Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17961 til 17980 af 41162
-
Ej hvor jeg dog hader engelsk!! - til imorgen - plz
ForumindlægHey med jer allesammen!! engelsk er ikk lige en af mine stærkeste sidder og derfor står jeg på knæ og spørge om noget hjælp.. plz.. her er noget som jeg har prøvet mig frem.. håber i har lysten... på forhånd mange tak!! Engelsk :The short story is about a young beautiful princess. She liked play ... -
Holmes Oversættelse:
ForumindlægHej! Det ville være fedt hvis der var nogen der ville se min oversættelse igennem:Danske version:Holmes og jeg var ungkarle og delte lejlighed i Baker Street. Holmes stod som regel sent op, og jeg blev derfor yderst overasket, da jeg en morgen vågnede et kvarter over syv og så ham stå ved siden a... -
E.T.A Hoffmann:
ForumindlægHej People.Håber der er en der gider være så sød at hjælpe mig med at rette denne oversættelse. Har både lagt den danske udgave og min egen oversættelse af den. Vil virkelig blive glad hvis nogen tog sig tid til at kigge den igennem.Nalle K. E. T .A. Hoffmann: Das Fraulein von Scuderi (1819) Nove... -
Muslimer vs. Protestanter
ForumindlægI anledning af den statsstøttede afbrænding af den danske og den norske ambassade i Syrien finder jeg det nødvendigt i først omgang at fremsætte følgende – om end kontroversielle – hypotese: Islam er som religion og kulturgrundlag underlegen i forhold til Kristendommen (herunder især Protestantis... -
LILLE RETTELSE (HJÆLP)
ForumindlægHEEEEJ!!:) Er der ikke nogen som vil rette dette afskedsprøv. FORKLARING: Det handler om en dame, som begår selvmord. Hun er taget på ferie, hvor hun begår selvmord ved at drukne sig selv.(det foregår en dag før juleaften) Irma(pige), er en hun har taget med, så irma som kan lide Eugen ... -
Rettelse af afskedsbrev! (hjælp TAK)
ForumindlægHEEEEJ!!:) Er der ikke nogen som vil rette dette afskedsprøv. FORKLARING: Det handler om en dame, som begår selvmord. Hun er taget på ferie, hvor hun begår selvmord ved at drukne sig selv.(det foregår en dag før juleaften) Irma(pige), er en hun har taget med, så irma som kan lide Eugen kan få ... -
Hjælp med rettelse af tysk!
ForumindlægHej Studieportalen, sidder her med min tyske oversættelse af et resume af et tekstudrag fra Im Juli. Hvis der er nogen der eventuelt kunne skrive deres mening, rette efter fejl eller blot kigge på den ville det være til god hjælp. Danske tekst til oversættelse: I teksten bliver vi først introd... -
fremlæggelse hjælp :D
Forumindlægskal fremlægge på onsdag, så ville være dejligt hvis nogen ville kigge de gramatiske fejl igennem. bare giv mig hint til fejlene :) I was in Italy with my family and my boyfriend. We were on the campsite called San’t Angelo. It is the most beautiful campsite ever, There are colouring beautiful f... -
Vredens største ø
ForumindlægHej jeg har en problemregning som jeg har vildt svær ved plizz hjælp plizzzz tak!!!! Grønland har et areal på 1,7 mio km2 og Danmark har et areal på 43000 km2 1,1 hvor mange gange er Grønland så stort som Danmark? Grønland har en befolkning på ca. 55000 indbyggere og Danmark har en befolknin... -
Undersøgelse; mangler DIT svar...
ForumindlægHej, jeg har en lille opgave i dansk, der går ud på at undersøge hvilke slangord der "holder" og ikke "holder"... Tænkte måske du havde lyst til at hjælpe mig dér...?1. Først hvor gammel er du?-___år.2.Synes du at ordet "NICE" holder?-Ja -Nej3.Synes du at ordet "... -
Rettelse af oversættelse og evt. erstatning af ord
ForumindlægBenjamin ist Halbseitenlähmung. Er besucht das Internat, weil er nicht gut zu Mathematik ist. Das ist seiner vierte Schule wechseln. Benjamin muss der Klasse wiederholen, weil er schlechte Noten in Mathematik hat. Seiner Eltern wollen dass er besser wird. Benjamin erzählt die Klasse, dass er n... -
oversættelse
Forumindlægjeg har brug for hjælp til følgende sætninger (,der skal oversættes til engelsk) : Frygten for at verden ville ende som en giftig losseplads. Eller at en atomkrig ville udslette alt liv på få minutter. -
SSO talkshow
Forumindlæghej jeg skal skrive sso opgave om amerikanske talkshows, er det nogen der har skrevet om det? kunne godt bruge lidt hjælp! -
TI InterActive!
ForumindlægNår jeg skiver tal >1000 i List-funktionen i TI InterActive! indsætter computeren altid selv et komma efter første ciffer, hvilket jo forpurrer tingene en del. Er der nogen der ved hvordan man får den til at lade være? Det fungerer heller ikke at benytte eksponentiel notation.Er der egentligt ... -
Lidt hjælp tak.... om "in"
ForumindlægHvad skriver man når man vil skrive " I Sverige" i starten af sætningen- og hvad hvis det er længre bag i sætningen? Desuden vil jeg godt vide hvad lande har - der, die eller das? Tak for hjælpen... -
RSS feed til de enkelte fora?
ForumindlægI øjeblikket er det muligt at få et RSS feed til hele forumet på studieportalen.dk, men det er ikke alle fag jeg ønsker at følge med i, så er det muligt vi kunne få et RSS feed til de enkelte undergrupper i foraet? Fx vil jeg meget gerne have et RSS feed direkte til matematisk. -
kryptering
Forumindlæghej. jeg skal dekryptere teksten: ÅOXNPVOØOCJLOXXB men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det, og hvilken metode jeg skal bruge. så hvis i kunne komme med lidt hjælp ville det være super.. -
Rapport.
ForumindlægAk ja, SRP. :( Jeg skriver om velfærdsmodellerne i USA og Danmark med særligt henblik på uddannelse og finansieringen heraf. Det går lidt træt, men jeg har lige ramt, om ikke en guldåre, så i hvert tilfælde en del bronze. http://www.netposten.dk/?pageid=113&ArticleID=1027765 .. er min bronz... -
Hjælp
ForumindlægSkal man redegør, analysere og diskutere i argumentationsanalyse? -
Riddertiden
ForumindlægJeg har brug for hjælp med at svare på hvorfor Riddentiden stoppede. Hvilke faktorer indspillede? Hvad var skyld i det?
