Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18201 til 18220 af 52678
-
Tysk hjælp!
Forumindlæghej er der nogen der vil rette min oversættelse og se om der nogle grammatiske fejl.:D på forhånd tak For mig kan en mobil godt være problematisk i skolen, hvis man har glemt at slukke den. Så kan den ringe midt i timen, og alle kigger på en, man bliver rødt i hovedet, og så har man enten dukse... -
opg. uden hjælpemidler haster
ForumindlægHej jeg sidder og skal til matematik eksamen STX B niveau her den 11. Maj. Og jeg har lige fundet ud af hvor dårlig jeg egentlig er til mange af de opgaver man skal kunne uden hjælpemidler :*( Derfor har jeg printet 30 sider med opgaver uden hjælpemidler og her er et par stykker jeg ikke kan komm... -
Reduceringstykker
ForumindlægHej :) Jeg håber meget at i vil hjælpe mig med nogle reduceringstykker her: I de to første skal man bare reducere; 3a+7b+a+3 = ? -4a+3-2a-7=? De to næste skal man hæve paranteserne og så reducere; (a-8)+(4a+9)=? (3x+5)-(x+1)=? I de to næste skal man gange ind i paranteserne og så reducere; 8+3(2... -
Problemregning
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde ud af følgene opgaver: Et gulvtæppe er 4,60 meter langt og 3,50 meter bredt - Hvor meget koster det når 1m2 koster 85,50kr.? Anders, Cecilie og Daniel har tippet i fællesskab, og de har betalt henholdvis 2 kr., 5 kr. og 9 kr. De vinder og får i alt 3.888 kr. Hvor meget... -
Karaktere, hvor - hvordan, hvornår kan man klage?
ForumindlægHej alle. Vi har lige fået karakterer idag på HHX, og jeg er i den uheldige situation at jeg er ultimativt utilfreds! Både i faget Erhvervscase, som jeg fik 7 i og VØ hvor jeg skriftligt og mundtlig ligger på samme.. Begge er afsluttende derfor jeg er på skideren. Virksomhedsøkonomi, skiftlig, ... -
Tysk stil (7 kl.)
ForumindlægHej! :) Jeg lidt svaert ved det tyske, som du nok kan se... Jeg ville blive rigtig glad hvis jeg kunne faa noget hjaelp. Jeg har gjort hvad jeg kunne: Meine Schule Hallo, mein name ist Oliver Emil Vestergaard Gregersen. Ich bin dreizehn jahre. Ich bin in der 7 Klasse. Ich habe eine Schwester ... -
Haaii kan du ikke tage et kig på det her.? evt. rette lidt i det?
ForumindlægHallo ich heisse Tina Skovgaard. Ich komme aus eine kleine dorf (by) wie heisse Addit. Ich wohne zusammen mit mein Mutter, Vater und meine klines schwester. Mien Mutter heis Lisbeth und sie arbejde an eine farm (landbrug). Mein Vater heis Anders und ist selbstständig (selvstændig). Mein schwester... -
Stil
ForumindlægHar lidt problemer med tysk, så håber at der er nogen, der vil kigge min tysk stil igennem. På forhånd tak.. Ich habe frage eins gewählt, zu antworten. Weil ich will diskutieren, warum ich denke dass es ist besser für Mark, dass er in Deutschland aufgewachsen ist. Als wir wissen sind Mark in V... -
Fokus på kasus - Oversættelse
ForumindlægHej! Jeg leder efter en sjæl, som vil give mig grammatisk respons på nedenstående oversættelse - Det er en oversættelsesøvelse fra Einfach So - Jeg vil meget gerne have, at nogen påpeger, hvor fejlene er, så jeg selv kan rette dem. Men hvis nogen føler for at rette den og derefter forklare fejlen... -
Selvvalgtemne til FSA - hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej alle! Nu er det jo som sagt ved at være tid til, at vi skal op til folkeskolensafgangsprøver, og mundtlig engelsk er obligatorisk. En mundtlig prøve, bestående af 5 minutters præsentation af et selvvalgt emne, under et eller flere besluttede hovedemner sammen med klassen eller læreren. Der... -
Tysk.. Haster håber virkelig at nogen vil hjælpe selv om det er sent. På forhånd tak.
ForumindlægNu nærmer sommeren sig, og i vores klasse diskuterer vi ivrigt, hvilken uddannelse vi skal vælge efter studentereksamen. Aviserne skriver, at hvis man vil have et job, så skal man læse medicin. De skriver også, at hvis man vil læse medicin, skal man have gode karakter.Men vores studievejleder sig... -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
rettelse
Forumindlæghej, har oversat disse sætninger, men vil gerne have en til at rette det fejl som kunne være. så hvis man er skarp til tysk, er man mere end velkommen til at hjælpe. den er på dansk, og så har jeg oversat teksten til tysk. Dansk tekst: Konrads forældre måtte flygte fra Tyskland, fordi de var jød... -
ax+b
ForumindlægEr der nogle, som kan forklare mig om jeg har skrivet funktionen rigtigt ved hjælp af de kommandoer jeg har brugt eller er der en anden måde jeg kans krive funktionen på? Kan nogle fortælle mig om deter rigtigt med henhold til opg. 1 (ax+b): -
Fosterdiagnostik i bio/rel - Metode?
ForumindlægHej! I min AT-eksamens opgave har jeg valgt at behandle området: Vurdering af fremtidens fosterdiagnostik på baggrund af biologi og etik. Min problemformulering er så følgende: Hvorledes kan den nuværende viden og de senere års udvikling af fosterdiagnostik benyttes i fremtiden til at afsløre... -
Spansk hjælp:)
ForumindlægJeg har det med at have lidt dumme fejl, så hvis der lige var en der gad kigge igennem, ku det være rart,tak:D 1) Elisa va a la compra en un supermarcado 2) Normalmente Fernando esta cansado y tiene hambre, cuando llega a casa. 3) Normalmente comen en la cocina. 4) Como nunca filete., pero como... -
Rette 10 korte sætninger??
Forumindlæg1. Min broder kom med en hund 2. Hunden var en gave til min søster 3. han havde fået hunden af en ven 4. han har nu boet i huset i 2 år 5. han købte huset af min far 6. dengang boede jeg endnu hos mine forældre 7. om vinteren spadserer han til sit arbejde 8. i dag har jeg købt møbler til mit være... -
engelsk gramma hjælp...!
Forumindlægjeg skal sætte korrekte form af (tillægsord/biord) i feltet, men er virkelig dårlig til engelsk gramma, så håber der er nogen der kan hjælpe.....1. This dress is too _______(warm)2. The salesgirl looked ______ when I bought it in July.(funny)3. She new that I would feel______ in it.(uncomfortable... -
Modalverber
ForumindlægJeg skal oversætte nogle små sætninger korrekt ved at bruge modalverber. Jeg har oversat dem, men er i tvivl om det er gjort rigtigt. Vil I kigge dem efter? 1. Jeg har ikke lyst til at gå Ich mag nicht gehen 2. Vil I spille med? Mögt ihr mitspielen? 3. Nej i dag gider vi ikke Nein h... -
Om en vil Kig om det er rigtig formeleret.
Forumindlæg1.Jeg spurgt hvem der havde taget bogen. I asked who took/taken the book 2. Der var langt hen til den nærmeste kro There was long for the next inn 3.Der var udstillet mange kurioisteter i vinduet There was post many korsets in the windo/ there was exhibit many corisity in the windo 4.Sagde han...
