Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 18321 til 18340 af 176853
  • Hvad skal der til for at bestå et fag?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er bare i tvivl om, hvad der skal til, for at bestå et fag. Det er noget med en årskarakterer, og hvor meget faget vægter osv. Men lad os sige, at man har matematik B. I årskarakterer får man: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 Eksamen: Skritlig: 00 Består man ?
  • 3. g dansk eksamen stil

    Forumindlæg
    Hej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer!
  • Please en der kan hjælpe i biologi med de her to spørgsmål a og b

    Forumindlæg
    en sød venlige person som kan hjælpe mig med opgave a & b vil betyde rigtig meget!!
  • Bestem førstekoordinaten til hvert af punkterne A og B

    Forumindlæg
    Håber nogen kan hjælpe med denne opgave :) A) Hvordan er det nu man beregner førstekoordinatet ud? B) I opgave b skal man vel bruge bestemt integrale, er det så fra 0 til førstekoordinatet A som jeg der er beregnet ud i opgave a?? - Opgaven er vedhæftet
  • Andengradspolynom ''a''

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg 'a' i en andengradspolynom?
  • hvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium

    Forumindlæg
    hvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium På forhånd tak
  • Måling af lysets bølgelængde - eksamen imorgen!

    Forumindlæg
    Hey alle!! Jeg er en kæmpe knibe, jeg står og skal til eksamen imorgen og troede jeg havde godt styr på mit emne. Det har jeg i nogen fald også. Men hvordan fanden virker ligningen til at måle lysets bølgelængde og hvordan bruges den. Kan simpelthen ikke få det til at virke - fatter virkelig hat ...
  • Dansk mundtlig Eksamen (Reklamer Klima)

    Forumindlæg
    Hej - Angående stof til mundtlig eksamen. Jeg står og mangler en reklame med statoils Bio95 (1G). (Statoil Bio 95.mov - http://www.youtube.com/watch?v=BpdoHdzNTRo&NR=1) Ja, som i kan se har jeg fundet den, MEN!! der mangler lyd på de sidste sekunder og kvaliteten er ikke ligefrem i top. Så er...
  • Ikke modtaget eksamensbeviser for alle beståede fag

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg håber virkelig at der er én der kan hjælpe mig med dette. Så jeg har lige færdiggjort min HF (ikke fuld HF), og er nu igang med optagelsesprocessen til en videregående uddannelse. Jeg har søgt ind igennem optagelse.dk og det viser sig nu at jeg ikke har modtaget eksamensbeviser for ...
  • Bestem a værdien så ligningen har præcis en løsning?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som vil komme med en gennemgang samt svar til dette. ligningen lyder således: ax^2+12x+9=0 Ved det enten skal være a=1 a=4 a=5 a=3,5 a=6
  • færdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012???

    Forumindlæg
    færdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012???
  • Betydning af a, b, c og d (parabler)

    Forumindlæg
    Hvis man nu har en parabel hvor: a= - b= - c= + d= + Hvordan ser den så ud i et koordinatsystem?
  • Løsning af a=y+b*y'

    Forumindlæg
    Hej Hvordan løser jeg a=y+b*y'?
  • Engelsk B maj 2015

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har engelsk eksamen fra maj 2015?
  • Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • eksponentiel funktion (find a & b fejl?)

    Forumindlæg
    Om en eksponentiel funktion f(x)=b·a^x gælder, at f(5)=12,6 og f(8)=6,95. Beregn a og b. a=x_2-x_1 √(y_2/y_1 ) a=8-5√(6,95/12,6)=4,28656 b= 12,6/4,28656^5 =0,0087 f(x)=0,0087·4,28656^x === FORKERT, da jeg ikke kan få ovenstående resultat, når jeg sætter mine to kendte punkter ind. Nog...
  • Antal moduler forskellig studieretning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har studieretningen Mat A, Kemi A, Fysik b. Kan det passe dem der har Mat A Samf A har færre moduler på de her tre år på STX end os der har naturvidenskabelig fag!!!
  • Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...

    Forumindlæg
    Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale...
  • 00 i matematik

    Forumindlæg
    Hej Idag har jeg fået den længe ventede årsprøve tilbage og som overskriften siger ser det ikke godt. 00 det hvad jeg kunne diske op med til noget der ligner en skriftlig matematik eksamen. Mine årskarakterer er heller ikke noget at juble over. 3x 02, for mange 4 taller etenkelt 10 tal, mens res...
  • Bevis for F(x)=a(x)^2

    Forumindlæg
    Please... er der nogen der kan hjælpe med beviset for f(x)=a(X)^2