Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18841 til 18860 af 163702
-
oversættelse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte nogle engelske sætninger. Jeg har oversat dem så godt jeg kan men er ikke sikker. Nogen der kan hjælpe? 1. Hans tipoldefar var pirat som ung mand, men døde som kaptajn i den tyske hær. His great - grandfather were pirate as a young man, but die as captain in ... -
Matematik eksamen bestået/ikke bestået ?
ForumindlægJeg sad og læste en tidligere tråd, hvor en person, spurte om eksamen for Mat B., hvor personen ville bestå, med en karakter i mundlig på 4 og 0 i skriftlig. Gælder det således at hvis man får 4 i skriftlig i Mat A. og 00 i mundlig, så har man bestået Mat A.? Jeg er på HF Flex og derfor ingen å... -
Hej
ForumindlægHej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster... -
hjælp til spanskoversættelse
ForumindlægHej jeg har fået en spanskopgave som jeg skal aflevere i aften .. er der nogen der kan hjælpe mig med at rette det ? 1. Padre McEnroe må få forsvare sig (defenderse; forsvare sig). Padre McEnroe puede tener que defenderse a sí mismo. 2. Diskussionen får Patricio til at føle sig dårlig (sen... -
Joule
Forumindlæga joule is the mount of knietic energy possessed by 2-kilogram object moving at a speed of 1 mere per second, or, to use another analogy, 1 joule is approximately the energy of a single human heartbeat. The joule is actually a rather small amount of energy and I most cases Jeg forstår ikke helt d... -
dumpet ?
ForumindlægFor at komme ind på it-ingeniør uddannelsen: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af standpunkts- og eksamenskarakterer på mindst 02 efter 7-skalaen. Årskarakter: 4 i mundtlig og 02 i skriftlig Eksamen: 02 i mundtlig og 00 i skriftlig Jeg har min sidste eksamen på mand... -
Geometri og trigeometri
ForumindlægHej allesammen:) Jeg skal op til mundtlig matematik på B niveau og har fået stillet et spørgsmål der hedder: hvordan kan man udlede cosinurelationerne for en vilkårlig trekant? Jeg tænkte på at svaret kunne være at bruge pythagoras. Men er det nu rigtigt? -
Fysik C - Emission , absorption , spektre.... HJÆLP
ForumindlægHej... Jeg skal op til mundtlig eksame imorgen.. Jeg skal fortælle om atommodellen. Jeg skal i komme ind på hvad en kern er, elektroner, energiniveauer, fotoner, emission, absorption og spektre... Har i nogen ideer hvad jeg kan fortælle om ?? Meget gerne med eks. -
Vækstmodeller og Funktion
ForumindlægSidder og forbedrede mig til mundtlig matematikeksamen, og der lyder et spørgsmål: "Du skal komme ind på ligheder og forskelle med andre vækstmodeller" Er med at man kan tage udgangspunkt i lineær, eksponentiel og potens, men har svært ved at vudere at der præcis skal siges me... -
Bevis for hastighedsvektor
ForumindlægHej - jeg skal lave et mundtlig matematik eksamens oplæg, hvori jeg skal inddrage beviset for en partikels hastighed. Emnet er altså vektorfunktioner og parameterkurver. Problemet er dog, at jeg ikke helt forstår beviset. Er der nogle der evt har en video hvor det forklares, eller kan forklare de... -
hjælp til synopse.
Forumindlæghej jeg har virkelig brug for hjælp, jeg har om reklamer, som jeg skal analysere i mundtlig dansk... har været indlagt på sygehuset, så er meget bagud, har aldrig før lavet synopse før, så er virkelig på røven... håber der en sød sjæl som er villige til at hjælpe., på forhånd tak -
Statistik
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen i matematik mundtlig og er derfor i gang med at forberede dispositioner. Jeg forstår ikke helt dette eksamensspørgsmål, da jeg ikke ved hvilke begreber og metoder der hentydes til... Vil I hjælpe mig lidt i gang med eventuelt en forklaring eller et godt link. :-)... -
Vietnamkrigen - Krig og medie
ForumindlægHej! Jeg skal i den kommende uge skrive AT-opgave. Hovedemnerne jeg kunne vælge mit emne udfra er, krig og enten medie eller teknologi. Jeg har valgt krig og medie, og udfra dette har jeg valgt at skrive om "De amerikanske mediers indflydelse på Vietnamkrigen". Jeg ville i den anledni... -
Hjæp med eng. opdigtet historie
ForumindlægHejsa, jeg har fået den opgave at skrive en detektiv historie. Jeg håber der er nogen der gider at komme med "lærerige" helst gramatiske rettelser til det jeg har skrevet :-D på forhånd Mange tak !“Mr. James Phillimore a rich business man, who never had a single spare time for him self,... -
Råd til F/K prøven FSA??
ForumindlægHej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!! -
Ekstemporaltekst
ForumindlægHej Jeg vil bare høre om I har nogle gode råd som man skal lægge vægt på når man oversætter fra tysk til dansk. Skal nemlig op i mundtlig tyskhøjniveau på onsdag -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
redegør for vektorpeodukt
ForumindlægHejsa. Jeg er ved at se på spørgsmål til den mundtlige eksame. Hvis jeg trækker redegør for vektorprodukt, hvad ville så være godt at have med? Har brug for lidt indput. -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)? -
Skæringspunkter mellem 2 parabler
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik i morgen og har problemer med et spørgsmål: Jeg skal bestemme skæringspunkter mellem disse to parabler: x2+6x-8 og 4x+16
