Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 18881 til 18900 af 23138
-
HELP! Engelsk grammatik parallelle forløb udvidet tid
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Oversæt sætningerne nedenfor til engelsk (udvidet tid) 1) Mens bussen ventede i halve timer på fire deltagere, der aldrig dukkede op, sang de "Pomp and Circumstance" på de bagerste rækker. - While the bus was waiting for the fire participants, who never showed up, ... -
tillægsord, biord. -ly og ikke -ly... PINLIGT! Hjælp til bedre forståelse og uddybelse
ForumindlægYou must translate these phrases into English, underline all the "adverbier" and then explain at least 3 of them -why they are "adverbier" here and not "adjectives". 1) Obama er god til overtagelse. Obama overtaler godt. - Obama is good at persuasion. - Obama persu... -
Hjælp med at finde stilistiske virkemidler i Bill Clintons tale.
ForumindlægWe must do what no generation has had to do before. We must invest more in our own people, in their jobs, in their future, and at the same time cut our massive debt. We must do so in a world in which we must compete for every opportunity. It will not be easy; it will require sacrifice. But it ca... -
Multiplikator og accelerator
ForumindlægHvilke virkninger har de? -
Kort fransk oversættelse
ForumindlægHej jeg skal i skolen oversætte den nedeste tekst fra dansk til fransk - teksten er et resume fra bogen "Au revoir, les enfants" Det kunne være fedt hvis i kunne hjælpe med nogle fejl, jeg har sel skrevet noget i parantes som jeg er i tvivl om! Håber at der sidder en franskmænd de... -
Klagebrev!!
ForumindlægHejsa alle sammen.Jeg skal skrive et klagebrev men har ingen ide om hvem jeg skal skrive til og om hvad.Please hjælp mig.Stella -
Bestemt integral... HASTER !!!!
ForumindlægHej Jeg har et problem med at løse denne her opgave, og håber virkelig meget, at i kan hjælpe mig. Det haster virkelig meget. På forhånd (Opgaven er vedhæftet som et screenshot) :) -
Branner
ForumindlægHej hej alleEr der nogen, som har analyseret en novelle af H. C. Branner? Hvis der er, er jeg meget interesseret i lidt feed-back. Hvis I ved noget om hans forfatterskab, kendetegn osv osv - er jeg også meget interesseret!På forhånd - tak for hjælpen! -
Mangler inspiration og hjælp
ForumindlægSom i selv kender det; man for udleveret det her stilemne, hvor man synes at alle stilemner er svære og slet ikke til at komme igang med.Sådan et stilemne har jeg fået, og kan slet ikke komme igang. der er 2 emner, begge analyse og fortolkning.Opgave 1:"Fossiler" af Mette Thomsen (fra a... -
Engelsk oversættelse.. Nogen der vil rette den?
ForumindlægOversæt følgende sætninger: 1.Hver gang læreren stillede et spørgsmål, rakte de alle sammen fingeren i vejret. 2.Bortførerne trak hætterne over hovedet og sprang ind i flyet. 3.Børnene var lykkelige over, at forældrene havde skiftet mening. 4.Utallige unge soldater mistede livet i første verdensk... -
1. og 2. verdenskrig
Forumindlæghej..jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med...Hvad er det lige der skete i 1.verdenskrig og 2.verdenskrig?? Pleaaaase hjælp mig! -
Psykologi - Sorg og Krise
ForumindlægHej.Jeg læser op til eksamen om sorg og krise. Vi har fået nogle cases, men jeg synes ikke at der er et klart skel mellem sorg og krise.Er det det samme? Er sorg bearbejdningen, eller hvad? -
Hvordan foregår eksamen????
Forumindlægjeg skal snart op til geografi eksamen, på obligatorisk niveau, hvordan foregår den... og hvor meget skal man inddrage A- og B-opgaverne???Hjælp mig hurtigt, jeg skal op i morgenNatna -
Højere gnmsnit?
ForumindlægEfter en overstået HHx eksamen med en del skuffelser, har jeg ikke opnået det ønskede gennemsnit.Hvis jeg gerne vil forhøje gennemsnittet, hvordan ville i råde mig at gøre det?Jeg er ikke helt tabt bag en vogn, men ville gerne høre andres erfaringer og råd?Er der kun et at gøre?På forhånd tak. -
Kemi - Maj 1997 opg. d
ForumindlægHejsa...Er der mon nogen derude der kan hjælpe mig med en kemiopgave fra den blå eksamensbog Det er fra maj 1997 opgave 2 d...Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg skal gøre, og skal aflevere imorgen... Har prøvet, men kan ikke gennemskye den!Den er lidt svært at skrive op, men vil prøve så godt jeg ... -
Pacman - à propos orbitaler
ForumindlægOkay... Jeg har nu spillet en del Pacman på www.neave.com/games/pacman. Jeg funderer over om man kan fastlægge et mønster for spøgelsernes positioner.Jeg tror nemlig på at spøgelserne befinder sig i en slags "orbitaler", dvs. matematiske funktioner der angiver sandsynligheden for deres ... -
hjælp til matematik afl.
ForumindlægHejsa.. er der en eller flere venlige sjæle der vil hjælpe mig med disse opgaver, bare forklare hvad det er jeg skal, hvilke formler osv.. for fatter det virkelig ikke. tak på forhånd. Opgave 2 15000 kr. er på 11 terminer vokset til 25000 kr. Hvad var renten pr. termin? 25000 = 15000(1 ... -
Programmeringsfejl
ForumindlægNår jeg trykker på stort delta i bjælken, ændres dette tegn til et spørgsmålstegn, men først når jeg afslutter svaret. Jeg prøver lige Δ. -
Hjælp til engelsk
ForumindlægJeg har skrevet en stil men jeg mangler lige, at uddybe den lidt mere.... så håber i kan hjælpe mig med dette...Jeg har bl.a. skrevet : 1. "The business community loses an enormous number of employees trough inflexible working conditions, which cause stress and many other things".Jeg ve... -
Sterns teori - analyse
ForumindlægHvordan skal denne case analyseres ud fra Sterns teori. Den 20 måneder gamle Emil, bliver afleveret i børnehaven og siger til sin mor at hun skal gå, eftersom han har fået øje på noget sejt legetøj. Da moderen så begynder at sige farvel, vil Emil alligevel ikke have hun skal gå. Moderen bliver ir...
