Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18601 til 18620 af 109300
-
Til folk der blev optaget på medicin
ForumindlægFørst og fremmest vil jeg ønske jer et STORT tillykke med optagelsen!Derudover vil jeg sige, at jeg selv godt kunne tænke mig at studere medicin (især på KU). Men gennemsnittet på KU i år har skræmt mig lidt...Især fordi jeg skal læse IB i udlandet og ved ikke rigtig om mit gennemsnit kan nå op ... -
Statistik
ForumindlægHej. jeg sider her med mine skriftlig eksamens opgaver, og vil lige udregne om jeg har fået denne opgave rigtigt, så det kunne være sødt af jer hvis i lige ville udregne den. Nedenstående tabel viser antal familier i Danmark med mere end én bil, dels angivet i tusinde, dels angivet som in... -
Medicin - standby eller direkte optag
ForumindlægHej Jeg blev student her i sidste uge med et snit på 10,5 efter bonus. Jeg har derfor tænkt mig at søge ind på medicin om et par dage. Af den grund vil jeg gerne høre fra jer om hvorvidt det er muligt for mig at komme ind i år (direkte optag), til næste år eller i løbet af studieåret (stan... -
Selvstudie
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig at læse noget psykologi som selvstudie, bare på gymnasieniveau. Hvordan fungerer det, altså hvor skal jeg henvende mig osv.? Er der nogen der evt. kan hjælpe? Jeg ved ikke rigtig noget om hvordan det virker, så alt er velkomment! -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
En firkant, regne længden af punk a til punkt c
ForumindlægHejsa, hurtig spørgsmål her, Du kan se figuren i vedhæftelsen. Har prøvet at regne b på den her måde: b / sin90 = 6.8/sin40.1 b = 9.008 Men mit facit siger 10.56? -
Algebra - reducer
ForumindlægEn der kan reducere de her to udtryk for mig? 1) (a+b)^2 - 4ab = 2 a-a * (a-1) + 2a + (a+b) * (a-b) = -
vektor i rum
ForumindlægNår man skal finde ud af om to vektorer i et plan er parallele kan man kigge på det(a,b), men hvad gør man i rummet, hvor man ikke kan tage det. af (m,z,y) (k,l,j)f.eks. -
vektor
Forumindlægnogen der ved hvordan jeg kommer igang med denne opgave? : - Bestem de værdier af t, for hvilke vinklen mellem vektorerne a og b er 60 grader.. -
Omskrevne cirkel
ForumindlægHej, for at være på den sikre side i en opgave: Kan radius i den omskrevne cirkel godt være givet ved nedenstående? r = a*b*c/4*T På forhånd tak. -
Reducér
ForumindlægHej. Jeg har glemt hvordan det er man reducér. jeg har to opgaver som jeg håber der er en der kan hjælpe mig med: 1. (x+2y)(x-2y) 2. ab-b(a-3b) -
online ordbog
Forumindlæghejsa...det har godt nok været nævnt før, men jeg kan anbefalehttp://www.ordbogen.com/en, indtil videre, gratis dk-eng, eng.dk ordbog... -
Det danske sprog
ForumindlægDavs'! skal i gang med at skrive projektopgave om det danske sprogs forandring op i gennem århundredene.. ville spørge om i kunne komme med nogle gode forslag til nogle emner vi kunne tage op..! hehe vi har fundet en del at skrive om, men vil være glade hvis I havde nogle gode forslag?.. elle... -
gode råd til afgangsprøven?
Forumindlæghej. Jeg går i øjeblikket i 9.klasse hvilket jo så betyder at jeg skal til "eksamen" her i juni. Derfor søger jeg nogle gode råd til hvordan man bedst muligt forbereder sig både til det mundlige og det skriftlige... Nogle der har nogle gode teknikker og andre gode råd? Vile også gerne ... -
Optagelsesprøve (HHX)
ForumindlægJeg vil høre hvordan en optagelsesprøve til HHX, kommer til at foregå. Indtil videre ved jeg, at jeg SKAL op til matematik og dansk. Prøverne tilsammen varer 1 time og 30 minutter, andet ved jeg egenligt ikke. - Hvad skal man lave i de to fag? - Hvor mange fejl må man have? - Er det svære e... -
SRP- maskulinitet
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive min SRP om 2 uger og mit overordnet emne er maskulinitet i det senmoderne USA. Herunder vil jeg komme ind på, hvorfor den traditionelle opfattelse af det at være en mand har ændret sig, og derudover nævne følgende begreber : hegemonisk maskulinitet, marginaliseret maskulinit... -
Trekant ABC???
Forumindlægi trekantABC er a=5, b=10 og c=7. Tegn en skitse og beregn trekantens vinkler. har brug for hjælp, for er dårlig til matematik og forstår ikke hvordan jeg beregne opgaven. skitse= er det bare en trekant? -
Brydning
ForumindlægHej hvis jeg skal isolere b i denne formel, hvordan gør jeg det? Sin(i)/sin(b)/n2/n1 -
nej nu er det nok!
ForumindlægNu er det for anden gang at jeg får 00.. Dem der kan skrive en engelsk stil ordenltigt til bestående vil jeg gerne bede om hjælp fra, det er meget vigtigt... Hvordan gør hvad gør i, i de forskellige opgaver.. Kan det være så svært at fortælle hvordan man gør?? -
komplekse eksponentialfunktion
ForumindlægSkal argumentere for udseendet af den komplekse eksponentialfunktion ved at benytte cauchy-riemann betingelser mm. Jeg vil ikke gå ind i detaljer, men jeg når frem til differentilligningerne: A(y) = B'(y) B(y) = - A'(y) Differenterer man første og sætter ind i den anden fås: A(y...
