Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18441 til 18460 af 170164
-
Enheds cirklen
Forumindlæghej skal op til mat b eksamen mundtligt e der nogle som kan hjælpe mig med hvad det er og hvad det betyder -
Hjælp - Matematik
ForumindlægHej alle... Jeg skal til eksamen på mandag og er ved at skrive mine dispositioner færdige.. Men jeg forstår ikke hvad min lærer mener, når der står i det ene spørgsmål: Gør rede for forskriften og grafen for eksponentialfunktioner. Og i det andet spørgsmål står der: Gør rede for den eksponetielle... -
Linearitet
ForumindlægHar fået mine eksamens-spørgsmål til matematik.. Men er simpelthen gået i stå, så ville høre om i kunne hjælpe med disse spørgsmål. Spørgsmål 1) Hvordan kan man ud fra ligningen for en ret linje tegne linjen i et almindeligt koordinatsystem? Spørgsmål 2) Betydningen af konstanterne a og b i ligni... -
Gas
ForumindlægJeg vedhæfter spørgsmålet og der er ikke direkte givet facit, så hvis nogle har tid og lyst til at kigge og fortælle om jeg har regnet rigtigt Indtil videre har jeg regnet i a)delen og fået følgende n = m/M = 8g/28(g/mol) = 0.268 mol og TB = TC = 673 K TA = 168 K ... -
SSO
Forumindlæghej jeg har tænkt mig at skrive i matematik (3.g's opgave). jeg vil srkive om emnet "matematik og økonomï", men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om,altså (underemner)hvad jeg skal komme ind på. Håber at der er nogle der kan hjælpe... -
Forskel på universitet eller erhvervsakademi?
ForumindlægSom titlen siger så søger jeg svar på om der er forskel på universitet og erhvervsakademi? Her tænker jeg både de personer som går på uddannelses stedet samt niveauet i undervisningen :) Gælder Århus Uni og Erhversakademi Århus -
STX vs. HHX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at tage det store valg; Jeg skal vælge én ungdomsuddannelse. Min valg står i mellem STX eller HHX - dog er jeg begyndt at blive lidt i tvivl. Jeg vil rigtig gerne have Samfundsfag på a-niveau, fordi det er der min store interesse ligger. På HHX kan man kun få det på... -
Samfundsfag - BNI
ForumindlægHej hej alleEr der nogen, der kan forklare mig, hvad BNI (bruttonationalindkomsten) præcis indbærer - og hvad det er et udtryk for?Hvad er fx et fald i BNI ensbetydende med i et lands økonomi? -
Spansk sætninger, Duffy :)
ForumindlægHej, jeg vil se om jeg ikke kan forstå det med spansk datid. Jeg prøver på at gøre mig parat til gym, som jeg skal starte på til næste år. Jeg tænkte en god måde at skrive i datid på, var at skrive om min juleferieI begyndelsen af juleferien slappede jeg af og lavede næsten intet. Nogle dage derp... -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
Hjælp til opgaver
ForumindlægHar terminsprøve imorgen, så er igang med at øve mig. Der er dog opstået problemer, så jeg håber at I lige kan hjælpe mig med nogle af dem inden imorgen.Opgaverne er her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/MED0587SF.pdf2) Jeg har brugt regression, men får en mærkelig f... -
Brug af internet!
ForumindlægHej alle, Jeg og et par venner har snakket om, hvorvidt at det er muligt at snyde til en eksamen, eller anden vigtig prøve! - Der er nemlig en fra klassen der formår at få 12 til alle eksamener, og terminsprøver, men klare sig virkelig dårligt i den daglige undervisning. Har lærene på gymnasie... -
matematik C
ForumindlægI tabellen ses en opgørelse over den årlige eksport af levende svin ud af Danmark i perioden 2006 Find yderligere oplysninger for perioden 2013 - 2017 ved følgende link : http://www.lf.dk/tal - og - ana- lyser/statistik/svin/eksport - af - levende - svin 2) Fremstil ved regression en... -
bestå eller dumpe? hjælp
ForumindlægNu mangler jeg kun 1 eksamen, og den eksamen tæller kun 0,75. Jeg ligger med et snit på 2,2 samlet. Mit spørgsmål er, om man skal bestå på både eksamens og årskarakter siden, eller om det kun drejer sig om det samlede gennemsnit? Har et snit på 2,3 af årskarakterer og 2,0 på eksamenskarakterene. ... -
Matematik eksmamen sprogligt B-niveau
ForumindlægHejSkal til mundtlig eksamen i Matematik, men er meget i tvivl om hvordan man skal lave en disposition til dette, og i det hele taget hvordan man forbereder sig til det?Er der nogen der kan hjælpe? -
Opstil en funktionsskrift, [2.6 Affald på Roskilde Festival]
ForumindlægJeg er i gang med at lave en matematik aflevering, hvor jeg har haft lidt problemer med flere af opgaverne, men kunne specielt godt tænke mig at få en forklaring på, hvordan jeg opstiller en funktionsskrift til opg. 2.6 i afleveringen [Affald på Roskilde Festival] Funktionsskriften skal vise sam... -
Oversættelse
ForumindlægJeg ved godt at det er den 3 gang jeg spørger, men er der virkelige ikke nogen der kan se nogle grammatiske fejl eller noget andet...? fra dansk til engelsk. For tiden lærer 64% af alle unge danskere engelsk som fremmedsprog. Andre lande er mere tøvende, men engelsk bliver talt og skrevet i meg... -
Snyd
ForumindlægHej hvis man har set på nettet hvordan man fx løser en opgave vil det blive betragtet som snyd hvis man bruger den samme fremgangsmåde hvor man indsætter bare andre tal? Til eksamen fx jeg bruger den samme fremgangsmåde fra nettet til at løse fx en ligningsystem vil det blive betragtet som snyd? -
Samf som selvstudie. tager man hensyn?
ForumindlægHej Jeg skal i næste uge op til samfundsfag C niveau. Tager man højde for at man er selvstuderende til eksamen? Ved censor godt at man er selvstuderende? Jeg har virkelig læst meget. Alt pensum er læst. Men jeg er stadig nervøs :/ Nogen med erfaring? -
Udannelse spørgsmål bestået faget?
ForumindlægHej alle, jeg sidder her og tænker hele tiden på mine karakter i matematik, jeg har nu fået 4 og 02 i matematik. Og da jeg skal bestå faget for at komme ind på min drømmeuddannelse skal jeg bestå faget. Men HVORFAN regner man det ud, er så dårlig til mat at jeg ville sige jeg får disse karakter: ...
