Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 90566
-
Cos, Sin og Tan
ForumindlægI en retvinklet trekant er: a = 138 og b = 130 Bestem de ukendte sider og vinkler i trekanten. Jeg har så fundet frem til <A = tan-1(138/130) = 46 <B = 180-90-46 = 44 Problemet kommer så, når jeg skal finde c. c = Hos/(Cos v) c = 130/(Cos x) c = Cos x * 130 Hvordan ved jeg om jeg skal sæt... -
trigonometri - haster
ForumindlægHej ! I en spidsvinklet trekant; h= 15 m, b= 30 m og vinkel C= 31,9 Hvordan beregnes de andre sider? Tak på forhånd!! -
Matematik A
ForumindlægHej folkens. Sidder med en opgave som jeg ikke rigtig kan finde frem til. Det er noget om jeg skal finde længde, grader og arealet af firkant ABCD. Information: fra A til B 12,2 i længden B = 135 grader. fra b til c 7,5 i længde. fra C til D 11,5 i længde. fra D til A 17,4 i længde. A)... -
Hjælp til omskrivning af formel!
ForumindlægJeg har igen problemer med omskrivning af en formel. Denne gang er det 'c' der skal isoleres. Tak for hjælpen! - Pernille. -
Sandsynlighed
ForumindlægNogen som vil hjælpe med denne opgave? Jeg har lavet opgave a, men har brug for hjælp til opgave b og c. :) -
Naturgeografi eller informatik?
ForumindlægKan nogen forklare noget om forløbet med informatik på c, da jeg ikke ved hvordan det er, og skal vælge imellem det eller naturgeografi -
Matematik A VUC
ForumindlægHej. Jeg har en veninde, som kæmper for at bestå matematik A på VUC. Det er 4 år siden hun har afsluttet matematik B, hvorfor hun har glemt det meste af matematik. Hun synes det utroligt hårdt, og har svært ved at følge med i timen. Derfor vil jeg høre jer, om hvordan eksamen på VUC suppleri... -
PC-ordbøger download
ForumindlægEr der nogen, der ved, om der findes et download på nettet, hvor man kan hente en Engelsk-Dansk og en Dansk-Engelsk ordbog? Jeg skal bruge dem til eksamen, så det skal være en udgave, der ikke kræver netadgang (deraf download)! Håber meget, nogen kan hjælpe. Der fulgte nemlig ikke CD-rom med ... -
Kronik i dansk???
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i skriftlig dansk imorgen, og regner med at skrive om kronikken da jeg er utrolig dårlig til litterær artikel og essay. Har nogenlunde styr på hvad en kronik er, men ville gerne hører hvad der væsentligt at tage fat i, og hvad der er vigtigt, så som opstilling, hvad er g... -
Hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle i skønne 3.g'ere. Nu har størstedelen vist været oppe til AT efterhånden, og jeg er da lidt nygerrig efter hvordan det er gået. Hvad har i fået? Forløb eksamen som forventet? Har i overhovedet fået noget ud af faget AT? Skal personligt først op på i morgen, og er lidt bange. AT er f... -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
Klage
ForumindlægHvem klager man til, hvis man er utilfreds med administrationen af materialer og ændringer. Nu er det sket flere gange, at de midt i semesteret laver betydningsfulde ændringer af fx hjælpemidler til eksamen og jeg er træt af det. Er der regler for hvornår det er okay at komme med ændringer i &q... -
Naturfag på AOSU grundforløb 2
ForumindlægHej, Jeg har fået praktikplads, så skal jeg bare klare den famøse Naturfagseksamen, E,F. 'Hvor svær er den eksamen? Er den nemmere end man frygter? Hvor meget er man nødt til at genlæse? Jeg synes, at der er meget at sætte sig ind i - svært at huske hele forløbet. Ikke mit yndlingsfag, men ... -
Analyse af "just like that" af michael richards
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at karaktisere manden og drengen, hvad kan man slå ned på i teksten om dem? og hvad kan jeg evt slå ned på i forhold til hele analysen, altså tænker citater. Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig her i sidste øjeblik da jeg skal til eksamen i morgen :) -
Supplere
ForumindlægHej alle!! sagen er at jeg har fået 7 i skriftlige og 02 i mundtlige kemi i årskarakterne. Desværre fik jeg -3 i eksamen skal jeg så supplere? når jeg selv regner det ud --> 7+2=9-3=6/3=2 --> giver det præcis 2 altså jeg har bestået kemi kan det passe? -
Fysik dispositioner?
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her på mandag. Jeg skal have lavet dispositioner til 9 forskellige emner. Jeg er helt vildt blank på, hvordan de her dispositioner skal se ud. Er der ikke nogen, som vil komme med et eksempel? På forhånd tak! -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
Forklar sammenhængen mellem grafen for et andengradspolynonium og antallet af rødder.
ForumindlægDette er spørgsmålet jeg ikke helt ved hvordan jeg skal angribe. Hvad menes der, og hvordan skal man svare? -
Spørgsmål til log og potensfunktion
ForumindlægHvordan beregner man med log? F.eks. når man skal beregne a-værdien i en potensfunktion skal man bruge log, men hvordan gør man det uden hjælpemidler? I min grundbog har de givet et eksempel: a = log(23)-log(3)/log(12)-log(5) = 2,33 Hvis det blev beregnet uden log, ville det ca. blive 2,8571. H... -
redegør- SAMME LÆNGDE + vinkelrette. VEKTORER
ForumindlægTo vektorer a og b er bestemt ved at: a-b = c (9, -6) a+b= tværvektoren af c (6, 9) - Gør rede for at vektorerne a og b står vinkelret på hinanden og har samme længde. ??
