Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18901 til 18920 af 26355
  • Waka waka (porque esto es Africa)

    Forumindlæg
    Hvad handler sangen om ? Llego el momento, caen las murallas va a comenzar la única justa de la batallas. No duele el golpe, no existe el miedo quítate el polvo, ponte de pie y vuelves al ruedo. Y la presión que sientes espera en ti, tu gente! Ahora vamos por todo y te acom...
  • Enkelt spansk sætning

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle har har et bud på hvordan denne sætning kunne se ud på spansk Vi går videre i morgen, selvom det måtte regne - det er vendingen "selvom det måtte regne" jeg er lidt i tvivl om..
  • Søger kemiC-hjælp for 200 i timen

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger én til at hjælpe mig med kemi (faktisk lidt af det hele. Der er dog et pensum vi gennemgår så der er en bog at holde sig til). Jeg vil betale 200 i timen til en der er interesseret. Jeg bor i Espergærde (tæt på helsingør) og har kemi på C-niveau i 2.g. Håber der er nogle der ...
  • binominalfordeling

    Forumindlæg
    Hej Jeg har forsøgt at lave denne opgave med binominalfordeling, men det jeg har beregnet ser helt forkert ud. Jeg forstår ikke, når der står i formlen /r!(n-r)!. I forhold til (n-r)! skal jeg så gange (4-1)*(3-1)*(2-1)... eller? Tak på forhånd!
  • Perspektivering til det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hey derude! Det skal lige startes med at sige, at jeg har valgt at ligge den i Dansk Historieopgaven-mappen, da det er sådan en slags opgave jeg er igang med at skrive, MEN det er altså kun i faget dansk jeg skriver. Jeg har valgt at skrive om det moderne gennembrud, nærmere sagt; arbejdernes for...
  • Narrative psykologi

    Forumindlæg
    Er det muligt at få en definition af den narrative psykologi? Umiddelbart synes den at være uoverskueligt bred.
  • English outline

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen her på dette forum, der har nogle forslag til min opgave (eksamen), jeg har nu forsøgt med dette oplæg (Vedhæftet fil) at lave grundlaget for denne opgave Nicolaj
  • 1 sætning!!!

    Forumindlæg
    Giver dette mening? = Friendship is expressed in different ways from one country to another, a result of years of tradition and culture..................................... Eller skal der kun stå dette = In cultures around the earth we observe friendship by the way people interact with each ...
  • "By the way" betydningen?

    Forumindlæg
    Hvad betyder overskriften på egentlig dansk helt præcist? På forhånd tak
  • befolknings- og magtstruktur i Palæstina/Israel?

    Forumindlæg
    Kan du fortælle mig hvordan det jødiske indvandring til Palæstina ændrede befolknings- og magtstruktur?. Plz skal aflevere snart. Hvad skal jeg skrive om?. Jeg forstår det ikke:-( . Jeg ved at jøderne fik mere jord og magten over landet Men hvordan? og hvad mere?
  • Hvordan er undervisningsmiljøet på universitetet?

    Forumindlæg
    Kunne godt tænke mig, at vide hvordan man bliver undervist på et universitet? Altså har man en klasse? Er man alene? Skal man selv stå til ansvar for at lære noget osv? På forhånd tak
  • Plus brøk og minus brøk

    Forumindlæg
    hvad er 5/6 - 1/3 og 5/6+1/3
  • Fra aktiv til passiv

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Er der en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med denne opgave? 1. The writer would have written the book anyway 2. We have not agreed to this issue 3. The grandfather gave his children three presents each 4. Is she reading a novel right now?
  • TEMA HASTER!!!

    Forumindlæg
    hvilke slags Tema er der altså ved godt hvad det er men skal holde fest og jeg ville gerne have at alle skal have kjole eller ligene på hvad kan man så kalde det for ?? kom også med andre temaer tak på forhånd (:
  • Kan i finde gen grammatiske fejl i denne sætning? :)

    Forumindlæg
    Sætningen lyder: The fantastic about this new car is the level of innovative thinking when it comes to design. Kan i finde fejlen? Tak !
  • Startkomma...

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til Dansk terminsprøve imorgen.. Min lærer har fortalt, at man enten skal bruge startkomma eller lade være, problemet er at jeg ikke aner hvad startkomma er?? nogen der kan hjælpe??
  • oversætte en kort sætning

    Forumindlæg
    Kan man sige det her? Dansk: Juan har ligget og sovet i sin seng. Spansk: Juan ha estado y ha dormido en su cama.
  • Fejlsætninger

    Forumindlæg
    <p class="MsoListParagraphCxSpFirst" style="text-align:justify;text-justify:inter-ideograph; text-indent:-18.0pt;mso-list:l0 level1 lfo1"><span lang="EN-US" style="font-size:16.0pt; line-height:115%;mso-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-fon...
  • rettelse -hjælp plz.

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har oversættede et pr. sætninger hvilket jeg er usikker på om de er rigtig. Håber, at I kan hjælpe mig. på forhånd tak:) Johnny og hans legekammerat Boyd leger udmærket sammen. Det er tydeligt, at der ikke er nogen racefordomme hos Johnny. Men hans mors klodsede opførsel vi...
  • SRP - social ulighed i England, inspiration til indledning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skriver SRP om emnet: social ulighed i England. Jeg mangler dog en form for afgrænsning - og inspiration - til min indledning. Har nogen i dette forum evt. ideer til en toneangivende sætning, eller eksempler på indledninger hertil?