Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18561 til 18580 af 20009
-
Sammensætning af empiri, teori og metoder.
ForumindlægHej, Jeg er igang med at skrive mit talepapir til min mundtlige fremlæggelse i AT og har i den forbindelse brug for noget hjælp. Jeg sidder og skal til at skrive noget om de teorier og metoder jeg har gjort brug af - men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet har gjort brug af nogle teorier... -
Du behøver ikke læse noget til historieeksamen!!
ForumindlægHej venner Jeg ville lige lave dette indlæg for at berolige nogle af de nervøse sjæle, der går rundt med dårlig samvittighed fordi de ikke har sat sig godt nok ind i pensum inden deres historieeksamen med 3 timers forberedelse. Jeg var selv oppe i går, hvor jeg trak emnet "Vesten erobrer ... -
En venlig person? Varmemængden, Q.
ForumindlægYes ! Jeg har et lille spørgsmål. Vi har et kolorimeter(en eller anden boks hvor varme ikke kan afgives/optages, isoleret altså). Der bliver puttet en skål ned med vand i.Q(vand) = m (vand ) * c ( vand) * (t2-t1)vi kender alt info for vand.Det vi vil gøre, formålet, er at finde Q for et metal, i ... -
Mors betydning
ForumindlægHej Hvordan vil du / i analysere denne sura...jeg har nemlig brugt denne sura som min kildemateriale til min eksamensprojekt og jeg skal analysee og fortolke den under min fremlæggelse...det er altså en religions tekst ;) Jeg har skrevet lidt om den, men vil MEGET gerne have nogle flere gode råd ... -
Skal jeg droppe ud? :O
ForumindlægHej studieportalen, Jeg er 16 år og er lige flyttet fra et halvt års grunforløb på HTX til HHX da de naturvidenskabelige fag ingen interesse havde men jeg godt kan tænke mig noget med handel og iværksætteri. Dog kan jeg mærke at jeg er rimelig skoletræt, jeg er rimelig fraværende og laver i... -
Burde jeg droppe ud eller ikke? hjælp :D
ForumindlægHej, Jeg er 16 år og er lige flyttet fra det første halve år på HTX til en innovationslinje på HHX da fysik, kemi, biologi ikke var mig men jeg godt kan tænke mig noget med handel og iværksætteri. Jeg kan mærke at jeg er rimelig skoletræt, jeg er rimelig fraværende og laver ikke rigtig lekt... -
Har jeg oversat rigtigt? VIGTIGT!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal fremlægge i spansk, og skulle oversætte nogle funny facts om Cuba. Jeg har lavet sætningerne og kender i den følelse af at det ser rigtigt ud, men opbyggelsen ser forkert ud :/ Jeg vil rigtig gerne hvis i kunne finde fejlene, hvis de er der, og måske forklarer mi... -
Grammatik til en tale
ForumindlægHej alle. Jeg skal fremlægge nedstående tale, og vil gerne gøre det bedst muligt. Er der nogle der vil tjekke for fejl i min grammatik ? Always a reason to smile? All people spend time and money on themselves. Whether if you are fixing your hairstyle or nails, taking a shower, doing making etc... -
grammatik
ForumindlægHej alle. Jeg skal fremlægge nedstående tale, og vil gerne gøre det bedst muligt. Er der nogle der vil tjekke for fejl i min grammatik ? Always a reason to smile? All people spend time and money on themselves. Whether if you are fixing your hairstyle or nails, taking a shower, doing making etc... -
Metode i old(+ sammenspil med historie) i AT
ForumindlægHej derude. Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til AT, vedrørende metode afsnittet i præsentationen. Jeg har følgende skrevet hvad jeg selv opfatter som metoderne i fagene samt sammenspillet imellem dem. Vil meget gerne have nogle kommentarer/rettelser eller en godkendelse af mit arbejde. Jeg ... -
Nogen der vil rette lidt spansk, til eksamen imorgen?
ForumindlægSom sagt, er der nogen der kunne være så venlige, rette min spansk fremlæggelse? Det ville være en stor hjælp. Jeg skal også have før nutid og nær fremtid til at indgå i denne fremlæggels, men jeg ved bare ikke hvor det kan indgå?? :S El texto trata de una mujer que se llama Aurora. El texto es ... -
Kort resume:) please hjælp...
ForumindlægDagens Epinion giver rød blok en fremgang på tre mandater i forhold til onsdagens måling. Rød blok står til 94 og blå blok til 81 mandater. S, SF, R og EL går sammenlagt 1,2 procentpoint frem, og oppositionen er dermed tilbage i den solide førerposition, som de havde i valgkampens start. Op... -
Hjælppppppppp :((((
ForumindlægDagens Epinion giver rød blok en fremgang på tre mandater i forhold til onsdagens måling. Rød blok står til 94 og blå blok til 81 mandater. S, SF, R og EL går sammenlagt 1,2 procentpoint frem, og oppositionen er dermed tilbage i den solide førerposition, som de havde i valgkampens start. Op... -
Fransk stil. Hjææælp!!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for at få rettet en franks stil om mig og mit liv. Skal fremlægge imorgen!!! Please :-) J’ai 14 ans et je suis né le 1 Decmebre 1998. Je vis dans saunte, dans une grande maison. Je vivre avec mon adoptifs parents, frère et sæur... -
Skift af studie, hjælp! (Jura < historie)
ForumindlægHej med Jer! Jeg faldt lige over et gammelt opslag herinde, hvor en person ville skifte studie fra historie til jura. Jeg fandt svarene utroligt kompetente og hjælpsomme, og så tænkte jeg, at der måske sidder nogle herinde der kan hjælpe mig med den fuldstændigt omvendte situation. :) Jeg begyn... -
Geografi spørgsmål
ForumindlægHej jeg har en opgave i geografi hvor man skal vælge et land (jeg har valgt Holland) og svare på spørgsmål iforhold til landet og lave en fremlæggelse ud fra svar på spørgsmål og med powerpoint og jeg har fået ca. 100 spørgsmål og der er nogle jeg ikke kan finde svar på: 1. Ved hvilke længde og ... -
Hjælp!! Analyse af en sang
ForumindlægHej allesammen derude. Jeg skulle analyser en sang "Den signede dag med fryd vi ser Skal analysere denne sang, men er slet ikke god til det, da det er første gang jeg skal analysere en sang, synes der er mange ord som jeg ikke forstår. Så ville sprøge om der nogle der gad hjælpe lidt? Skal ... -
Terrassen - Mundtligt Matematik
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har seriøst virkelig brug for hjælp til en opgave (Spørgsmålet kommer snart) Jeg skal fremlægge i mundtligt matematik og jeg har ingen ide hvordan man løser opgaven! Opgaven hedder Terrassen 2 og er inde på den der hedder Prøveoplæg Til Mundtligt Matematik Af Maria Grundt ... -
Differentialregning opgave 3.4.1
ForumindlægJeg har ligget syg i 3 dage, og har derfor ikke haft mulighed for at komme i skole. De har lige nu om differentialregning, som jeg synes er meget uoverskueligt. Til i morgen kl 23:59 har vi til opgave at lave et powerpoint, hvor vi snakker indover. Det kunne derfor være virkelig rart, hvis der va... -
Elvis Presley
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om Elvis presley, så jeg har selvfølgelig skrevet noter til det. Så jeg ville bare lige spørge om der nogen der ville læse den igennem/rette. Så det giver mening? Jeg er ordblind, så jeg har det ret svært. Teksten: Hvem er Elvis Presley? Elvis Presley kom fra meget ...
