Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18121 til 18140 af 153957
-
At aflevere opgaver, man allerede har afleveret
ForumindlægDet her er måske lidt langt ude, men... sidste år lavede jeg en analyse af noget renæssancemusik i faget musik. I år skal vi i dansk lave en opgave under emnet renæssance. Jeg har spurgt min dansklærer og jeg må gerne skrive om renæssancemusik. Hun ved ikke, at jeg har lavet en opgave sidste år. ... -
Matematik C til B - pensum?
ForumindlægHej alle derude! Jeg skal til at starte paa 3.G - stx. I den forbindelse har jeg faaet den glaede at skulle opgradere matematik fra C-B i forbindelse med opgradering af samfundsfag. Da matematik ikke frembragte den stoerste interesse i 1.G hvor jeg havde det paa C-niveau, vil jeg derfor gern... -
Hvad vil du mene er vigtigst?
ForumindlægDenne tråd er ikke korrekt placeret i forhold til kategorien, det skyldes at jeg ikke ved helt, hvor jeg skal sætte den ind under... Jeg synes personligt at min standpunktskarakterer er dårlige, og er virkelige nervøs for at det kommer til at betyde noget for mit gennemsnit, når jeg skal ud af g... -
Dansk eksamen hjælp plz
ForumindlægDANSK EKSAMEN Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har i helt styr på nogle genrer, jeg ville blive så glad hvis nogen gad skrive en kort beskrivelse(som er rigtig) af de her efterfølgende genrer i dansk: Essay Kronik Litterær artikel tusind tak ;D PS. må gerne give beskrivelse af fler... -
Jura hjælp ønskes!!
ForumindlægHejza, ville lige høre jeg ad om der ikke er nogen der kan hjælpe mig med en jura opgave, der omhandler pantebrev? Håber I kan hjælpe mig. Opgaven lyder sådan: I forbindelse med en meget stor totalrenovering og ombygning af en kombineret erhvervs- og privatejendom for en af Svendsen kunder, N... -
Geogebra
ForumindlægHvordan laver man en stiplet linje -
Tysk terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til tysk terminsprøve, og jeg har virkelig svært ved tysk grammatik og ordstilling Har I nogle hjemmesider eller noget, som I ved, man skal have styr på. Tak på forhånd. -
Pensum - forfatter.
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder her med mine tekstopgivelser og grubler over, om jeg skal terpe en hel litteraturbog igennem (hvilket nok er smartest), eller læse om de forfattere, der har skrevet de tekster, der er opgivet. Men er lidt forvirret. Kan jeg kun komme op i tekster/billeder, som er skrev... -
Historie FSA
ForumindlægHej Ville lige spørge om der var nogle af jer der vidste noget om, hvordan en historie eksamen kommer til at foregå? Hvad bliver der sat fokus på? (kigget på hos eleven) Hvordan kan man foberede sig bedst muligt? Hvad har du selv gjort? Gode huskeregler? -
Definition af "årskarakter"
ForumindlægEr der nogle, der ligger inde med en korrekt og præcis definition af "årskarakter"?Er der evt. nogle, der har linket, hvor det kan findes?Tak,Rune. -
Brug af ordbog
ForumindlægNår I skriver stil i fransk og tysk (spansk og italiensk også, men vil helst tage udgangspunkt i fortsættersprog), hvor ofte bruger I så ordbogen? Cirka. Jeg taler ikke om oversættelser o.l., men tekster I selv har formuleret.Grunden til, at jeg spørger, er fordi jeg virkelig har voldbrugt ordbog... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg gik på efterskole det sidste halvår (droppede ud i januar pga begge mine forældre blev syge), og startede så på 10 klasse i min kommune. Jeg skal derfor til fysik eksamen imorgen, men da vi hverken har fået pensumliste eller noget andet, er jeg meget i tvivl om hvad jeg ka... -
Klassekammerater
ForumindlægHej Tænkte på noget og det var om dem man er venner med i klassen kan have en rolle i hvad din lærer vil give dig af karakter samt hvad han eller hun synes på én? Dvs. hvis du er venner med klassens klogeste, om det så kan hive dig lidt op og omvendt hvis du er venner med en af de knap så gode... -
Kristendom!?!
ForumindlægHejsa, Hvad er forskellen på luthersk og katolsk kristendom? -
Bedømmelse af AT
ForumindlægHej. Jeg har netop været oppe i AT. Jeg fik 7, da censor i fysik følte jeg manglede noget om et relevant emne jeg ikke husker hvad var. Men jeg føler dette ikke kan være retfærdigt, da jeg er blevet vejledt af en fysiklærer på skolen, der sagde at det jeg havde var godt og derfor her jeg ikke læ... -
Dumpe i gennemsnittet
ForumindlægHej.. Jeg bliver student her iår.. Jeg blev lige i tvivl om hvornår det er man dumper helt, og ikke får sin hue.. Er det hvis man dumper eksame gennemsnittet eller er det HELE snittet? dvs. årskarakter + eksamens -
kARAKTER?
ForumindlægBling.. lyder det. Så kom der en snap mere. Du åbner snappen, og ser at din bedste veninde har sendt en selfie af dig og hende fra i går aftes. Men hvad er en selfie overhovedet, og hvordan har det ændret os som mennesker de seneste år? Ordet selfie fik sit helt store gennembrud i 2013, men vids... -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak! -
HHX eksamen ?
ForumindlægNår man skal op i eksamen HHX, kommer man så op i læsning også ? -
En lille eng oversættelse (^.^)
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse en lille oversættelse på 3/4 sider. Vi har fået ny lære og vil derfor gerne gøre en godt indtryk. ^.^ Skriv til mig hvis du vil hjælpe
