Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17981 til 18000 af 35989
-
Fagsupplering til sommer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan være mig behjælpelig med. Jeg skal have bestået matematik B for at kunne søge ind på mit studie til sommer. Problemet er at jeg har faget på mit eksamensbevis, desværre må jeg sande at jeg kun fik 2 mundtligt og 00 skriftligt, så faget ... -
Paradise Hotel - dansk & psykologi
ForumindlægHej alle Jeg skriver som så mange andre om paradise hotel i AT.. Jeg har valgt dansk (A) og psykologi (C) Jeg er i tvivl om hvordan de problemstillinger/formuleringer skal se ud? Jeg tænker lidt, hvis man fx vil forklare om noget der er sket i paradise og analysere et afsnit, skal lærerne så se... -
Karakter - klage?
ForumindlægHvis man f.eks har fået 02 hvor man eksempelvis skulle have haft 4 for at bestå faget samlet set, kan man få bedømmeren til at give 4, hvis man siger at det er ens sidste chance eller at hvis man ikke får 4 bliver man udmeldt af studiet og at det er til stor bekymring for en? -
Prisindeks
ForumindlægEr der en der kan forklare og løse denne opgave, jeg forstår den ikke. Tusind tak på forhånd -
Løs ligningen f(x)=1
ForumindlægDer er givet funktionen f(x) = 2x - 7 Løs ligningen f(x) = 1 Undersøg om punktet P(100, 193) ligger på grafen f - hvordan skal jeg løse den ligning? eller skal jeg først opstille en ligning? er det sådan her? (x) = 2x - 7 = 1 2x - 7 = 1 2x = 1+7 x = 4 Er det bare sådan? men hvor ska... -
Hvorfor får jeg forkert?
Forumindlæg*Ikke noget! Det er lig gået op for mig!* -
Jeg vil gerne melde mig syg til sygeeksamen - kan det lade sig gøre?
ForumindlægHej jeg går på Københavns universitet hvor jeg læser medicin. Jeg skal til sygeeksamen her på tirdag. Altså om 2 dage. Jeg har ikke mulighed for at møde op da jeg er blevet syg. Så mit spørgsmål er om man kan melde sig syg til sygeeksamen på? Tak på forhånd! -
Engelsk Outline, for lang?
ForumindlægHej jeg skal snart aflevere min engelsk outline, jeg har valgt emnet School Shootings. Jeg vil høre om den er for lang, og om jeg mangler nogle punkter, den skal være ca. 5 min. Tak på forhånd. Reason for choice of topic: A major problem for todays century Effects on the society, especially te... -
Differentialregning
ForumindlægHej, jeg har lidt svært ved den her opgave da jeg ikke forstår hvad det er jeg skal gøre i den. Og faktisk bare ikke forstår, det med sumregle osv er helt blank. Har brug for hjælp til min aflevering, det er sidste opgave og er helt blank -
LUURCH... Religion!
ForumindlægLurch>> Var det din opfattelse, at det var vigtigst at læse på baggrundsstoffet eller begreberne i religion - jeg har næsten kun interesseret mig for begreberne nemlig, og, spurgt lærer og censor mest til begreber eller baggrundsstof? -
Hvordan får man et 12 tal i dansk?
ForumindlægHej alle sammen jeg har et spørgsmål hvordan får man et 12 tal i dansk? -
fysik- årsprøve i 1.g
ForumindlægJeg skal op til årsprøve i fysik, men jeg er temmelig nervøs, og vi har ikke fået af vide af vores lærere, hvordan det egentlig fungere, og vi har ikke flere fysik-timer, så jeg vil høre, om der ikke er nogen der vil forklare mig det, samt hvordan man får et godt resultat????? jeg vil nemlig bar... -
cos og sin
ForumindlægI forlængelse af et tidl. stillet spr., ved de polære koordinatter. Når man aflæses koordinatsættet til cos(90+v) fås (-sin(v), cos v)Aflæses cos altid på x-aksen, og sin altid på y-aksen? For i dette tilfælde når man flytter cos(90+v), så aflæses cos jo på y-aksen og sin på x-aksen. Er det bare ... -
Engelsk hjælp.
Forumindlæghej skal snart op til mundtilig engelsk og vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med analyse af "Town"Town:In notting Hill the blacks go roundSaudis in Rolls in mews abound.Nurses and beauties in the leafy rideSqirrels and vagabonds in parks abide.Bobbies and ´models´have their be... -
Sproglig uden fortsætter sprog?
ForumindlægHej! Jeg er en dreng på 17 som lige er started på gymn., på matematisk linie. Jeg har altid gerne ville på sproglig linie, og har altid ment at det ville være mest oplagt for mig (af flere grunde). Her er midt problem...:Jeg har haft problemer med fransk i folkseskolen, og har derfor ikke nogen f... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Hvor finder man gamle eksamensopgaver?
ForumindlægJeg søger gamle HTX matematik B eksamenopgaver. Nogen som ved hvor jeg kan finde dem?Tak på forhånd -
03????
ForumindlægHej med jer!Ville lige dele en noget chokerende oplevelse med jer:S jeg har haft denne ubehagelige oplevelse af at have fået 03 i historie, det var heldigvis en årsprøve, men man blir da ked af det.. jeg ved godt det er min egen skyld at jeg ikke har læst så meget og sådan, men alligevel.. 03? je... -
ABO system!!!
ForumindlægHei. Er der en der kan forklarer mig om ABO systemet? jeg forstår det ik liige. -
Ang. stand by-plads!
ForumindlægHej kloge vejledere!Nu sidder jeg her og laeser mig igennem diverse sider paa www.ug.dk, og jeg har ogsaa besluttet mig for hvilket studie jeg vil soege ind paa. Jeg har allerede haft et sabbataar, der har vaeret guld vaerd, og foeler mig paa nogle(mange) maader klar til at gaa i krig med mit stu...
