Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 18141 til 18160 af 32040
-
Skift fra HTX til STX?
ForumindlægHej. Jeg står med det problem at jeg meget gerne vil skifte gymnasium. Efter at have fået en ny klasse her til jul synes jeg at det er gået helt galt socialt. Jeg føler mig lidt malplaceret i klassen, da jeg har meget lidt til fælles med de fleste i klassen. Jeg kunne godt tænke mig at skifte gym... -
Tør jeg at vælge STX?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er en pige der går i en helt normal 10. klasse, for at modne mig og for at arbejde på mit gennemsnit. Da jeg startede i tiende, var jeg ikke i tvivl om at jeg skulle vælge en HHX, altså tre år på handelsskolen. Efter jeg har været i brobygning, er jeg begyndt at tvivle. Jeg ... -
Mat a, fysik b, kemi b
ForumindlægHej alle sammen Sidder og skal til at vælge min endelige studieretning jer om ikke særlig lang tid, og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg overvejer stærkt linjen mé matematik A, fysik B, og kemi B. Men har hørt fra folk at dette v... -
AT eksamen i morgen. Emne "1984"
ForumindlægHej jeg sidder og er i gang med at forberede mig til min AT eksamen i morgen. Men jeg har brug for hjælp. Mit overordnet emne er "Er vores samfund på vej mod et ”1984” overvågningssamfund?" Jeg har fået at vide at jeg skal være mere selvkritisk, men jeg ved ikke hvordan? jeg har også ... -
Bliver standpunktskaraktererne lagt sammen?
ForumindlægHalløj studieportal :-).. kunne ikke finde en tråd med dette, så lad os da slå den op:) Jeg startet på STX, 1.G efter sommerferien og var skoleklar. Så i starten af året dør en nær fra familien, og jeg går rundt og har ikke lyst til at være i skolen, men bare derhjemme og være " ked af det ... -
Et essay??
ForumindlægHej alle, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) jeg har til den 10 januar, så alle kan bare svar' vil nemlig prøve at lave den i god tid :) -
Latinske betegnelser i grammatik
ForumindlægHvorfor er det lige at man ikke må bruge latinske betegnelser som f.eks substantiv, adverbium, pronomen etc. når man går på HHX? Jeg bruger dem som den eneste i klassen, og man bliver nærmest set ned på. Jeg fik endda en reprimande af min engelsklærer om, at det ikke var passende. Nogen af jer de... -
Mulige eksamener?
ForumindlægNogle der ved hvor mange mulige mundtlige eksamener jeg kan komme op i med 4 A-fag? Har været oppe i max antal eksamener i 1.g og 2.g Tak :) -
Hvilken uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægHej allesammen! Jeg står lidt i vildrede om, hvilket studium jeg vil ind på. Da jeg var mindre, ville jeg gerne være journalist, og efter jeg kom på gymnasiet, var drømmen at læse statskundskab. Men jeg er kørt træt i begge fag - og står derfor her i 3.Gs eksamensperiode og behøver lidt vejlednin... -
franske sangere?
ForumindlægHej! Er der nogen, som kender nogle franske sangere? Jeg kender kun Calogero, men der er sikkert mange andre...? -
Statskundskab og udland
ForumindlægJeg starter efter al sandsynlighed på statskundskab (AU) efter sommerferien og har i den anledning et spørgsmål eller 2. Hvis man ser bort fra jobmuligheder på ambassader og i EU som kun meget få er så heldige at kunne komme i nærheden af, er der så mulighed for eventuelt at kunne arbejde i u... -
Fransk begynder A - god eller dårlig idé?
ForumindlægJeg skal snart til at vælge gymnasie, studieretning og så videre, og går ud fra at jeg i ansøgningen også skal vælge 2. fremmedsprog. Har haft tysk i 3 år, og må indrømme at jeg ikke har lyst til at lære mere om sproget og landet når jeg går ud af 9. klasse, da jeg ligesom synes at jeg har fået... -
Oversættelse
ForumindlægHej.. Er der nogen der vil rette oversættelse? Det er den danske opgave der skal rettes. Cree said he would talk to the people. He would tell them what the police had told him. He also asked for time to finish the religious ceremony that had been interrupted by tear gas. The officer said he wou... -
Dobbelt ejefald
ForumindlægJeg har disse tre sæltninger, som jeg simpelthen ikke synes jeg kan få til at passe: En af mine venner har vundet en million. One of my friends has won one million. At komme til USA er en af mine store drømme. To go to the US is one of my big dreams. Min gamle ven, Henry, er nabo til Ha... -
Forberedelsestid til forelæsning mm.?
ForumindlægHej :-) Jeg er ret sikker på, at jeg søger ind på økonomistudiet på KU her til sommer og i den anledning har jeg nogle spørgsmål. I har mange gange hjulpet mig med mine spørgsmål, så nu får I muligheden igen ;-) Hvor mange hold- og øvelsestimer er der på 1. og 2. semester? Ligger timerne "pæ... -
en der vil hjælpe :S
Forumindlæger der en sød person som gerne vil se min resume af en artikel for at se om den er rigtigt lavet :D the article is about the Olympics in Beijing. The content is about doping. It tells of the Olympic Games in the old days where everything was game that was played came from one's heart and how... -
7 korte sætninger rettelse
ForumindlægDette er 7 korte sætninger meningen er at de skal rettes og gives en forklaring på det bagefetr. jeg har prvet at rette men ved ikk om det er rigtigt og vil være glad for hvis i gad evt. komme med en forklaring og rette dem endnu en gang.. Tak på forhånd. :-/ hasttterr.. Den ikke rettet When th... -
Seem or seems?
ForumindlægHedder det: Sometimes life seem/seems boring? og hvorfor? -
Hvor mange ord?
ForumindlægHej Jeg har fået skrevet en analyse af en rap tekst. Den er lidt over 3000 ord. Er det for meget? Hvis ja, hvad antal skal den ca. forkortes til? -
Rette det her - udvidet og simpel nutid/datid
ForumindlægRette det her - udvidet og simpel nutid/datid gerne forklare hvorfor der fejl
