Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 18341 til 18360 af 156873
-
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
Gnidning
ForumindlægJeg har et problem med denne opgave, den er taget ud fra en større, men jeg vil tor i godt kan forstå den uden jeg skriver det hele:Opstil den ligning som bestemmer ved hvilken vinkel den resulternde tyngdekraft og friktionskraften er lige store. Du behøver IKKE bestemme denne vinkel da det ikke ... -
Finansiel Regning
ForumindlægHej Har lidt problemer med spørgsmål b i denne opgave. Håber I kan hjælpe mig? Aalborg Handelsskole har en fond stiftet af Justitsråd Herman Møller. Fonden udbetaler hvert år den 1.august 50.000 kr. Fondens størrelse er 1. januar 1.500.000 kr., og fondens penge forrentes med en månedlig rente p... -
ligning
ForumindlægIsoler den positive størrelse d af ligningen :P = Io *(k*d )^2/12chjælp jeg aner ikke hvordan jeg skal løse den !! -
Plan i rummet og følgefejl?
ForumindlægVar til eksamen her den 27 .maj i Matematik A STX I opgave 11 a) bliver man stilt til opgave at finde ligningen for den plan der indeholder (50,0,0) (0,10,0) (10,0,10) Jeg starter med at finde min normalvektor, og da man kan finde en normalvektor til planen ved at finde krydsproduktet af to vekt... -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig engelsk? Jeg kan sende den til jeres mail. -
nogen der ved....
Forumindlæg....hvor længe der går før man har klaget over en (skriftlig) karakter, til man får at vide om den er blevet ændret? -
Matematik hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart op i skriftlig matematik, og tænkte på om nogen af jer kender en side hvor man kan øve mat. på 1.g niveau??? På forhånd tak :) -
HTX Mat A
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde! -
Akademisk læsning på engelsk
ForumindlægJeg er begyndt, at små læse lidt ifm. studiestart her til september :) I den forbindelse, så er der ca. 10-20 ord på hver side, som jeg ikke forstår og bliver nød til at slå op. Det er yderst tidskrævende. Er der nogen smartere måde, at læse, hvad gør i? Nogen taler om, at man skal læse engelsk o... -
Tæller årskarakteren med
ForumindlægHej med jer/dig, Jeg er i den situation, at jeg har nogle udmærket årskarakterer pt. men mine eksamens karakterer har ikke været så gode, faktisk skidte. Er årskarakteren med til at rette lidt op på det, så gennemsnittet kan blive højere. -
Hvad skal der til for at bestå et fag?
ForumindlægHej Jeg er bare i tvivl om, hvad der skal til, for at bestå et fag. Det er noget med en årskarakterer, og hvor meget faget vægter osv. Men lad os sige, at man har matematik B. I årskarakterer får man: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 Eksamen: Skritlig: 00 Består man ? -
tysk hjælp
Forumindlægjeg har denne opgave og oversdætte dette til tysk og skal snakke 5 minutter og kan bare ikke finde ud af det Racial description of the Rottweiler The Rottweiler dog is a very big race in Denmark. This race is easy to recognise because of its black body with orange marking at the chest, legs, an... -
Eksamen!!!!! Arghhhhh
ForumindlægHej alle sammen.Jeg har dette problem. Jeg skal til eksamen på mandag (mat), men jeg føler at kommer til at gå i frys (gå i stå altså) i mens jeg lave min skriftlig matematik aflevering.Jeg har ellers ingen problemer med de andre eksamer. Men når jeg høre matprøve bliver jeg helt skræmt. Det er i... -
Matematik (uligheder)
ForumindlægHej har brug for hjælp til denne opgave. Den handler om uligheder -
Forskellen på -3 og 00?
ForumindlægHej alle sammen, Hvad er enligt forskellen mellem -3 og 00? Altså til eksamen hvad kræver det at få 00 of ikke -3? Hvilket afslører nok mine ”høje” mål til mig selv :P Ejj men altså skal op til spansk mundtlig og ærligt talt så er jeg så lost som man kan være. Ville være dejligt hvis ... -
snadsynlighedsregning
ForumindlægHej jeg har nogle opgaver, er ikke helt sikker på dem:\n\nI et bestemt lotteri er sandsynligheden 10 % for, at en lodseddel giver gevinst. Der købes 12 lodsedler \n\n1. Bestem sandsynligheden for, at ingen af de 12 lodsedler giver gevinst. \n\nDa 10 % ud af 12 lodsedler giver gevinst, må sandsynl... -
Hvilke eksamener kan jeg komme op i?
ForumindlægHej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g? Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, ... -
Har jeg dummet mig? :-(
ForumindlægEr blevet færdig med min sprog og kommunikationsanalyse, men problemet er at den fylder ca. 300 ord for meget!? Syntes elv at indholdet er rigtig god og opgaven er meget dydegående. Problemet er også at vi har fået stillet 6 spørgsmål i forbindelse med opgaven og mine besvarelser til disse fy... -
Geografi
Forumindlæg"I Danmark falder der i gennemsnit 712 mm nedbør om året" "I Torshavn på Færøerne fik 1400 mm nedbør mod normalt 1 284 mm. Er den procentvise stigning større eller mindre end i Danmark?
