Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17921 til 17940 af 40404
  • sætning

    Forumindlæg
    Du bist mein bester Freund, der ich mich wünsche können. Du er den bedste ven, jeg kunne ønske mig. Er den tysk sætning fin nok? Tak på forhånd.
  • Hvad er protest?

    Forumindlæg
    Skal skrive tysk stil om, bla: "Was ist protest"?? Nogen der kan hjælpe. Er på bar bund.
  • Hjælp til ét udtryk

    Forumindlæg
    Hvordan vil man på tysk sige: "Eller som de ynder at kalde det: De gode gamle dage." På forhånd tak
  • Berlinmuren

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan skrive små korte sætninger om berlinmuren på tysk og dansk ?? :D Det vil være til en stor hjælp :)
  • Grundlæggende tyskspørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med et problem, som jeg håber at nogen kan vare på. Et eksempel på en sætning er: Kjolen er flot. Hvad har du betalt for den? = Das klein ist schön. Was hast du dafür bezahlt? Hvorfor hedder det ikke: Was hast du bezahlt dafür? Atså bytter dafür og bezahlt om? Er der noget grund...
  • Der Makkaronifresser

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogle der tilfældigvis har læst ''Der Makkaronifresser'' og har nogle gode fortolkninger på teksten? Jeg skal til eksamen i tysk imorgen, og har læst teksten op til flere gange uden at synes, at der er nok ''guf'' på, hvis I forstå. På forhånd ta...
  • 02 i eksamenskarakter

    Forumindlæg
    Hej! Jeg fik 7 i årskarakter og 7 i terminsprøve i skriftlig tysk A, men fik desværre 02 i min eksamen. Jeg er i tvivl om, jeg har misforstået noget i teksten eller om den er usammenhængende - eller bare har alt for mange fejl. ELLER om det er en uretfærdig karakter! Bare et 4-tal gør det bedre....
  • Ingen idræt i 9. klasse, problemer i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg går i folkeskole 9. klasse og har idræt ligesom alle andre skoleelver, men jeg tænkte på om hvis jeg vælge idræt fra i folkeskolen, kommer det til at være et problem når jeg skal på gymnasiet. I tysk hvis du ikke har det i 8 og 9 klasse så har du jo et problem, så v...
  • Valg af fag - gode idéer?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal vælge fag til SRP senest i morgen, men jeg er på bar bund... Jeg skal vælge Samfundsfag, da det er mit hovedfag, men 2. fag er sværere.. Jeg står lidt mellem Tysk A, Historie A eller Dansk A - men det sværerste er om der er nogle gode enmer indenfor hvert fag.. Nogen der har ...
  • ligninger o:

    Forumindlæg
    håber der er nogle der kan hjælpe mig -har aflevering for. a) x2 -6x +7 = 0. b) -3x2 - 2x+ 16 = 0 + en ligning jeg har vedhæftet i word. på forhånd tak.
  • BLÆKREGNING TIL PÅ MANDAG!

    Forumindlæg
    Midtercirklen på en fodboldbane har en diameter på 16m. Hvis du løber 6 gange rundt i denne cirkel, hvor langt løber du så? er det så ikke 301.44 meter (16 * 3.14 gange 6?)
  • Gør rede for følgende

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i tvivl omkring noget a). Indtil videre har jeg skrevet: x2 + 42 - 2x2 + 16 * x2 + x4 - 8x * x2 Er det korrekt
  • Tvivlsspørgsmål

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig med sætningsopbygningen på denne linje (oversat til tysk) Når jeg hører musik, kan jeg drømme uden, at tænke på omverdenen. På forhånd, tak for hjælpen.
  • Hvilket HTX gymnasium?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig om de forskellige HTX gymnasier I København? Jeg har ingen idé om hvilket jeg skal vælge, og skal man have tysk? Det stod der I Optagelse.dk og det undrede mig meget.
  • PH

    Forumindlæg
    .. 15. Beregn pH i en o,100 M HCl 16. Beregn pH i en 0,010 M HCl
  • Islam

    Forumindlæg
    Har man fri vilje i islam eller er alt determineret? Det virker lidt som m, når man læser Sura 16, at man har fri vilje..
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har udregnet svaret til y=-8x+190 Hvad skal jeg så, når der står indfør en passende variable?
  • hvad står før kvadratrod lidt let hjælp

    Forumindlæg
    Hej Studi'erTænkte lige på en ting.når jeg vil beregne eks. 7*4√16hvad bliver det så til. 7*4+4 eller hvad? eller hvad bliver kvadratroden til når den er opløftet .. bare en tanke/Sinz
  • Hjælp til cirkelns ligning opgave.. Haster!

    Forumindlæg
    Hej, i et koordinatsystem er en cirkel bestemt ved ligningen: \nx^2 - 6x + y^2 + 8y = 6.\n\nJeg er kommet frem til ligningen:\n\n(x-3)^2 + (y+4)^2 = 25\n\nEr dette korrekt, hvis ikke hvordan skal den så se ud?\n\nPå forhånd tak!
  • Forskrift.

    Forumindlæg
    f (x) er en parabel, som skærer akserne i 3 punkter; p (2,0) , Q(8,0) og R(0,4). Hvordan bestemmer jeg en forskrift?