Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17981 til 18000 af 40404
-
SSO. Hvad hvis man har flere tolkninger af et tekststykke?
ForumindlægHey alle :) Ja, en mere, der er ved at gå ned over SSO - også i julen! Mit problem er, at jeg har flere tolkninger af et digt af Heine...? Hvad gør man - skal jeg bare vælge en og håbe at jeg vælger rigtigt, eller angive begge muligheder med grundig argumentering? Go'SSO-skrivning til all... -
Dannelse og Uddannelse
Forumindlæghvad er forskellen på: dannelse og uddannelse? -
Koreansk på gymnasiet
ForumindlægJeg ville gerne lære at tale Koreansk. Lige nu går jeg i folke skolen, jeg har længe kigget efter flere steder hvor jeg kunne få Koreansk, der er ikke nogle aftenskoler her i Odense der har Koreansk, så tænkte jeg at man kunne gøre det i gymnasiet, men jeg kan hellere ikke finde noget om det. J... -
Definitionen på lektiehjælp
ForumindlægHej alle!Jeg ville egentlig bare tilkendegive min mening om den misforståelse jeg har set mange gange inden for den seneste tid. Nogle folk som laver indlæg, er begyndt at tro, at folk herinde vil lave deres lektier! Derfor sætter de opgaven direkte ind som et indlæg, i en tro om at der er nogen ... -
Præpositioner
ForumindlægUnder operationen arbejder lægerne hurtigt. Durch die Operation arbeiten die Ärzte schnell. Han går ind i huset. Er geht in das Haus. Katten ligger på bilens motorhjelm. Die Katze liegt auf der Motorhaube des Autos. Edderkopperne sidder under loftet. Die Spinnen sitzen unter der Decke. Hun... -
Hjælp til at rette tyskstil??!
ForumindlægEr der ikke nogen, som vil hjælpe mig med at rette min tysk stil??? Det ville være en stor hjæælp:) -
Jødeforfølgelse!? Diskussion.
Forumindlæg"Hvilken betydning har det for eftertiden at samtidige øjenvidner formidler deres oplevelser fra Holocaust?" Jeg har i min SSO opgave dette diskussionemne og jeg kunne rigtig godt tænke mig at få nogle ideer, da jeg ikke selv er super god til det. På forhånd tak! -
Mening?
ForumindlægHvad mener de med dette spørgsmål? Skriv i hvilke fag du tilmelder dig FSA (ud over dansk, engelsk, matematik, fysik/kemi). Hvis der er søgt dispensation, så du kan aflægge prøve på særlige vilkår i et eller flere fag, skal du skrive hvilke(t) fag, det drejer sig om. Hvis der er søgt dispensati... -
Samarbejdspolitikken
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvorfor Danmark valgte at afbryde samarbejdspolitikken? Håber i vil hjælpe! -
Hjælp til at finde fejl!
ForumindlægHej alle. Jeg skal finde fejl i nedstående tekst med hensyn til verberne, hvilket jeg har problemer med. De første to linjer har jeg rettet, men jeg har problemer med de sidste linjer. Einmal im Monat Martha packte packt ihr Köfferchen. Alles ist wird immer gut vorbereitet vorbereiten. Martha... -
Nürnberglove
ForumindlægHvad vil i sige lovene er repræsentativ for? -
Besættelsen
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe? Hvilke dilemmaer stod politikerne overfor den 9 april? -
Dolke-støds-legenden?
Forumindlægja.. er der nogle herinde der ved hvad dolke-støds-legenden er for noget? Jeg så det i en lille note til en kilde om 1.vk. Nogle der kan hjælpe? -
Besættelsen af Danmark
ForumindlægHej nogen der ved hvad årsagerne til besættelsen af Danmark..? -
analytisk geometri.
Forumindlægjeghar fået en opgave om analytisk geometri, som jeg bare ikke kanfinde ud af. jeg skalGennemgå beviserne for afstanden mellem 2 punkter, afstanden mellem et punkt og en linje, samt midtpunktsformlen. og så skal jeg forklare Cirkelen ligning. jeg håber der er nogen der har nogle gode råd til h... -
Grammatik.
ForumindlægHar lige skullet oversætte 10 sætninger, som jeg godt kunne tænke mig at få rettet :) 1) Hvor længe bliver hun hos sin søster? Wie lange bleibt sie bei ihrer Schwester. 2) Hun skriver, at hun vil blive til i overmorgen, men hun er tidligere blevet længere, end hun har skrevet. Sie schreibt, dass... -
En enkelt sætning
ForumindlægJeg har lidt problemer med den her sætning: Was findet die Deutschen an Österreich bzw. Dänemark so schön? Er spørgsmålet: hvorfor de synes Danmark er så skønt, eller hvad tyskerne synes er skønt ved både Danmark og Østrig? Håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak ... -
Hjæælp :(
Forumindlæghej allesammen!har lige brug fo en hånd. Nogen der har haft nogte om Schweiz. Jeg skal fortælle lidt om schweiz på Tysk i morn? Håber nogen der finde goder links eller indlægger nogle opgaver i har lavet om Schweiz?ps: Håber nogen der hjælper mig =)forsæt en god aften :D -
Bonn og Berlin, mangler hjælp..
ForumindlægHej jeg skal lave en fremlæggelse her på torsdag angående Bonn og Berlin. Det skal vare cirka 2:30min Det her er hvad jeg har indtil videre, og hvis der er nogle der vil være sød og oversætte det jeg har skrevet på dansk, og rette min fremlæggelse igennem, ville jeg blive meget glad. Tusind ta... -
danmarks internationale placering
ForumindlægMit emne til 24-timers historie eksamen er danmarks internationale placering fra 1914 til i dag. Jeg har fået følgende kilder/materiale, men jeg er lidt i tvivl med hensyn til problemstillingerne. Skal mine problemstillinger være relateret til kilderne eller hvordan? Mine kilder: 1.Militæ...
