Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17901 til 17920 af 29788
-
Kvantisering??
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvad ordet Kvantisering betyder? -
terminsprøve - hjælp
Forumindlæghej, i næste uge skal jeg til terminsprøve folk der kan hjælpe med formelsamlinger og andet hjælp der er tilgeneligt i terminsprøverne? tak på forhånd ;-) -
engelsk grammatik
ForumindlægHej alle. Jeg har svært ved engelsk grammtik, og har virkelig brug for jeres hjælp. Min lærer har skrevet de her ting jeg skal øve mig på: øvelse på Ing form hvornår der skal bruge ''s'' fx he walks to have og to be Kom med alle jeres noter, hjemmesider med øvelser og t... -
refleksive pronominer
Forumindlæghej. jeg skal i spansk frenlægge om refleksive pronominer, der er vel ikke nogle der ville hjælpe mig med at komme med eksempler og regler til emnet ? tak ... -
Forvirret
ForumindlægHej ;D Jeg går i 2.g, og fylder snart 18. Jeg har længe overvejet om jeg skulle tag mit kørekort nu eller om jeg skulle vente.? Der er vildt mange delte menninger om, at jeg skal vente med at tage det. De fleste siger at det bliver alt for hårdt at tage det nu, da det er 2.g, og andre mener at j... -
Hvad har jeg krav på?
ForumindlægHej, Jeg har lige købt en Acer bærbar. Jeg har dog et problem. Når jeg sidder og arbejder bliver skærmen pludselig helt blå og så genstarter computeren. Den er kun en uge gammel, men den har gjort det hver gang jeg har haft den tændt, siden jeg tændte den første gang. Desuden bruger den omkring ... -
Hvilke teorier ville være relevante?..
ForumindlægHej, som mange af jer andre herinde, er jeg lige gået i gang med at skrive SRP i dag. Jeg har valgt fagkombinationerne samfundsfag A og naturgeografi B. Som de fleste af jer ved, skal man bruge teorier i samfundsfag, men jeg aner ikke hvilke teorier, der ville være relevante til mit emne.. Jeg h... -
Hjælp :)
ForumindlægHej. Jeg har følgende opgave: f(x) = 1/2 - sinx 0<x<2PI når jeg så integrerer får jeg: F(x) = 1/2x + cosx + k Men så står der: Bestem de(n) stamfunktion(er) til f, hvis grafer har x-aksen som tangent. Hvordan skal jeg gøre det? -
SRP - Den Spanske borgerkrig.
ForumindlægHej Studieportalen, jeg sidder og sveder om min SRP om den Spanske Borgerkrig. Jeg har dog et forståelsesproblem ang republiken og fascisterne/nationalisterne. Jeg ved Spaniens republikanske regering bestod af af socialdemokrater, reformister, kommunister og anarkister osv og nationalisterne med ... -
Hurtig Hjælp til ligninger.
ForumindlægHej, jeg har desværre fået lidt problemer med et par ligninger, håber at nogen kan hjælpe. 3x-(6x+2)2+4(½x+½) 2x(3x+4y+2)-(x-2)(6x+8y) Jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg skal gå dem til de resultater de siges at have. På forhånd tak Henriette -
Optimering
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med at løse den vedhæftede opgave? jeg har prøvet alt hvad jeg kunne med jeg kan ikke komme frem til et fornuftigt resultat :/ Tak på forhånd :) -
Vil rette? Blot ½ side (Meget vigtigt)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der gerne vil rette min halv sides stil igennem? Vedkommende må også gerne rette det sproglige indhold og endda slette det der forekommer irellevant for et portræt! Stilen kan ses her: http://peecee.dk/?id=65938 Jeg foretrækker helst at få sendt den til følgende mail... -
Lidt hjælp til tangent
ForumindlægEn cirkel har centrum i punktet C (3,-2) og går gennem punktet P (0,2) Bestem en ligning for taangenten i cirklen i punktet P Hvad vil i gøre/hvordan vil i gribe det an?? ASAP!! please:-) -
Fiji ImageJ HASTER
ForumindlægHej. jeg skal analysere fluorescerende celler, og skal benytte mig af Fiji imageJ, nogen som har brugt programmet tidligere? kender desværre ikke programmet eller hvordan man analyserere billeder via Fiji på forhånd tak hilsen Martin -
Nådsensbrød Spørgsmål
ForumindlægHej, jeg har brug for en eller flere til at svare på de her spørgsmål for mig, da jeg ikke har læst Nådsensbrøb. giv en beskrivelse af kassen - hvordan bruger forfatteren ironi i teksten - hvorfor ender stine på kassen - Hvorfor ændre forfatteren fortæller vinkel fra 3.person til alvidend... -
Gældssituation
ForumindlægAfbetaler med 99 kr/md. i 48 mdr. Kontantprisen er 3000 kr. Hvordan skal jeg udregne renten? -
Hvilken ordstilling har spanak oftest?
ForumindlægHejsa. Hvilken ordstilling bruger man mest i spansk? Omvendt eller ligefrem? Mvh Louse -
oversættelse.. rette lidt :)
Forumindlæghvor har du været? jeg har været hjemme. Karin har været i Berlin i 1980. Hun er meget begavet. De er meget begavede. Havde de været ved stranden. Det er ikke altid let at være alene. Tidligere havde huset været rød. Bilen var rusten. Bilerne var rustne. Det er skønt at være ung. Jens har været ... -
Skriftligt fravær
ForumindlægJeg kan ikke forstå, hvorfor jeg har fået skriftligt fravær eftersom jeg var syg i dag… Det er jo trods alt første gang jeg ikke har afleveret en opgave til tiden.. Synes det super træls! Har jeg ret til at klage? -
"Sabbat"-år mellem 2 og 3 g.
ForumindlægHej! Jeg har af personlige årsager overvejet at tage et sabbat år mellem 2 og 3 g.. Jeg er ikke skoletræt og vil faktisk gerne bruge året som et slags dannelsesrejse, hvor jeg gerne vil ud som frivillige. Min eneste frygt er bare at jeg vil ende med ikke at kunne følge med. Vil bare høre om ...
