Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 18921 til 18940 af 101533
-
Hjælp til at rette engelsk. 9 klasse opgave.
ForumindlægHej Jeg skal lave en forsættelse af Samanthas brev som er skrevet øverst. Jeg håber i vil hjælpe mig med at rette det jeg selv har skrevet. Og meget gerne komme med en forklaring til fejlene så jeg lære noget samtidig. :) Jeg håber du vil hjælpe mig! Mange tak på forhånd. ... -
FSA fysik/kemi. Al slags hjælp er kærkommen
ForumindlægHalløj derude - Jeg befinder mig i den situation, at jeg skal op i mundtlig fysik/kemi her på tirsdag d. 9/6. Jeg er begyndt at læse pensum op, dvs. større eller mindre uddrag af de fem bøger, som vi er blevet undervist i de seneste 3 år. (Bøgerne hedder: Luft og vand, Kemien omkring os, Magnetis... -
sproglig rettelse af en fremgangsmåde
ForumindlægEr der nogle der kan kigge sproglige fejl igennem.. det er fra min kemi-rapport. Fremgangsmåde: Dagen för vi udförte forsöget blev der afvejet cirka 0,1 g ståluld. Dette blev placeret i en konisk kolbe. Derefter blev der tilsat 50 mL 2 M svovlsyre. Blandingen blev opvarmet til forsigtig kogning.... -
Rettelse af oversættelse.
ForumindlægVille blive meget glad, hvis der var nogle der gad kigge på denne lille oversættelse og påpege eventuelle fejl. På forhånd tak:) Dansk teksten: Der er sket en ufattelig teknologisk udvikling, siden telefonen blev opfundet i USA af Graham Bell i slutningen af 1800-tallet. Dengang anså man den f... -
sygeeksamen
ForumindlægJeg har min aller sidste eksamen i morgen og jeg er syg. Jeg skal til sygeeksamen i august måned, men skal jeg tage min hue på og køre i lastbil med mine klassekammerater her i slutningen af måneden?(selvom jeg ikke er blevet student) Eller skal jeg bare vente med at tage min hue på til august... -
Bedste måde at forberede sig til mundtlig Dansk A
ForumindlægFor at forberede mig bedst muligt til den mundtlige eksame i dansk vil jeg gerne forstå, hvordan den foregår. Er det ligesom Mat. A mundtlig, hvor man trækker et spørgsmål samt et andet bilag man skal "perspektivere" til, eller retter sagt "analyser, fortolk og perspektiver"?... -
Krav til gym
ForumindlægHel folkens Har lidt af et mærkeligt spørgsmål, men vi ved alle at man skal have over 5 i snit i standpunkt, og 5 i eksamens snit for at komme ind på gym. Jeg har en snit på 11.2, og det er jeg meget glad for, men jeg er bange for at jeg klarer mig ret dårligt i eksamenerne, så lad os så sige at... -
Kong Ødipus
Forumindlæghey! er der nogle der ved hvilken centrale elementer, tragedien kong ødipus tager hul på, i sin tids forestillingverden? -
BNP
ForumindlægHvilke af følgende former for produktion regnes med i BNP: A) Din onkel Jørgen, som er pensioneret tømrer, bygger et nyt drivhus for sin nabo. Som betaling får han 6 flasker god rødvin (selvom han havde foretrukket 8 kasser Tuborg Classic) . B) Cykelteamet Five Forces ansætter to nye mekanikere... -
ADHD SRP
ForumindlægHej :) Jeg er igang med min SRP om ADHD i biologi og psykologi. Jeg er kommet til analysen, hvor jeg skal analysere en dokumentar, som hedder "Far, mor og ADHD". Men er dog gået ret meget i stå, da jeg synes det er rigtig svært at inddrage relevant psykologisk teori. Jeg skal fokusere... -
En lille oversættelse i engelsk
ForumindlægHovedtamaet er "Logisik flertal". Jeg vil blive glad hvis det er en der lige gider rette det igennem.....1) Der er 31/2 km ten den nærmeste benzintank.2) Lad os bytte plads (a seat), så jeg kan sidde i skyggen.3) De rystede på hovedet og opgav diskussionen.4) Børn kan ikke passe på (to ... -
nogen som vil kigge min lille stil igennem?:)
ForumindlægTank you for the competition about the futures working place. I my pleasure to give my quotation for the future working place: I mean that the working place might think a bid of the young people; because it is the first time they actual are on labour market, they shut learn the labour market fi... -
Hjælp
ForumindlægJeg har skrevet en kort aflevering i går, som jeg har fået lidt feedback på fra min lærer. Der er stadig nogle fejl i den, som jeg selv skulle finde, jeg har prøvet mit bedste, men jeg ved ikke, om jeg har fundet alle fejlene. Er der en som vil hjælpe mig med at vise, hvor jeg har fejl i min afle... -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Bio A - Eksamensopgaver
ForumindlægHeps! Vil en venlig sjæl poste et link til de sidste års eksamenssæt i biologi A? Det skulle være uvm.dk/xxx, men jeg kan ikke finde den specifikke adresse. :-) -
indskrevne cirkel
Forumindlægen retvinklet trekant ABC. Siderne AB og AC tangerer den indskrevne cirkel i punkterne P og Q. Den indskrevne cirkel har radius r = 5 og centrum i punkt O. bestem afstanden |OA| -
lille spørgsmål
ForumindlægHej hvorfor saccharose er polært?? . Hvilken betydning har dobbeltbindinger i fedt i forhold til sundheden ?? -
Forklar tyngdekraften??
ForumindlægEr lidt i tvivl om den her? -
Rente, procent eller annuitetsregning?
ForumindlægJeg aner ikke hvilken formel jeg skal bruge, til at regne denne, jeg har prøvet alle mulige forskellige, men intet giver det rigtige:/ En forretning tilbyder en afbetalingsordning for et fjernsyn til 10.500 kr. Ordningen går ud på, at lånet skal afvikles over 3 år med månedlig ydelse på 440 kr. ... -
bestemt a
ForumindlægEn som kan hjælpe?
