Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18941 til 18960 af 25907
-
Hvilken linje?
ForumindlægHejsa. Oprettede en anden tråd, fordi jeg var blevet rådgivet til at komme udenom fysik/kemi. Det kan jeg så høre på jer, at det er en dårlig idé, og at jeg helst skal have det på gymnasium :) Så derfor. Hvilken studielinje/retning skal jeg tage? Skal jeg tage noget samfundsvidenskabelig, eller ... -
Bionormalfordeling og normalfordeling
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med bionormalfordeling og normalfordeling, men synes, det er lidt svært at finde ud af, og også hvordan man eventuelt kan regne og lave opgaver i Nspire.. Jeg har lige et par opgaver, jeg bøvler lidt med, og jeg ville høre, om nogen kan hjælpe mig (og hvis det kan laves på... -
Abstract - smid et råd
ForumindlægHej folkens. Jeg skal afleverer min SRP om få dage, og jeg ville høre om der ikke er nogle som gad komme med nogle forslag til forbedringer/rettelser i mit Abstract. Her er det som det foreløbigt ser ud. This paper accounts for the concept American exceptionalism and in which degree it has been ... -
Tysk aflevering (70 ord ca.)
ForumindlægHej! Er der nogen som ville rette denne her tekst, som jeg har skrevet? "Jetzt ich bin gelandet auf der Erde und ich bin sehr glücklich. Ich lache und ich fühle mich sehr cool, weil ich bin gelandet auf der Erde vorsichtig. Es ist gut, dass ich nicht zu Schaden kommen. Am Anfang war ich ne... -
Eksame - Emnevalg. HJÆLP!
ForumindlægOk, skal her i næste uge aflevere min synopsis, men jeg har slet ikke valgt et underemne endnu! Så jeg vil gerne høre om I har nogle forslag? Vores overemner muligheder er: - New Zealand - Being Young - Racism - Violence På forhånd tak! btw. her kan i se mit pensum også. -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
Gennemlæsning af tyskstil
ForumindlægHej! Jeg synes godt nok at jeg er lidt rusten i mit tyske grammatik her efter ferien, og føler at jeg har glemt alt hvad jeg har lært. Hvis en har lyst til at kigge min tyske stil igennem for basale fejl, ville jeg være meget taknemmelig! Sophie ”Liebediener” ist ein Roman, von Juli... -
grammar
ForumindlægJeg har fået en opgave hvor jeg skal oversætte bl.a disse tre sætninger med fokus på there is/there are -Der er en dreng og en pige ved fordøren (front door) -Der er meget mad på bordet -Der er mange mennesker i salen(hall) Her er mine bud: - There are a boy and a girl at the front door -Th... -
Hjælp til tysk stil!!
ForumindlægHej, Jeg er blevet i tvivl om hvordan jeg skal formulere en sætning i min tysk stil. Jeg vil gerne skrive: det gør jeg også - på tysk, Hedder det: "Es macht ich auch" eller "Es tun ich auch" eller noget helt tredje? På forhånd tak for hjælpen. -
Er det for at opnå troværdighed eller ligger der andet bag det?
ForumindlægHejsa, jeg har brug for hjælp til et spørgsmål, som lyder: Forfatterne redegøre for søgestrategien. Hvorfor gør de det? Jeg har indtil videre svaret: For at identificere forskningsbeviser, har de anvendt en kombination af flere forskellige tilgange - evidenssøgning via elektroniske databaser... -
Ketohexoser og seliwanoffs væske
ForumindlægHej. Jeg sidder med min SRP, og jeg skal forklare teorien bag Seliwanoffs væsken. Jeg har fået denne reaktionsskema af min lærer, men jeg forstår desværre ikke helt, hvad der sker. Er der nogen der kan forklare det? Eller bare hjælpe mig med at forstå den? Tak på forhånd :) -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægHej alle! Har et kort stykke dansk som jeg gerne vil have oversat til tysk. Er der nogle gode tyskere som kan hjælpe med en præcis oversættelse?? Her er teksten: København var engang hovedstad i et land, hvor man talte tre forskellige sprog i mange forskellige varianter, nemlig dansk, nors... -
helP
ForumindlægJeg er i gang med en OSO opgave! Jeg har om at være professor i filosofi. Kan I hjælpe mig med at finde et del emne til dette! Kan det være at fokusere? eller ! -
Who’s Irish . rettelse
ForumindlægHej folkens, er der nogle der kan rette dette til mig, nu er jeg så mega dårlig til engelsk Så det kunne være rigtigt nice hvis der var en flink person der kunne rette dette til mig. På forhånd tak! Who’s Irish The text is about a sixty-eight years woman, who is also the narrator of t... -
rettelse/ grammatik ^^
ForumindlægHej sidder og skriver stil/oplæg. for at sige det rent ud er jeg dårlig til engelsk. Specialt ved grammatik :( fik et 7 tal med hjem i årskarakter. Har en lille stil, håber nogle gider at rette det værste grammatik :).PS: hvis i kigger på min stil vil jeg gerne stille nogle spørgsmål til stilen/g... -
AT 2009 Rejser
ForumindlægHej alle Som de fleste nok ved omhandler dette års AT-projekt rejser. Jeg har fået af vide, at der er tale om fysiske rejser. Jeg er nu kommet på en idé som jeg brænder for, men er ikke sikker på, hvor vidt man kan kalde det en fysisk rejse. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med kunstig befrugt... -
Dead Man Walking
ForumindlægHej Alle Sammen :) Jeg har fået en opgave for til imorgen. Den går ud på at vi skal læse en engelsk tekst- gætter på at det er en uddrag fra en bog, da det kun er på få sider "Dead Man Walking" af Helen Prejean i vores engelsk bog "Pit Stop topick book 9". Men problemet er... -
Cirklens kvadratur af Archimedes
ForumindlægHej alle! Jeg søger hurtigt svar, da jeg bare er forvirret over noget formulering. Jeg er ved at skrive SRP i matematik og engelsk og har fået en engelsk problemformulering, da jeg har valgt at skrive på engelsk. Spørgsmålet lyder: "Give an account of the squaring of polygons, includi... -
Tip: BBC Learning English
ForumindlægKære spørgere, BBC har på sit website sektionen Learning English (LE), med tilhørende debatforum. LE tilbydelser øvelser af efterhånden enhver art, og på forummet kan man spørge til specifikke dele af engelsk grammatik, såvel som poste sætninger og kortere bidder tekst til gennemgang / rettelse. ... -
2.g AT-prøve Liberalisme og den amerikanske drøm!
ForumindlægHej som så mange andre skal jeg til AT-årsprøve her i 2.g og emnet er fremtiden - visioner og forudsigelser.. Opgaven lyder således: "Du skal udarbejde en synopsis der kan danne udgangspunkt for den mundtlige prøve. Du skal vælge en kusnerisk, religiøs, teknologisk eller politisk vision/for...
