Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 18001 til 18020 af 36230
-
Metoder i dansk og biologi
ForumindlægJeg syntes folk snakker så meget om at man skal kunne snakke i det uendelige om metoder, jeg syntes bare ikke jeg kan finde på mere i de to fag jeg har valgt er der nogle der kan komme i tanke om flere. Jeg har valgt det overordnede emne kloning, etik og moral og har i dansk analyseret og fortol... -
kallias
ForumindlægHej Er der nogen som kan fortælle mig hvem Kallias er? Jeg hat prøvet at google ham, men uden held. Han optræder i Platons´ Protagoras -
HJÆÆÆÆÆÆLLLP
ForumindlægHej allesammen Jeg søger virkelig hjælp! Love, being young, American dream og changing the world. Hvad tænker i kunne være et spændene emne? og hvad havde i valgt som under emne? Jeg vil gerne høre jeres bud, for at sætter nogle tanker igang hos mig selv. BTW. til en mundtlig eksamen. TAk... -
ABSTRACT I SRO
ForumindlægJeg har kigget mit gymnasiums formalie for SRO igennem, og der står man skal havde 'abstract' med. Hvad er det, hvornår i opgaven skal det være, og hvordan adskiller det sig fra redegørelse? tak på forhånd§ -
Tysk haster!
ForumindlægEr der nogen der vil rette dette? :) Hvis du er god til tysk så send endelig en besked til mig, jeg har nemlig nogle spørgsmål omkring tysk :) Men hvis I vil rette dette vil det være rart ;) Wenn ich herangewachsen bin, möchte ich in Gentofte leben und zwar, weil ich finde, die Natur schön ... -
Vejledende løsninger til alt ;)
Forumindlæg. -
AKUUUUUUT Biologisk halveringstid for cæsium-137
ForumindlægHvor kan man finde den Biologisk halveringstid for cæsium-137 -
Niveau'er og eksamen på stx
ForumindlægHejsa alle sammen, Jeg har gået og studset over et spørgsmål, det lyder sådan her: På et stx, har man forskellige niveau'er a,b og c. Men når man afslutter et fag på b eller c. Kommer karakteren så på den endelige eksamen, efter 3.g eller kommer eksamens karakterene kun på, dem man har på A n... -
En komedie film!
Forumindlæghejsa. Kender i en god komedie film - som minder om ''The hangover'' - Og det skal Ikke! Være en dansk film ;)På forhånd tak! -
Sangens karakteristika - I Danmark er jeg født af Isam B
ForumindlægHejsa Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde sangens karakteristika Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ingen anelse om hvad det betyder...føler lidt at det har noget med karakteristik at gøre Men i en sang? Hvordan? I Danmark er jeg født - Isam B - YouTube -
Råd til litterære artikel
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en litterær artikel. min første litterære artikel faktisk. Så vil gerne lige have et par råd med på vejen. Den er skrevet over Peter Seeberg's "hullet" Mening med det meningsløse? Hvad bruger vi vores liv på? Er der en mening med det meningsløse? Dette ... -
lille spørgsmål
ForumindlægHvad udtrykker ”tener que” + ”estar + gerundium” og giv eksempler? er blank -
RETTELSE AF MIN STIL
Forumindlæg...DIVORCED, BEHEADED, SURVIVED Den er en smule roddet, håber nogen kan lave lidt orden i det :) -
English formal vs. informal?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen er mellem de 4 følgende eksempler? Er forskellen blot at der tales om formal og informal? Er alle sætninger grammatiske korrekte? Where would you like to go? (nutid og formal?) Where do you wanna go? (nutid og informal?) Where are you... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægEN der vil hjælpe med at rette denne oversættelse fra dansk til spansk..DAnsk:En soldat, Quirce, står af toget på Zafra station i Extremadura. HAn går ind i baren, hvor han sætter sig til at skrive et brev til sin søster, Nieves. Noeves arbejder på en fabrik i Zafra. Han afleverer brevet på fabri... -
Oversættelse
ForumindlægHej vi skal skrive lidt om vores familie til spansk, nogen der ved om det her er helt galt? :) Mi familia Me llamo Lasse, y me vivo en Aabybro, en Dinemarca. Tengo cinco hermanos. Mi el más viejo hermano llamarse Morten y estar 30 años. Mi el más viejo hermana llamarse Ditte ... -
Ret min eksamenstekst?
ForumindlægJeg stinker til spansk.. er der en der kan se om jeg har mulighed for at bestå oversættelsen. En su biografia el físico de famoso Per Green ha escrito sobre la infancia en pequeño el pueblo En la escuela se siento y mi hermano Ole afuera siempre. Nuestros el compañero no de... -
Hjælp til at rette opgave inden aflerving
ForumindlægHej søde hjælpsomme mennesker. Er der en der vil hjælpe mig med at rette det spansk jeg har prøvet at skrive inden jeg aflevere afleveringen? på forhånd tusind tak! Det er en kæmpe hjælp. Pedro siempre bebido demasiado, y va todos los días en el bar. Puso el libro sobre el mostador, ... -
Hvem vil vise mig mine fejl?
ForumindlægOg få mig til at forstå¨dem???Skal jo til skr. eksamen i spansk på fredag..Har lavet en eksamens oversættelse for at prøve at øve mig...Tante Marta havde altid forkælet Rubén meget. Som barn besøgte han hende hver weekend, og de tilbragte timer med at snakke om deres store fælles interesse: vilde... -
Biotek-linjen eller samfA engA?
ForumindlægHej. Jeg er 1.g'er i grundforløbet og jeg skal til at vælge linje om ikke alt for længe. Det er bare sådan, at jeg står imellem to vidt forskellige linjer: - Bioteknologi A, matematik A og fysik B eller - Samfundsfag A, engelsk A Jeg synes selv at bioteknologi er helt vildt spændende, og...
