Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18961 til 18980 af 163702
-
Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej, skal snart op i engelsk skriftlig årsprøve. Kan man finde delprøver uden hjælpemidler i skriftlig engelsk på nettet, for vil gerne øve mig!:= tak på forhånd -
Bevis for uligheder?
ForumindlægEr der et/flere beviser for uligheder, jeg skal til mundtlig prøve om ikke så længe og jeg mangler noget at snakke om omkring uligheder, så jeg tænkte at det kunne være godt med nogle beviser, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle på nettet.. Håber i kan hjælpe, tak på forhånd. :) -
oversættelse
ForumindlægNytænkning eller tradition ? Et af Hollywoods gamle temaer, som man har fået ind med modermælken , blev påny taget op i 1990 i Kevin Costners film 'Danser med ulve'. Filmens hovedperson , John Dunbar , spilles af Constner selv , som blev dagens helt , da han udviser et usædvanligt helte... -
Markovkæder rekurrent
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave ? -
Omskrivning
ForumindlægOmskriv følgende adjektiver til adverbier eller adverbielle udtryk : Odd , Happy , Kind , Gentle , friendly , true , straight , tragic , typical , determined , public , noble , fantastic , rugged , original, strange, Er der nogen der kan jeg hjælpe mig med den Dræber :D ? -
SSO
ForumindlægVille lige høre jer hvad i fik i jeres sso'er (dem der går på 3. år) og hvad i skrev i og om i er tilfredse..? er bare nysgerrig :) -
Studieretning STX
ForumindlægHej, jeg skal begynde på gymnasiet næste år, men jeg ved ikke helt hvilken linje, jeg gerne vil have. Jeg vil gerne have en studieretningen indenfor naturvidenskab, og har overvejet studieretningen med bioteknologi. Men jeg har hørt at bioteknologi-linjen lukker mange veje efter gymnasiet. ... -
kredsløb
ForumindlægHej. Vil gerne hjælp til denne opgave. Tak på forhånd. Hvilket diagrammer viser korrekt det elektriske kredsløb og hvorfor? Se vedhæftet -
Materiale til SRP om folkedrab
Forumindlæghej. jeg sidder og skal i gang med min SRP. jeg har valgt at kombinere Engelsk og Samfundsfag og har valgt emnet folkedrab. Jeg har haft om Rwanda i min undervisning, så dette folkedrab kan jeg ikke skrive noget om, men så har jeg overvejet at skrive om Holocaust. Problemet er bare, at jeg ikke ... -
Gennemsnit i gymnaiset
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g. Mine årskaraktere er ikke ligefrem suveræne, jeg ligger på 4 og 7. I min fysik eksamen, som er den eneste eksamen jeg har været til indtilvidere, hvor jeg fik 10. Jeg er nærvøs for at mit endelige snit ikke er godt nok, til jeg kan læse historie på universitet eller journalis... -
Matricer og vektor
ForumindlægMatematik A. Muntlig. - har burg for hjælp til dette spørgsmål. Ved ikke hvordan den skal løses eller hvilket bevis jeg skal fremføre løsning af 2 ligninger med 2 ubekendte med inddragelse af determinant -
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ... -
hvad er monotont
Forumindlægjeg har i min emneopgave skrevet at en funktion er monotont aftagende når 0 < a < 1, og funktionen er monotont voksende når a >1. jeg skal op til mundlig matematik imorgen, og ved min lære kan finde på at spørge, hvad det vil sige når en funktion er monotont voksende eller aftagende. ... -
12 linjer tekst
ForumindlægUndskyld mit mindre gode engelsk. Er der en, der er venlig og har lyst til lige at kigge den igennem. Dear editor of City Gazette I attended the football match this weekend. I had a shock of seeing flags being burned off , bottles being thrown and all the fights between hooligans. It... -
Trækker det ned?
ForumindlægHey!Jeg var oppe i skr. Fransk / A-niveau igår, og det gik smadder godt.Blev ret fanget af emnerne, så¨jeg bare skrev og skrev og skrev...- Men: Nu lyder spørgsmålet, om det trækker meget ned at man har skrevet mere end det i opgavehæftet anviste antal ord?Har i den første del, hvor besvarelsen s... -
HJÆLP TIL VALG AF STUDIERETNING!!
ForumindlægHey SP Jeg er en pige der startede i 1.g(STX) her i august måned. Om ca. halvanden måned skal jeg vælge hvilken studieretning jeg ønsker. Jeg er desværre bare meget i tvivl, og håber derfor at kunne få råd, egne erfaringer og evt. bud fra jer om hvad i synes. Mit gymnasie tilbyder 2 samfundsfag... -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej derude :) Jeg skal til mundtligt matematik på mandag, og jeg er gået lidt i stå. Det ene spørgsmål lyder: Gør rede for den eksponentielle udvikling y=b·ax Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på hvordan a og b kan bestemmes. Jeg er bl.a. lidt i tvivl om hvad gør ... -
eneglsk stil; haster rettelse
Forumindlægvar der nogen der var så venlig at rette min engelsk stil og kom egentlig med nogle kommentarer tak på forhånd :-) -
andengradsligningen?
ForumindlægSidder og arbejder med eksamensopgaverne til mundtlig eksamen... Et af spørgsmålene skal man specielt forklere om andengradsligningen... Hvad ville i komme ind på derunder? Der har været et spørgsmål om grafen, sååe det skal man vel ikke så meget ind på? det vel mere hvordan den løses ved brug af... -
indefinitte pronomener
ForumindlægHej jeg er meget i tvivl om denne opgave, håber i kan hjælpe Her er otte forskellige former af de indefinitte pronomener. Fordel dem i de otte sætninger ALGO - NINGUNO - NADIE- ALGUNOS - ALGUIEN - NADA - ALGUNAS - ALGUIEN 1. Estoy cansado poque NINGUNO me ayuda 2. ALGUNOS de los han visto la...
