Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 18241 til 18260 af 92586
-
Tvivl om jeg skal gå på HHX
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om jeg skal tage HHX som ungdomsuddannelse. Jeg tænker på at vælge enten Afsætning og International Økonomi, eller Virksomhedsøkonomi og Internationaløkonomi, dog er matematik ikke min stærke side. Jeg får som regel 7 skriftligt. Er der meget matematik på hhx? Hvilke af de to ... -
brug for hjælp/inspiration til SRP - FyA/Mat A eller FyA/His A?
ForumindlægHej.. jeg skal snart vælge fag til SRP-skrivning. Mine studieretningsfag er Fysik A og Matematik A, samt Kemi B, men kemi interesserer mig ikke slet ikke. Fysik er helt sikkert en af de 2 fag jeg vil skrive min opgave i, men jeg ved så ikke om jeg skal vælge Historie eller Matematik som den... -
Dumpet/bestået???
ForumindlægJeg har dumpet matematik A. Men bestod sidste år med fine karakter. Har jeg så bestået matematik A? -
rettelse af engelsk tekst..
ForumindlægEr der nogen der vil være mig behjælpelig med at rette denne engelske tekst, ved jeg ikke helt har styr på det, men det var et kæmpe arbejde for mig at skrive teksten, og ønsker mig at det er lidt mere korrekt. Hilsen Bente The god history I had meet Hans and marie at my first workplaisment we... -
Beregn brøk og decimaltal
ForumindlægBeregn 10 − 5 som brøk og som decimaltal 7 -
Abstract - HJÆLP
ForumindlægHej, jeg har siddet og skrevet min abstract (engelsk summary) til min SRO i mat/samf. Jeg har meget svært ved at se, om det er godt idet jeg er ret "skæv" til engelsk Håber der er nogen der vil gøre mig den tjeneste at kikke den igennem inden i morgen kl 12 :/ lidt sent ja.. men der er... -
Hvor meget har jeg skrevet?
ForumindlægHej folk :-) Jeg er så heldig at jeg er ved at være færdig med min SRP opgave i 3.g. Jeg har skrevet i latex, og det eneste problem er, at jeg ikke ved hvor meget jeg har skrevet. Jeg har i en anden tråd herinde fundet et program der kunne tælle ord i opgaven, men det er ikke særligt præcist og... -
Gennemsnit..
ForumindlægHej alle..Jeg vil lige høre jer om hvor vigtigt gennemsnittet i gymnasiet er?Mit gennemsnit vil sandsynligvis komme til at ligge et sted mellem 8,9 - 9,4. Har det nogen betydning hvad det mere præcist bliver, så længe jeg kan komme ind på den uddanelse jeg ønsker?Det er jo rimelig relevant når de... -
Forskrift for Hyperbel ud fra punktsæt
ForumindlægJeg har fået oplyst nogle punkter, som bliver til en hyperbel når de indtegnes i en graf viser det sig at det er en hyperbel. Jeg skal lave en forskrift for den hyperbel. Her følger punterne y 5 10 25 50 100 x 20 15 12 11 10,5 Jeg håber nogen kan fortælle hvordan man kommer frem til forskrif... -
Giv mig én god grund
ForumindlægJeg har været en slacker gennem gymnasiet, hvilket jeg må erkende at have fortrydt.. Jeg har fået to 7-taller og et 4-tal. Resten er enten -3, 00 , 10 eller 12. Det har gjort at min gennemsnit er fuck'd up! Jeg fik -3, -3 i tysk fortsætter, 00 i religion og 00 i mdt. engelsk. I matA regner j... -
Små rettelser - fremtid
ForumindlægNogen der vil rette de få sætninger her - omhandler fremtid. 8-A 1. Hun er her ikke [i] næste uge. 2. Jeg er sikker på, at brevet er her i morgen. 3. Jeg lover dig, at du får pengene i morgen. 7. Vi begynder i morgen. 8. Hun rejser snart fra byen. 9. Vi får regn på søndag. Engelsk: 1. She will... -
Mega Lysår
ForumindlægHej jeg ved et lysår er: 1lysår=9.46*10^12 Hvad er et mega lysår? -
Hastighed
ForumindlægHvis man cykler 3km/t på 10 min hvormange km cykler man så på en time -
mhy
ForumindlægHej Hvor meget er 1 mhy? Jeg skal konvertere 2.94*10^-7 mol til mhymol.. -
Problemregning
Forumindlæg1) et litermål bliver fyldt på 10 sekunder, hvor meget vand bliver der så brugt på 1 minut? -tak på forhånd -
AMISH HASTER!!
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
Faktorisering
ForumindlægHeeeej! Jeg skal bestemme rødderne og faktorisere dette udtryk: x^2-x-2 R1: 2 R2: -1 Hvordan kommer jeg så videre herfra. Var syg da vi lærte faktorisering i min klasse.. På forhånd tak! -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
integralregning - stamfunktion til ln(x)- HASTER!!!
ForumindlægHej, hvad er sramfunktionen til f(x)=ln(x)-3x^2 +10, x>0 jeg ved ikke, hvad stamfunktionen til ln(x) er. Tak på forhånd! -
Hvilke organismer kan være svære at placere i Carl von Linnés klassifikationssystem?
ForumindlægCarl Von Linné opfandt et klassifikationssystem, der er opbygget hierarkisk, hvor arter med visse fællestræk bliver grupperet i slægter -> hvoraf arter med fællestræk bliver grupperet i familier, som bliver samlet i ordener, og som dernæst samles i klasser ... og så videre. Nu har man så valg...
