Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 18861 til 18880 af 145363
-
3 mat opg.
ForumindlægHar brug for hjælp til 3 mat opgaver. -
Udfordringen - matematik
ForumindlægHej:) Ville i gerne hjælpe mig med den her opgave? Det er kun udfordringen -
Definitions og værdimængde, hjælp!
ForumindlægOpgaven ligger vedhæftet! -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej. Nogle der kunne hjælpe mig med denne opgave -
pH-/mængdeberegning
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjælpe mig med denne opgave? :) -
Differentialligninger - løst korrekt ?
ForumindlægEr disse opgaver løst korrekt? -
Mikrobiologi ?
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe med mikrobiologi opgave? -
Omskriv en novelle til nyhedsartikel "En flinker fyr"
ForumindlægAny1 der kan hjælpe med denne opgave? -
Assignment 2 - Apostrof og udvidet tid
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave? -
tinglysning
ForumindlægHej jeg har 5 opgaver om tinglysning, men jeg forstår det ikke helt.. så jeg vil lige sætte to opgaver ind.. så håber jeg der nogle der vil hjælpe mig med dem.. og måske ville jeg kunne forstå de andre opgaver jeg har for. OPGAVE 1 trykkeriet "Tryk og print" vil sælge en maskine, der ... -
Lidt matematik
ForumindlægHer er nogle opgaver som jeg har svært ved at løse, så håber lidt på at der er nogen som kan forklare og hjælpe mig i menneskesprog. En funktion f er bestemt ved f (x)= 5x-e^x, -4<_x<_8 *Hvordan bestemmer jeg funktionens maksimum? Om tre variable x, y og z oplyses følgende: z er ligefrem ... -
vektorregning
ForumindlægHej alle Jeg har en lille opgave i vektor, som jeg er lidt usikker på. Håber nogen kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg skal gøre. Vektorerne a og b er givet ved a=(2,6) og b=(1,-2) a) Bestem længden af vektoren a+b Er det rigtigt, at man skal finde a+b først dvs. a+b= (a1+b1, a2+b2) ⇒ a... -
Hjælp - VIGTIG
ForumindlægNogen som vil kigge denne opgave igennem? Især i opgave 319 fra gundbogen, opgave 2,3 og 4. Desuden på forklaringer. http://peecee.dk/?id=9109 På forhånd tak. -
EKSAMEN 2007 maj
ForumindlægHej alle sammen ville bae li spørge om hvad i synes om den skriftlige eksamen for Mat. på B-nivaeu, er der nogle der har været oppe?? Jeg synes den var fucking svær, og det sidste spørgsmål havde da intet med matematik at gøre :S -
Vektorer og funktioner
ForumindlægHej folkens Jeg skal havde hjælp med 3 opg i min mat aflveringer som jeg har problemer med. Opg 2b og 3b og opg 7 Opgave 2 - b) Opgave 3 - b) Opgave 7 Tak på forhånd:) -
matematik færdighedsregning
ForumindlægHej alle. Tænkte på om der lige er nogle matematikgenier, som vil hjælpe mig med at løse et par opgaver? Det drejer sig om opgave 11 og de manglede felter i opgave 1. :) I må meget gerne sige hvis andet er ukorrekt. :) Hvordan tegner man forresten højder? -
kasse beregning
Forumindlæghjælp til opgave 1. -
grænseværdier??
Forumindlæghej hvis nu man har en opgave B, hvor man skal finde f.eks. 0≤t≤4 og så i opgave f går at vide at man skal tegne grafen for dS/dt=S't betyder det så at man også her skal holde S't i intervallet 0 til 4 hen af x aksen for den viser jo t ?? -
om at skrive rapport
ForumindlægJeg skal skrive en rapport i matematik : geometri - anvendelser og jeg ved det ikke hvordan jeg skal skrive den, altså hvad den skal indeholde. Det er første gang jeg skriver en rapport. (med opgaverne har jeg ikke så svært med) Er der nogen som kan give mig nogle oplysninger om det, en model, hv... -
Andengradsligningen
ForumindlægHej,Er ved at bevise løsningsformlen for andengradsligningen. Jeg dividerer først formlen igennem med a, og benytter derefter "completing the square":ax^2+bx+c = 0x^2 + b/a*x + c/a = 0 (x + 1/2*b/a)^2 - (1/2*b/a)^2 + c/a = 0Mit spørgsmål er så, hvad formålet er med at gange b/a med 1/2,...
