Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17661 til 17680 af 163702
-
Kvote 2????
ForumindlægHej, Jeg vil gerne vide om kriterierne for tilmelding til kvote 2. Hvad er tilmeldingsprocedurerne i Psykologi på Århus Universitet. Jeg har brug for at supplere matematik B for at kunne opfylde kravene til kvote 2. Desværre har jeg ikke et højt gennemsnit for tilmelding til kvote 1. Jeg har f... -
Er disse fire sætninger korrekte?
Forumindlæg1. Da han var ung, arbejdede han som læge i Afrika. When he was young he worked as a doctor in Africa. 2. Når man står og venter på bussen, føles det som meget lang tid, især hvis man har travlt. When you are waiting for the bus it feels like a very long time especially when you are busy. 3. I ... -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Læreruddannelsen - Noter
ForumindlægHej Jeg er første års studerende, og vil hører om der er nogen som har noter til følgende fag: Dansk indskolingen - KLM - Religion/Engelsk. Mvh -
Hvor godt skal man forberede sig?
ForumindlægJeg skal op i den nye mundlige spansk eksamen, hvor man trækker en ekstemporaltekst, fremlægger emne og fortæller om en anden tekst fra eksamenspensum..Lige nu er jeg i gang med at skrive noter til alle tekster fra eksamenspensum, som jeg kan komme op (altså den sidste tekst)..Jeg har f.eks. skre... -
Rettelse til i morgen!
ForumindlægNogen som vil rette fejlene i den engelske version (der hvor jeg har skrevet noget) ud fra den danske tekst. Dansk: Helte før og nu Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vor tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeli... -
hjælp:(
ForumindlægHej Jeg har engelsk som selv-studerende på B-niveau. Men jeg er ret dårlige til både skriftlig og mundtlig engelsk. Jeg ved ikke hvad skal jeg gøre for at blive bedre til engelske??? jeg har prøvet se mange engelske film, men det har ikke rigtigt hjulpet og kender heller ikke nogen, der kan hj... -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
Dansk på stx
ForumindlægHej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år? -
Hvilken linje er den bedste at vælge, hvis man gerne vil være revisor???
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
pc hjælp
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min computer...vil nemlig gerne skifte sprog sådan at når jeg tænder for den at den så aotumatisk er på engelsk... -
Kærlighed
ForumindlægHvad skal man skrive til en sød pige?!?!?!Nogen som kan give råd jeg er helt stoppet ?!?!? -
9 klasses afgangsprøver
ForumindlægHej, I dag var jeg oppe i dansk og fik er 12-tal. Er virkelig glad og stolt, men for en uge siden var jeg oppe i mundtlig engelsk og fik 7. Jeg trak spørgsmålet: Who was Martin Luther King and how did he fight racism? Synes selv jeg svarede godt på det, snakkede om Rosa Parks, The Civril Righ... -
KOMME I TANKE OM
ForumindlægHvordan siger man: KOMME I TANKE OM på engelsk? -
aids i afrika
ForumindlægHey folkens.. er der nogen der kender nogen bøger eller links om aids? det skal være pålidelig kilder.. Jeg har biologi på A niveau og jeg skal bruge disse oplysninger til min studieretningsprojekt.. plz.. hjælp lidt... Jeg vil beskrive selve sygdommen -
Engelskaflevering i form af eksamenssæt
ForumindlægHej. Jeg står med en engelskaflevering, som er lidt svær og jeg har desuden ikke haft tid før nu. Kan jeg få hurtig hjælp til nogle af spørgsmålene? A-opgaven 1. After discussing the matter over lunch, decided they to close the deal immediately - den skal skiftes til "After discussing the ... -
indledning til sso?
ForumindlægHej,Har nu fået udleveret min opgaveformulering til sso, og som den torsk jeg nu engang er, har jeg helt glemt at spørge min lærer om, hvad indledningen skal bestå af. Har klokket i det både i første og anden g, så håber nogen ved det..:)Jeg regner med en problemformulering, men er det, det samme... -
Regression
ForumindlægHej Alle :) Jeg skal op i mundtlig matematik og ved ikke hvad regression betyder? Eksamensspørgsmålet lyder sådan: Giv en redegørelse for lineære funktioner og for hvordan man bestemmer foreskriften ud fra to punkter på grafen. Du skal også komme ind på lineære regression. Jeg har lavet det f... -
Hvad er strategisk platform?
ForumindlægHvilke elementer indeholder en analyse af en virksomheds strategiske platform? -
3,9 i snit
ForumindlægHvis nu man har 3,9 i snit indtil videre på sit eksamensbevis, og man skal op til sommer. Hvor mange 02 eller 00 skal der til for at komme under 2,0 i snit?
