Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17661 til 17680 af 170164
-
Har været elektriker i 10 år, og overvejer Maskinmester uddannelsen.
ForumindlægJeg har allerede en Matematisk studentereksamen fra før verdengik af lave, så alle de fag der kræves på skolen har jeg på A niveau. Da jeg har en del tid til overs på mit nuværende job, så kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er et sted hvor jeg kan downloade tidligere opgaver fra eksamen, s... -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
polynomier
Forumindlægdu skal komme ind på problemstillinger indenfor økonomi, der kan beskrives med andengradspolynomier. Har ingen ide til hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak -
DDR- Tysk mundtlig FSA
Forumindlæghejsa, er der nogle der ved hvordan økonomien udviklede sig i DDR, under muren? Og hvordan politikken udviklede sig? Håber i kan hjælpe :) -
synopsis/projekt
Forumindlæghjælp!!!! skal skrive en synopsis til en projekt uge vores under emne er økonomi og sun og nærende mad hvad gør jeg ?????? -
Makroøkonomi; ny udgave af bog = ny pensum
ForumindlægHej Er der nogen, der bruger bogen Macroeconomics, Seventh edition, Blanchard? Hvis ja, har jeg nemlig nogle spørgsmål til denne udgave. Der er nogle ting jeg ikke helt forstår og jeg kan desværre ikke bruge andet litteratur, idet de ikke passer indholdet i denne nye udgave. Håber virkelig nog... -
STANDBY-PLADS DANSK
ForumindlægHej! Jeg overvejer at søge ind på bachelor uddannelsen i Dansk, på AU. Det er jo for sent nu at søge ind på normalvis - men hvis jeg søger ind på en standby plads, kan jeg så starte op til sommer, hvor den normale studieopstart er, også for dem der søgte ind på det tidspunkt der var ansøgnin... -
Lars Windhorst, 3 dele
ForumindlægHej, tænkte på om der er nogen her der ville være så supercoole at durchlesen understående og rette evt. fejl(så jeg kan se hvor fejlene er ;D):Lars Windhorst1) Übersetzung:Zwei Journalisten von der Zeitschrift DER SPIEGEL haben mit dem jüngsten Unternehmer Deutschlands, der vor neulich 18 Jahre ... -
Stabilitets- og Vækstpagten
ForumindlægJeg er igang med at skrive den store skriftlige opgave på HHx 3år, og jeg er rendt ind i et stort problem.... Opgaven består af to dele, og den første del er jeg færdig med, den lyder sådan her: Der ønskes en analyse af baggrunden for Stabilitets- og Vækstpagten,Denne del var der ingen problemer ... -
At studere jura ?
ForumindlægHej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman... -
Bølgelængde
ForumindlægOpgaven: Hvis en genstand skal kunne tilbage kaste lydbølger, må den ikke være mindre end en bølgelængde. Hvor små insekter kan en flagermus registrere? Først opstilte jeg værdier som jeg kender: frekvenser i intervallet af lyden flagermusen udsender: [2000;120'000] Hz, v: 340 m/s (Jeg f... -
Hvor kan jeg finde tabeller med tabel-værdier online?
ForumindlægJeg skal i næste uge i gang med at skrive en del rapporter og kommer i den sammenhæng til at skulle bruge en del tabelværdier. For at gøre det hele lidt lettere vil jeg høre om der er nogen der har nogle gode links til hvor man kan slå disse op eller én bog der indeholder gode omfattende lister... -
Opgave 7 - Aflæsning af f(x) og f'(x) vha. graf
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har lavet opgave 7 i en aflevering, men er meget i tvivl om de forklaringer, jeg giver, er korrekte og giver mening? Er egentlig også i tvivl om, om de resultater, jeg har fundet frem til, er korrekte? Er der én, der vil kigge på det? :) Jeg har vedhæftet opgaven og min b... -
regning med vektorer og parameterfremstillinger:
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har nedenstående opgave, jeg kunne hjertens gerne tænke mig en pegeretning til løsning - jeg kunne godt tænke mig svar til spørgsmål c) -
MÅ jeg læse VUC selvbetalt på kontanthjælp?
ForumindlægJeg tilmeldte mig fransk 0-B og Engelsk B-A fjernundervisning. det gjorde jeg efter en masse tovtrækkeri hvor en tidligere socialrådgiver havde sagt at jeg gerne måtte læse vuc fag, mens den nye sagde , at de ikke ville betale det. så jeg troede ikke jeg gjorde noget forkert ved selv at betale fo... -
dumper jeg hhx? :( hjælp..
ForumindlægJeg går på hhx 3 år og er færdig her om et par måneder.. Årskarakter : Matematik mundtlig 02 Matematik skriftlig 02 Samfundsfag 4 Tysk mundtlig 10 Tysk skriftlig 10 Virksomhedsøkonomi mundtlig 02 Virksomhedsøkonomi skriftlig 00 Eksamens : Virksomhedsøkonomi mundtlig 00 er... -
Haster -hjælp til samfundsfag ..
ForumindlægHejj alle på studi.. - jeg skal op i en "prøve" næste uge i samfundsfag, og ville hører om nogle kort kunne fortælle mig hvad ideoligere er, har læst meget i min bog, men det er meget svært at forstå.. - og hvad er den der dronnings"runde" man siger? - og hvad er en VK og VRK... -
Funktionsforskrift
ForumindlægHej. jeg skal lave en funktionsforskrift, som beskriver dette: y = .... Ved godt hvordan man normalt gør, men her er der både procent og opløftet potens^ med, og så er jeg lidt usikker på hvordan det skal skrives. https://imgur.com/a/iyShGpz Mvh. -
Samfundsfagsbegreber
ForumindlægMarginalvælger:stemmer på forskellige partier fra valg til valg Kernevælger:stemmer altid på det samme parti Sofavælger:person, som ikke stemmer Samfundslag:befolkningsgruppe, hvor medlemmerne er sammenlignelige med hensyn til økonomi, uddannelse m.m. Konjukturændring:overgang fra en konjuktu... -
Landanalyse om sydafrika
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er i gang med landanalyse kan nogen hjælpe mig med finde det offentlig saldo på sydafrika? MVH Jørgine
