Søgning på: analyse william. Resultater: 17641 til 17660 af 24034
-
Epidemi
Forumindlæghej :) Jeg skal lave et projekt (AT) om mad og mennesker, hvor mad er omdrejningspunktet. Jeg mangler inspiration og forslag. Jeg tænkte på fedme epidemi, da det er et meget vigtig problem idag, men det ved alle noget en masse om, og hvis jeg skulle vælge det, så skal det være en interresant ... -
Infinit/finit
Forumindlæg"Jeg har spist" ,er der tale om infinit eller finit? -
Test ved indsættelse (differentialligning)
Forumindlæga) Vis, at den flydstændige løsning til fiddrentialligningen er [billede] b) Bestem den løsning y = f(x), som opfylder f(0) = 1. Vedhæftet fil -
Salicylsyre
ForumindlægJeg sidder med en delopgave, som lyder: Beregn det teoretiske udbytte af salicylsyre. Jeg har: macetylsalicylsyre=1,459 g, hvilket er et procentvist udbytte på 97,3 %, hvoraf der (efter sugefiltrering) er kommet 3,482 g salicylsyre ved tilsætning af 2 M saltsyre (til pH=1). Hvordan gør jeg de... -
Dansk eksamen skrevet for meget
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation, hvor jeg har kommet til at skrive 4,4 sider til den skriftlige eksamen i dansk, hvilket er 0,4 sider for meget. Jeg er derfor meget nervøs for, at det kommer til at trække mig meget ned i karakter. Ift. opgavekravene har jeg opfyldt alle kravene, og endda pe... -
Ideer til nyhedsartikel om brænden på børsen til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej jeg søger efter ideer til en nyhedsartikel angående brænden på børsen til den mundtlige dansk afgangseksamen. Tak på forhånd :) -
Analytical essay: Summary
ForumindlægHej I et summary må man ikke skrive citater Hvis jeg skriver følgende: Before going in, Moira snaps a photo of the narrator’s hair, saying her followers love “before” and “after” shots. When the narrator realizes there’s no “before” photo, Moira ... -
Henførende stedord
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om man ville sige: "Die Frau, die er heiratete, war Ausländerin." Eller skal det henførende stedord være "der"? -
Tysk stil om sport
ForumindlægHej Jeg har skrevet en tysk stil om sort og fritid, og vil høre om der er nogen der vil rette den igennem Her er de dele af stile, som jeg er usiker på er rigtige: In meine Freizeit verbringe ich der größte Teil der Zeit mit meiner Familie und meinen Freunden. Ich glaube, dass die Dänen und ... -
Malerianalyse
ForumindlægHej SP - er der muligvis en der ligger inde med en færdig malerianalyse af Pété Champétré (Dirck Hals) Hilsen en depserat pige! -
Kan man differentiere en funktion, der ikke eksisterer?
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal differentiere ved brug af kædereglen. Det får jeg til Men er f overhovedet defineret? Og kan man så differentiere den??? -
Rettelse af fransk stil
ForumindlægHej hejEr der nogen der gider rette min stil om Marc Chagall?Mvh. Maria--------------------------------Marc Chagall:Marc Chagall est naît à Vitebsk en Russie, en 1887. Il est juif. En bas âge Chagall montre un talent et une passion des tableaux. Les tableaux de Chagall se n’assortir pas à la hist... -
Metoder og teori.. hjææælp!
ForumindlægHello :) Jeg sidder som så mange andre unge og er ved at skrive AT, men jeg er helt forvirret lige nu., skriver i spansk og idræt Jeg har om flystyrtet i Andesbjergene i 1972, hvor 16 unge mænd overlevede 72 dage i minus 30 grader. Jeg har selv opstillet mine 3 teorier, og vil lave en konklusio... -
BUDWEISER SRP
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at beskrive ANheuser Busch og deres produkt Budweiser. Dette har jeg gjort, men derefter skal jeg lave en PEST-analyse over det danske marked, og foreslå en ny afsætningsstrategi der kan øge deres salg. Jeg er i tvivl om de ting jeg sætter ind i min PEST analyse er rel... -
City of Glass, virkelig brug for HJÆLP til teoretikere og forståelse
ForumindlægHej derude Jeg skal skrive SRP i engelsk/samfundsfag under overemnet Det Senmoderne Samfund, hvortil jeg har valgt at analysere Paul Austers "City of Glass". Jeg skal først redegøre for nogle relevante teoretikere i forhold til analyse af bogen (og de temaer, som den omhandler... -
Usunde livsstile
ForumindlægHej alle! Jeg er en af de heldige, der er i gang med at skrive SRP. Og så ville jeg høre om nogle af jer, har nogle gode råd til hvad jeg skal komme ind på under min opgave, når min problemformulering lyder på følgende: 1. Der ønskes en definition af hvad usunde livsstile er samt en redeg... -
redoxreaktioner
Forumindlæghey, vil høre om nogen kan hjælpe mig med opg 2.19 i den røde bog:ved et eksperiment ønsker man at bestemme den formelle koncentration af fiksersalt, Na2S2O3, i en opløsning fra et mørkekammer. Der udføres derfor følgende analyse:En nøjagtog afvejet mængde K2Cr2O7 bringes til at reagere med overs... -
Hjælp til problemformulering!
ForumindlægJeg mangler lige lidt inspiration til min problemformulering. Jeg har lavet følgende problemformulering + problemstillinger: Problemformulering: Vi vil på baggrund af en ekstern analyse undersøge LEGOs placering som værende verdens 3. største producent inden for legetøj. Problemstil... -
3. års opgave - forslag til bog?
ForumindlægHej ! Jeg har valgt at skrive 3.års opgave i engelsk, da jeg indtil videre synes det er spændende at analysere den engelske litteratur, som vi arbejder med. Dog har jeg selv lidt problemer med at finde en passende bog til analyse i min 3.års opgave. Jeg har for nyligt læst The Graduate af samme g... -
Hjælp til genre!
ForumindlægJeg er på jagt efter et skema til analyse og fortolkning. Mit problem er bare at jeg ikke kender genren, så derfor kan jeg ikk rigtigt finde noget skema der passer. Den bog jeg skal analysere og fortolke er Ludvig Holbergs "Den politiske kandestøber". Hvis I ikke kender bogen er det en ...
