Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18681 til 18700 af 25465
-
lille oversættelse
ForumindlægHåber der er en der lige vi se den her korte oversættelse igennem.. på forhånd tak..Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politiker ses som en løsning som alle vores problemer. samfundet er rigt, hævder de.Mange ser tilbage til 60`ernes samfund med nostalg... -
HASTER HJÆLP PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig at svar (din kommentar) om : Hvad er fordel & ulemper ved at benytte internettet til at danne sig en identitet??? -
Nogen eller nogle
ForumindlægHej! I har en video på youtube som handler om nogen/ nogle. På videoen siger underviseren at man kan sige både "De kunne ikke læse nogen af brevene/ nogle af brevene." Men, er det ikke sådan at "nogle" kun må bruges i bekræftende sætninger? -
Den kolde Krig
ForumindlægJeg skal snart skrive SSO i Samf. Jeg skal vurdere USA's rolle i de Kolde Krig. Er der nogen som har nogle fif, hints eller links til relevante oplysninger. Hvilke personer eller for den sags skyld situationer skal jeg gribe fat i? Hvad var tendensen i deres udenrigspolitik? Hvem var fremtræd... -
Jules Verne rejsen til månen metode??
ForumindlægHej:) Skal op til AT eksamen i morgen i dansk og fysik med rejsen til månen af JV og sidder og tænker på om der er nogle der ved hvilken metode han gør brug af? (hypotetisk deduktiv metode eller induktiv metode?) hans hypotese – at det er muligt at affyre et bemandet projektil til månen - ... -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
Info om Anders Breivik?
ForumindlægHej Jeg har brug for at finde info om Anders Breivik til min AT. Dog synes jeg det er svært at finde hans fulde manifest eller dokumentarfilm om ham. Er der nogen der ved hvor jeg finder gode oplysninger? (det skal helst være noget, hvor man hører Breiviks eget syn på sagen eller eksper... -
referat nødvendig? dansk
ForumindlægHej.. jeg har skrevet i dansk og samfundsfag. I dansk har jeg gjort brug af en novellen. Skal jeg lave et kort referat under fremlæggelsen, eller skal jeg bare regne med de kender bogen, når de nu har læst min synopsis? på forhånd tak -
DEN AMERIKANSKE IDENTITET
ForumindlægHEJ Jeg har fået til opgave at redegøre for den amerikanske identitets opståen, samt for de værdier der kendetegner den........ har du nogle ideer ???? -
Hjælp til rettelse af mindre tysk oversættelse :)
ForumindlægHey nogen som vil læse denne opgave igennem.. Tror der er en del små fejl, puha man skal lige komme sig over ferien ;)\nHåber nogen vil hjælpe :)\n\nDer Autor Rafik Schami stammt aus Syrien, aber er hat mehr als 20 Jahre in der Bundesrepublik gewöhnen und schreibt seine Erzählungen auf Deutsch. D... -
amerikanerne
ForumindlægHey Experter!!Vil I svare på disse spørgsmål! På forhånd mange tak!1. Okay, amerikanerne sidder på Internettet. And so what ? Er det ikke bedre. end hvis det var de hovne franskmænd, de skumle tyskere, det korrupte EU, eller det pjokkede FN?2. Plejer man at bruge udtrykket " amerikanske tils... -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
Reaktionsligning
ForumindlægKan en eller anden ikke forbarme sig over lille mig, og lige hjælpe med at lave en reaktionsligning på hvordan kroppen regulerer Ph værdi under respiration..\n\nOg meget gerne med bare en lille bitte forklaring, eller fatter jeg det vist ikke ;O)\n\nTak,- og god weekend... -
Racisme og sport
ForumindlægJeg har projekt om sport og racisme men det er somom der kun er fokus på fodbold. Er det virkeligt sådan at det kun er indenfor fodbold den er gal? - Jeg håber det da, men tror det nu ikke. Er der nogen af jer som har hørt om andre sportsgrene og lande hvor racisme spiller en stor del af sporten?... -
Hjælp til Tysk
ForumindlægHaster, da det skal bruges imorn..er i gang med en oversættelse, men kan ikke komme videre..”Good bye, Lenin” schildrer das voriges jahr des DDRs – die Wende –von das 40jähriges Geburtstag des Landes den 7.october 1989 bis zu die offizieller Wiedervereinigung von die zwei deutsche Stadte den 3.oc... -
Oversættelse.
ForumindlægEr der nogen, der vil læse denne oversættelse igennem?---Brown was just become a police officer and had got his first job in a patrol car. Suddenly he saw a man who could be seen in the dim street light. The man worked with the lock in a door to a store with bared windows and the lock was already... -
Oversættelse...
ForumindlægJeg skal gerne have hjælp til at oversætte følgende udtryk: "Krigen har permanent karakter" "Kassen indeholder tillige min pæneste blyant" "Hun må over en længere periode forholde sig til katte" "Ost er en mangelvare" "Landene vil lukke sig om dem sel... -
Biord eller tillægsord?
ForumindlægMaybe it's because your radio can't play that loud You may not think it's hard to study for an exam Just promise me you won't take it hard if you don't pass Er der markerede ord biord eller tillægsord, og hvad er din argumentation? -
Forskellen mellem kemi og fysik
ForumindlægHejHvad er det lige forskellen mellem fysik og kemi er?Og hvad er de gode mener i begge fag, og de mindre gode emner? -
Musen i musikken
ForumindlægJeg sidder og er igang med en lille danskstil. Samtidig hører jeg musik da jeg ofte bliver dejligt inspireret af det...Anyways, spørgsmålet goes: Hvilken musik hører i til inspiration når i skal skrive/filosofere/tænke?Selv har jeg på det seneste hørt:Coldplay - X & Y (hele albummet)Moby - In my ...
