forumindlæger der nogen der kan givemig et hint til hvad det er jeg skal her, hvordan jeg komme rigang? Gør rede for princippet i lineær regression og omtal ligheder og forskelle på funktioner af typenf(x) = ax+b og g(x) = b ax -
vinkler i en vilkårlig trekant
ForumindlægHej. Jeg er kommet lidt i tvivl om hvordan man udregner en vinkel i en vilkårlig trekant. Jeg har 2 sider og en vinkel oplyst. Hvordan bruger man lige sinus invers? Jeg har en opgave der hedder: B= 82 grader, b = 7,00 og c = 6,55 Skal laves i dag helst...tak :-) -
(måske) dumt spørgsmål
Forumindlægjeg har en opgave hvor jeg skal bevise formlen a(b+c)=ab+ac geometrisk. Her har jeg fået lavet en rektangel med henholdsvis siden a og anden side b+c. Hvad mere kan jeg få ud af den formel? -
HURTIGT HJÆLP TIL ENGELSK RETTELSER.
ForumindlægHej jeg har lavet første OG anden delprøve. Er der nogen som evt. kan spotte nogle fejl i den første oversættelse? og i anden delprøve mangler jeg en forklaring på den første fejlsætning, og både rettelse OG forklaring i de sidste to. Er der nogen som kan hjælpe? TUSIND TAK ! Oversæt følgende tek... -
Reduktion
ForumindlægEr der nogen der vil tjekke om det her er rigtigt reduceret. opgaven (a+b)*(a-b) a*a-b*a+a*b+b*(-b) a^2+b^2
