Søgning på: de måske egnede. Resultater: 18021 til 18040 af 29788
-
AT være Dansk
ForumindlægHej. Kan nogen fortælle mig, hvad det ville sige at være dansk ? -
Kronprinsen til OL 2008?
ForumindlægHej alle i seje SP medl. Jeg sad lige og overvejede om i synes at Kronprinsen skal møde op til i de olympiske lege i 2008? Personligt mener jeg, at han kommer for at give de danske sportsfolk støtte, og af interesse. -
Var Palæstina en stat ?..
ForumindlægJaaaaa, overskriften siger vidst det hele. Har Palæstina været en grundlagt stat før? - Hvis ja, eller nej -kan jeg få noget dokumentation, kilder, link, ell. lign.? Som vi nok ved nu, blev den Israielske stat vidst grundlagt 1948, og landet hører stort set til isralitterne, hvis jeg ikke tager... -
skriv pressemeddelse - og tjen penge
ForumindlægGoddag Vi skal have skrevet 3 korte pressemeddelser, (artikler) Vi giver kr. 500,- pr. stk. Hvis det har interesse, skriv en mail til: [email protected] , for mere information. Venligst Jacqueline -
Summary
ForumindlægHey igen, er der nogen som vil læse og rette min summary igennem? They sold my sister english summary The storyteller is a girl named Naliki. The whole story was for 2 years ago. She has a big sister named Nyamalo and a big brother named Tumuko. It is a african family and the girls are not alowed... -
Were or was
ForumindlægHej studieportalen. Mig og min ven kan ikke blive enige om hvorvidt det hedder, i wish This was your lips, eller i wish This Were your lips. Jeg mener man bruger "was" da det vel er henholdsvis "i" og "This" der er grundled, og at "your lips" er genstandsle... -
Fysikere i nyere tid
ForumindlægEr er nogen der har en ide til en fysiker i nyere tid. som det kunne være interessant at holde et kort foredrag om? Foredraget skal indeholde en kort biografi og en beskrivelse af fysikerens område/forskning - og man behøver ikke at kunne forstå det helt :) -
cite-title
ForumindlægHejsa! Kan det ikke lade sig gøre med bibtex at cite titlen på en bog? Altså, jeg søger noget i retningen af \citetitle{bog}... Mvh Kenneth -
Redoxreaktion, lille problem??
ForumindlægHej jeg har et problem med at få denne reaktin til at gå op, nu ser den ud til at være gået op eller sådan næsten da: 1. jeg kan se at der er et I for lidt på højre side. 2. kan man godt sætte 2,5 som en koefficient?? IO3- + I- ? I2 (ikke afstemt) 6H+ + IO3- + 5I... -
hjælpemidler til skriftlig eksamen?
ForumindlægTil den skriftlige eksamen MED hjælpemidler hvilke måman så bruge? Må man gerne fx. bruge hjælpemidler her fra studieportalen. Altså hvis jeg printer det ud. for så bruger man jo ikke nettet.. -
vektorfunk
ForumindlægHej vektorfunktionen r(t)=(x(t),y(t) x(t)=(t^2+1/t) y(t)=(3*kvadratrod(t)) hvordan kan jeg bestemme t-værdien, når afstanden fra O(0,0) er mindst? På forhånd tak :) -
Overvågning
ForumindlægHej. Jeg skal skrive AT opgave, og har valgt fagene samf(A) og dansk. Mit emne er overvågning - jeg tager udgangspunkt i bogen "1984", men også i fx debatten om mere overvågning i samfundet, senest i forbindelse med knivoverfaldene i KBH. Det overordnede emne bliver højst sandsynlig... -
Funktionsbegreb
ForumindlægHejsa alle, Hvem kan fortælle mig (meget kort og præcist, og nem-dansk) hvad et funktionsbegreb er? definitionsmænge og værdimængde? -
bogstavregning
Forumindlæga:4-a:6 -
Installation af æøå
ForumindlægHej Jeg er ny bruger af Kile LaTeX editor i Linux. I den anledning er jeg mere eller mindre frustreret over, hvorfor jeg ikke kan skrive æøå. Jeg har efterhånden søgt nettet tomt og fundet frem til noget med: \usepackage[latin1]{babel} som skal inkluderes i alle dokumenterne, eller??? Men nå... -
bestem integralet
ForumindlægHej allesammen jeg har fuldstændig glemt hvordan man gør, er der en der kan forklare mig det? Jeg ved hvilken formel jeg skal bruge, men alt andet har jeg glemt... -
Udtale af sammensat ord
Forumindlæg. -
hjælp til løsning af ligning
ForumindlægKan nogen hjælpe med at løse denne ligning 3(2x + 1) = 4x + 9 -
Dansk FSA 2014 Novelle...
ForumindlægJeg har fået en FSA Novelle fra 2014 for til den 11. sep går efter at få et 12 tal men har det lidt svært med at starte jeg forsøgte at søge på "Bøger fra 1870'erne" for at få noget inspiration men der kom kun sider frem som der solgte bøger hvilket også giver mening... Men opgaven ... -
Sandsynligheden
ForumindlægHej Jeg søger en beregningsmetode til hvordan jeg regner sandsynligheden ud i dette eksempel. Det er poker og der er fire spillere. Man kan sige at sandsynligheden for at en af dem vinder uden at vi kigger på kortene er 25% og 75% for at tabe, men hvordan kan jeg regne disse procenter ud over f...
