Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 18321 til 18340 af 27764
-
Matematik A, Kemi B, Fysik B
ForumindlægHej, jeg overvejer at tage studieretningen Matematik A, Kemi B, Fysik B.Men jeg er ikke super god til fagene, faktisk fik jeg kun 7 alle tre fag. Selvom jeg ved det vil blive tre hårde år, er jeg indstillet på at gøre mit bedste og jeg har selvtillid nok til det - jeg ved jeg kan klare det.Men de... -
high school i UK
ForumindlægHej, min datter på 15 og hendes veninde vil på high school i England efter 9. klasse. Vi har fået en masse brochurer fra forskellige udbydere, og synes at Interstudies og AFS lyder mest spændende. Dog ved vi ikke, om de er okay - både hvad angår assistance under ophold, valg af skoler og familier... -
Dumme jeg.. brug for job
ForumindlægHej..I bliver nok overrasket når jeg siger.. at jeg er 21.. og har ikke haft et job før. Eller jeg arbejdede 2 gange i en bager, men var nød til at stoppe. Jeg får slet ikke lyst til at sende ansøgninger, fordi jeg på en måde føler jeg sikkert bliver afvist, fordi de nok hellere vil have en med e... -
Snyd - hvor går grænsen for lektiehjælp
ForumindlægTråd som forsætter diskussionen i artiklen "Snyd - hvor går grænsen for lektiehjælp?" -
Gymnasieelever bruger deres bærbar til chat
ForumindlægFornylig læste jeg lige en artikel om, at gymnasieelever bruger deres bærbarcomputer til alt mulig andet, som ikke har noget med undervisningen at gøre. Computerne har nogenlunde overtaget klasseværelserne, så nu gælder det altså om at have styr på dem.Jeg vil derfor høre jeres meninger om hvad l... -
som engelene flyver?
Forumindlæghej,, jeg ville lige spørger om er der nogen der har læst novellen.. Som englene flyver.. for jeg skal afl en stil her på fredag. og har ikke helt forstået opgaven.. Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe... På forhånd tak:::::)))) Malika...:) -
uddannelsesparat
Forumindlægskal man være uddannelsesparat for at tage en eud som tømrer -
Mod, og et talent inden for engelsk søges.
ForumindlægHej alle! Er der nogen der har mod på at rette en kort engelsk tekst på knap en halv side? Ja, jeg ved det godt - hvorfor lægger jeg den ikke op her? -
Ay Carmela
ForumindlægNogen der har et rimeligt fyldigt referat af Ay Carmela? -
Utilfreds over SRP-karakter
ForumindlægHej Jeg er utilfreds over den SRP-karakter, som jeg er blevet tildelt. Jeg fik karakteren 7, men havde satset på at få 10, men inden jeg klager, vil jeg høre, om det kan betale sig... Jeg vil blive rigtig glad for, hvis nogen gad tage sig den tid at læse den igennem, for hvis jeg rent faktisk h... -
AT: Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden
ForumindlægSpændingen er hermed udløst. Temaet for eksamensopgaven i almen studieforberedelse er: Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden. Held og lykke med opgaven :) -
Har jeg gjort det rigtige?
ForumindlægHej allesammen I fredags d. 04/07 lagde jeg min ansøgning ind på skolens postkasse som lå lige udenfor døren efter kl 15 (her havde skolen altså lukket) Har skolen så ikke først modtaget min ansøgning idag, HVIS de altså har tjekket postkassen? Kan jeg være SIKKER på at de tjekker den, de burde... -
Medicin: 9,4 (10,2 justeret)
ForumindlægHejsa alle med forstand på videregående uddannelser... Jeg har søgt lægevidenskab på AU og SDU... Er der nogen der kan vurdere, om jeg har en chance med et snit på 9,4 (10,2 justeret)? Jeg skal jo til at søge lejlighed, men vil vente lidt med en, jeg har fået tilbudt nu, hvis chancerne er små? -
Gode links til engelsk
ForumindlægGrammatik Verbix Online redskab til at bøje engelske verber (udsagnsord) SpellCheckPlus tjekker både for grammatiske fejl og stavefejl. Ordbøger Engelsk-Dansk / Dansk-Engelsk Ordbogen.com - mod betaling. Engelsk-Engelsk Cambridge Advanced Learner's ordbog (Engelsk-Engelsk... -
Jura optagelse
ForumindlægHej jeg har et par spørgsmål Jeg har i år ansøgt til jura på ku, sdu, au og aau. Mine karakter er dog ret lave, og kvotienten ligger på 4,6 (med bonusreglen). - Er der nogen som ved hvilket gennemsnit mans kal have for at komme ind? - Kigger universiteterne kun på ens gennemsnit og adgangskrav? A... -
Hvem har søgt aktuar/forsikringsmatematik?
ForumindlægHej folkens. Jeg har selv søgt om optagelse på forsikringsmatematik, og venter nu på svar fra KOT. Jeg kommer fra Jylland og har længe haft planer om at flytte til København. Mine tanker om videregående uddannelser kredsede i første omgang om valget økonomi/mat-øk. Men jeg endte så med at vælge... -
Selvmord :S
ForumindlægHey allesammen!! Jeg har et spørgsmål til Jer :) Mener I, at selvmord er en forbrydelse? Synes I, at der er en retfærdiggørelse i at begå selvmord? Knus Artemis -
Livets opstandelse.
ForumindlægHvorfor er mennesket opstået, hvad er vi her for? Hvad er meningen med livet på jorden? Vil gerne hører jeres meninger i min rapport ;) -
Hjælp mig med at vælge uddannelse!! Kom med forslag, del din viden og erfaringer! :)
ForumindlægHej, Jeg står og skal vælge uddannelsesretning, men har ingen idé om hvilken retning jeg skal vælge, da min interesser er meget brede og forskellige. Jeg interesser mig for: Historie Matematik Programmering Biologi Kemi Jeg har derfor indtil videre tænkt på at læse: Historie Arkæologi Programmeri... -
Hjælp til metode
ForumindlægHej Jeg står og mangler hjælp, da jeg skal til eksamen i AT på fredag.. jeg har jo afleveret min synopsis og min vejleder har sagt til mig, at jeg skal få styr på min metode, fordi hun siger den er forkert.. jeg synes det er meget svært og vil høre om der er nogen der har lyst til at hjælpe...
