Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18741 til 18760 af 134825
  • Eksamens Opgave fra 2009

    Forumindlæg
    Hej alle sammen skal finde motoniforhold på denne graf men ved ikke helt hvordan man gør
  • hjælp til fysik-eksamen vekselstrøm

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal op i fysik om 2 uger og jeg ville høre om i havde nogen forslag til hvad for nogen forsøg til vekselstrøm jeg kan lave, her er hvad jeg har lavet indtil videre (kom gerne med rettelser) ps jeg går i 9.klasse Vekselstrøm synopse FØRSTE RUNDTE Det skal jeg bruge: spole...
  • Beregn vinklen mellem vektorerne a +b og a.

    Forumindlæg
    Om to vektorer a og b hvor a=20; b=10; <(a,b)=25° Beregn vinklen mellem vektorene a+b og a Jeg er lidt forvirret over hvad det er jeg skal gøre.
  • f(x)=b*e^kx: til hvilket formål?

    Forumindlæg
    Hej... :) Hvad er formålet med følgende form for eksponentialfunktioner: f(x)=b*e^kx? Mere konkret, så hvad er fordelene ved den? på forhånd tak!
  • f(x)=b gange e^kx

    Forumindlæg
    f(x)=b gange e^kx er der nogen der kan fortælle mig om denne formel, ved kun at den er en alternativ forskrift for den eksponentielle funktion
  • Omskriv følgende udtryk til formen b*x^a

    Forumindlæg
    Jeg skal omkrive (2*sqrt(x)*3)*x^2 til formen b*x^a hvordan gør jeg det?
  • Hvordan forgår eksamen i NF C niveau

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg skal snart op til eksamen i NF C niveau, jeg har lavet en eksamens disposition for det emne jeg vil snakke om nrmlig elektricitet i i- og ulande. Jeg vil gerne vide hvordan eksamen forgår og om alle de rapporter og forsøg man har lavet kan trækkes og om og om hvor meget man skal...
  • Fra Spansk A til Tysk B efter 1.g

    Forumindlæg
    Hej, På min hhx uddannelse har jeg en veninde, der har meget svært ved Spansk A. Jeg har selv Tysk B, og jeg har spurgt hende, om hun muligvis kan skifte til Tysk B. Problemet her er, at hun skal færdiggøre 1.g nu, og jeg ved ikke, om hun kan skifte til Tysk B fra næste år af. Hendes fag inkl. Sp...
  • Hvem vil kommentere min engelsk aflevering?

    Forumindlæg
    Ja... Jeg har lige skrevet en engelsk aflevering på A niveau, og eftersom engelsk ikke er min store profession, gad jeg god, at der var en der tog sig tid til at kigge engang på den! Det vil jeg blive glad for. :)
  • Engelsk litteratur omkring 1. verdenskrig

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har problemer med at finde litteratur til min SRP i engelsk-historie Jeg har om mentaliteten i europa henholdsvis før og efter 1. verdenskrig - optimisme/fremskridtstro før vs. pessimisme bagefter. Jeg skal bruge et hovedværk på engelsk, nogle ideer?
  • Der er givet punkterne a(3,1) og b (7,4)

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til både a og b tak på forhånd
  • Hvorfor er y=b*e^kx en eksponentiel

    Forumindlæg
    Hej allesammen Er der nogle der kan matematik begrunde hvorfor man nogle ganger skriver eksponentielle funktioner på formen f(x)=b*e^kx og ikke f(x)=b*a^x tak på foehåns
  • Isolér x og a i : y = b*a^x

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal isolere henv. x og a i ligningen: Først vil jeg isolere x: For at få x'et ned tages log: Så divideres med log a på begge sider: Er dette korrekt ? a skal isoleres Øhh, her er jeg lidt i tvivl om jeg skal sige ln eller log til ...
  • FACIT: Matematik B STX 23. maj 2017

    Forumindlæg
    Matematik B, 23 maj facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Delprøve 1 Opgave 1 a) Opgave 2 a...
  • Mat B Eksamensopgave Delprøve 2007 Løsning

    Forumindlæg
    Hej med jer guys ! jeg tænkte på om nogle herinde måske havde Mat B Eksamensopgave Delprøve 2007 Løsninger. Altså løsningen på denne --------> http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF07/Eksamen/Opgaver/070817_delopgaveU_hhx_076U_matB.ashx På forhånd tak ;)
  • Opgave 5 b i Vejen til Matematik AB1

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan hjølpe mig med denne opgave ? Opgave 5 b i Vejen til matematik AB1 Reducer følgende udtryk: X^3 Y^2(X-Y)^2*X^2 / XY^2(X-Y) =
  • Facitliste til bogen Basiskemi C og basiskemi B

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Vi skal tit besvare spørgsmålene der findes i disse bøger, og har tit haft brug for at se om mine besvarelser har været korrekte - så er der nogle der har en facitliste til bøgerne Basiskemi C og basiskemi B ? :)
  • Vektorer som skal stå vinkelret på plan i a b og c

    Forumindlæg
    I et koordinatsystem i rummet er givet punkterne A(2, 1, 3) B(-2, 0, 3) og C(1,-1,-2) Bestem en vektor der ståe vinkel ret på plan a b og c
  • Kan man godt tage FP10 Mat eksamen om?

    Forumindlæg
    Jeg har lige været oppe til Mat mundtlig med min gruppe hvor vi alle fik et flot 4 tal. Jeg mener bare at havde jeg været alene oppe til prøven havde jeg nok fået et 7 tal. Grunden til 4 var at mange af de opgaver der skulle løsses brugte "vi" den forkerte fremgangsmetode og derfor fik ...
  • Eksamen i Fysik & Kemi, Hjæælp på torsdag. den 19.06

    Forumindlæg
    Heeej skal til eksamen i fysik & kemi(9.klasse- FSA) på torsdag den 19.06 og vil spørge hvad er det bedst, at vise eller sige, hvad man er efter 7 tallet eller højere? Nederstående står det jeg ik vide, hvad jeg skal vise eller sige Salte Atomkraft Stråling Bølger og Svinger Transformation ...

Søgninger relateret til engelsk b skriftlig eksamen