Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 17981 til 18000 af 39570
-
Er der ikke nogle som vil rette min opgave?
Forumindlæger der slet ikke nogen som har tid og mulighed for lige at se min samfundsfagsopgave igennem? har virkelig brug for at få den rettet, og kan ikke få hjælp andre steder fra, så jeg ber jeg om at hjælpe mig. -
Christian 8
ForumindlægHej, Christian 8 volder problemer. håber på hjælp. :) Han syn på Gud, Staten og hans egen position? På forhånd tak. Er helt lost. -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ... -
Statskundskab
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at læse statskundskab på uni, efter min gymnasiale uddannelse. Jeg kan næsten ikke vente, og har besluttet mig for at købe nogle bøger indenfor emnet. Nogen der kan anbefale noget? Mit faglige niveau er langt fra på universitets niveau, jeg skal nok have noget... -
To uddannelser på en gang?
ForumindlægHej alle jer herude :-) Jeg kan ikke rigtig finde noget om det på nettet, så tænkte på at spørge herinde ! Håber der er nogen der svarer! Kan man godt gå igang med to uddannelser på en gang? Mange tak på forh&... -
Hjælp til synopsis - Indvandrer spørgsmål?
ForumindlægMit spørgsmål er: Er indvandring i Danmark generelt så stort et problem som den politiske debat afspejler? Håber på jeres hjælp! -
*** I NEEED HEEELP***
ForumindlægHej Nogle der lige gider at hjælpe mig?? Please.. jeg vil bare have et klart svar på disse spørgsmål, so jeg er ret i tvivl i…1. Hvad var grunden til at Danmark blev besat ?2. Hvad er Rigsdagsvalgene for noget?3. Støttede Danmark Tyskland under besættelsen?? For at undgå mere ødelæggelse?4... -
SRP hjælp
ForumindlægVi prøver igennem, i håbet om, at ingen vil komme med negativ feedback og ignorerer mit ønske. Hej allesammen. Jeg står i den rigtige dårlige situation, at jeg netop har fået 02 for min SRP-opgave, og jeg er rigtig ked af det over det. Jeg føler selv den ligger til en lagt højere karakter, ... -
A,B & C-FAG
ForumindlægHej! Jeg har fået at vide, at man på gymnasiet, kun har C-fag (undtaget idræt) i det første år, B-fag i to år og A-fag i tre år. Det er vel rigtigt? Men så har man jo faktisk "kun" 4-5 fag i 3.G? Eftersom man har 4-5 A-fag? Kan det passe? Tusinde tak for alt hjælp der må komme! -
Opgave A og B - hjælp til forståelse
ForumindlægHej. Man skal vælge imellem to opgaver, de lyder således: Opgave A: Du skal inden for emnet "Fremtiden – visioner og forudsigelser" udarbejde en synopsis, der kan danne udgangspunkt for den mundtlige prøve. Du skal vælge en naturvidenskabelig eller en samfundsvidenskabelig forudsigel... -
Erhvervsfrekvens
ForumindlægEr det positivt når erhvervsfrekvensen er høj eller lav og hvorfor? -
Markeds- og planøkonomi.
ForumindlægHej. Nogle der kan forklare følgende: Fordele ved planøkonomi Ulemper ved planøkonomi Forbede ved markedsøkonomi Ulemper ved markedsøkonomi Tak på forhånd :D -
Økonomi
ForumindlægHej jeg skal kunne tl imorgen redegøre i store træk om denne tekst/nyhed.. så tænkte på om der var nogle kloge samfundshoveder derude som kunne tage et kig og fortælle mig hvordan jeg skal kunne redegøre for det. Tak på forhånd! http://politiken.dk/oekonomi/dkoekonomi/ECE2238477/nationalbanken-... -
Psykologi kvote 1 og 2
ForumindlægHej. Jeg har et snit på 9,3 (hvor jeg har ganget med 1,08), og vil rigtig gerne ind på psykologi, som kræver et snit på 10,6 i Aarhus og 9,7 i Aalborg. Tror I der er chance for, at jeg kommer ind? Har forresten søgt kvote 2 i Aalborg også. -
Alt er forkert! Studieretning + klasse! HJÆLP!
ForumindlægHej folkens. Jeg håber virkelig I vil kunne hjælpe mig. Jeg sidder nemlig fast i et STORT dillemma. Her kommer situationen (beskrevet -->)Jeg går på et fantastisk gymnasium, som jeg er rigtig glad for. Det er stort, og er ret tæt på hvor jeg bor. Jeg går lige nu i 2.g og starter i 3.g efter ... -
Eksamensæts resultater Juni 2012???
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har været til HF skriftlig matematik b eksamen i dag, og jeg kan simpelthen ikke vente med at se, hvordan det er gået... Er der nogen, der kender nogen steder på nettet, hvor resultaterne er blevet lagt ud for HF matematik B eksamen d.4.62012? Tak for jeres til. Mvh... -
Karaktergivning..
ForumindlægHej alle sammen ! :D Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommer, og vil derfor godt vide, hvad der tilsammen giver den afslutende karakter. Er det kun eksamnerne? Hvis man så får dårlige karakterer på første gymnasieår, er det så for sent at rette op på det? På forhånd tak! -
Læseferie
ForumindlægHvor mange bruger jeres læseferie fornuftigt- helt seriøst? Og hånden på hjertet Jeg må ærligt indrømme, jeg skal til fysikeksamen på tirsdag, og har stadig ikke åbnet en bog Er jeg den eneste, der handler så irrationelt`? -
Hvad kræver det at få 00?
ForumindlægHey . Jeg er snart student og det er dejligt . Bortset fra en ting , jeg få super gode karakterer i andre fag , dog ikke i Engelsk hvori jeg er desværre elendig til ! Derfor håber jeg på at få 00 så jeg kan tag kursus og få det lært 100 % ! Dog er jeg bange for at jeg få -3 og den tanke gøre ... -
Karakter i matematik..
ForumindlægHey. Jeg har sidder og kigget på min karakter en del i matefik, fik 4/4. Men der står de vægter 0,5 ?? det forstår jeg bare ikke, for så betyder det jo reelt at jeg får 2/2 og en med 10/10 ville få 5/5 - hvordan hænger det sammen ?
