Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 18541 til 18560 af 135324
-
er jeg bestået eller dumpet?
Forumindlæghey, jeg har et lille problem, vil gerne starte min videregående uddannelse som kræver at jeg har bestået matematik på B niveau.. jeg har haft matematik på A niveau som studieretningsfag, men i årskarakter fik jeg 00 - 00... jeg kom dog op til eksamen i mundtligt og bestod med 02... dvs jeg har ... -
GØR REDE FOR????
Forumindlæghvad menes der med at: gør rede for, at de to cirkler har netop et punkt fælles???altså jeg tror at de mener:c1(11,-2) r(8)c2(-1,3) r(5)skal man så ikke bare sige at:(-1-11)^2 + (3+2)^2 = 8+5144 + 25 = 13169 = 1313 = 13 -
Simpel ligningsregning.
ForumindlægHey SP Jeg er lige startet på en uddannelse i odense, hvor vi skal ha matematik. Og jeg er simpelthen en klovn til det :s Nok pga jeg ikke hørte efter i timerne i 9ende og 10ende klasse.. Så jeg ville høre om der var en venlig sjæl der vil udregne det for mig og beskrive hvorfor det er udregnet s... -
SRP - Korrektur og kritik
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere SRP opgaven d. 22 december. det er en opgave med omfang af 20 sider. Jeg "søger" en der vil rette min opgave igennem med henblik på korrektur og generelt kritik (hvis noget er kludret eller ikke passer ind mm). Der er Engelsk - mediefag. Jeg regner med at være fær... -
Matematisk formel
ForumindlægHej ville spørger om der nogen der ved hvordan man beregner dette? hvilken slags formel skal man bruge? tak på forhånd :) Søren hæver det maksimale beløb, 3.078 kr, på SU-lånet hver måned fra 1. januar til 1. december. 3b) Hvor meget skylder han umiddelbart efter sidste udbetaling den 1. dec... -
Udbetaling
ForumindlægSøren har søgt om SU-lån til det sidste år af sit studium. Et SU-lån udbetales i faste månedlige rater (3078,- pr. måned i 2017) og forrentes i studietiden med 4% pr. år. Søren hæver det maksimale beløb, 3.078 kr, på SU-lånet hver måned fra 1. januar til 1. december. 3b) Hvor meget skylder ha... -
Eksponentiel funktion i Geogebra
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvordan denne opgave kan løses på geogebra? Antallet af danske brugere af Facebook kan i perioden december 2007-januar 2009 med god tilnærmelse beskrives ved modellen: y=3008411,147x, hvor yer antallet af danske brugere, og x er antallet af måneder december 2007. ... -
Hjælp
ForumindlægSolopgang i Aalborg 24. december 2012: 08:59 : 15:38 Solnedgang i Aalborg 2 maj 2013: 05:27 : 21:05 Dagens længde er tiden fra solopgang til solnedgang Fra den 24. december 2012 til den 2. maj 2013 er dagens længde tiltaget med timer.... minutter...? Skal jeg så sige, hvad lang tid går der... -
Eksponentiel sammenhæng
ForumindlægAntallet af danske brugere af Facebook kan for perioden december 2007 - januar 2009 med god tilnærmelse beskrives ved modellen. y=300841*1,147x hvor y er antallet af danske brugere og x er antallet af måneder efter december 2007. a. Hvad fortæller tallene 300841 og 1,147 om antallet af dansk... -
Bestemt integrale findes ved substitution
ForumindlægHejsa Har denne opgave: http://books.google.dk/books?id=DcSfJiP-KjEC&pg=PA12&lpg=PA12&dq=opgave+203+mat+a3&source=bl&ots=AN1YU2IkCO&sig=sSbM2-lMKCklEXpM9K0bVtCYiEc&hl=da&ei=AfpgTd_-HMqt8APOtIha&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=2&ved=0CCIQ6AE... -
Historie Synopsis? Hjælp!
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til ek... -
Kan man få 13??
ForumindlægJeg er lige blevet i tvivl om noget..Hvis man har valgt 1-årigt A-niveau, og får 11 i 2.g og 13 i 3.g i den skriftlige prøve..Hvad vil ens endelige karakter så være? Runder de op til 13? -
Hvad dato bliver I student?
ForumindlægHvornår får i så huen på hovedet?Jeg har min sidste eksamen d. 21-6 kl 15, så det bliver en lang ventetid, og har dermed æren af at være årets sidste student på det gymnasium jeg går på..Hvordan står det til med jer andre? -
Mat A på eng.=> Medicin?
ForumindlægHey folkens....Jeg starter på IB efter sommerferien, hvor jeg har valgt Math Higher som på papir svarer til Mat A-niveau, men som i virkeligheden er nærmere Mat A+.Jeg har valgt det, da jeg gerne vil ind på medicin...Men problemet er, at jeg er ret nervøs over om jeg kan klare Math Higher (og en... -
Cand.merc eller Cand.polit?
ForumindlægHej Er der nogle, der kan give et bud på, hvad forskellen er mellem cand.merc- og cand.polit-uddannelsen? Evt. nogle uddannelser, der ligner og er på nogenlunde samme fagmæssige/sværheds niveau. -
Søge ind på uni uden gymnasial uddannelse
ForumindlægHej Jeg vil bare lige vide en ting.. Jeg har ikke en fuld hf, fik den aldrig afsluttet. Men nu står jeg her efter flere år og vil gerne læse sprog på uni. Mit spørgsmål er så om man kan søge ind uden en fuld hf, hvis man tager de specifikke fag eller skal man absolut have en fuld hf? Håber på e... -
Differentier følgende funktioner
ForumindlægF(x) = 4 * 3^x -
6 sætninger, dansk=>tysk
ForumindlægHej!Nogen der vil rette dem?På dansk:1. Martin hentede brochurer om feriestedet.2. Han arbejdede meget på forberedelserne.3. Han tænkte slet ikke på arbejdsløsheden.4. Men han henvendte sig stadig til arbejdsformidlingen.5. Der var håb om arbejde efter ferien.6. Anne arbejdede flittigt på sin eks... -
vektorer
ForumindlægHej kan nogle hjælpe mig med løse denne her ligningen: I: 7x+2y-19=0 m: -4x+3y+44=0 -
MATLAB
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med delopgave 3 i denne opgave? Hvis karakteren -3 er et af elementerne i matricen, så skal hele den pågældende række give -3.
