Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19081 til 19100 af 75430
-
Velfærdsstat
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med velfærdsstaten..? Spørgsmålet lyder således; Redegør for fordele og ulemper ved den danske velfærdsstat? -
NATO fordele og ulemper
ForumindlægHvilke fordele og ulemper er der forbundet med NATO? Er det en fordel at generalsekretæren er dansk? Fordele ved ikke at være med i NATO? -
parti - medlemstal
ForumindlægHvorfor tror i at medlemstallene inden for de danske poltiske partier er faldet de seneste år? -
Translater
ForumindlægHey.. der skulle vel ikke være en engel derude, som kunne fortælle mig hvor man kan finde en dansk tysk translater?Jeg håber der en en derude som kan hjælpe... -
Norsk!!
ForumindlægHej.. Jeg skal op i dansk imorgen, og kan så også godt trække en norsk tekst.. Er der nogen som kan forklare mig forskellen på nynorsk og bokmål? -
Oversættelse af 400 ord ( 20 linier )
ForumindlægHej alle. Nogle der vil oversætte mit lille resume / referat om Coraline? :) Det skal oversættes fra Dansk til Engelsk [email protected] -
Noter med til eksamen?
ForumindlægSkal op i Dansk mundtlig eksamen imorgen, og jeg er lidt i tvivl om det er tilladt at have noter med? Er der nogen der ved det? -
Hej
ForumindlægJeg skal redegøre for det danske marked for læskedrikke, men kan ikke finde oplysninger!! Det kunne være rart hvis nogen derude havde en opgave til inspiration eller hjemmesider :) På forhånd tak -
..
ForumindlægEr der nogle der kender nogle sider hvor man kan øve på dansk ordforråd, alt med grammatik at gøre mm.? -
LIGNINGER!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælp mig med at løse disse ligninger.....Jeg er LOST 5(x+1)-3(x-2)=13 har løsning x=1 Ligningen 9(2-x)+5=2(2x+7)-10x har løsning x=9 ligningen 4x+5=2(3+x)-1 har løsning x=0 Mit problem er at jeg ikke kan få den rigtig resultat -
Rettelse
Forumindlæger der en, som vil rette en sides oversættelse? (: fra dansk til engelsk. - med den danske version. Det ville være dejligt, for den skal afleveres imorgen. -
2.grads ligning,komplekse tal
Forumindlægkan ikke finde ud af at løse den...:(vil meget gerne have hjælp.... Z2+(4-4·i)·z+(-9+32·i)=0 -
Rettelse af kort engelsk tekst.. (Ing-form)
ForumindlægHej,Jeg håber der er nogen der gider at kigge på det inden imorgen klokken 05:00....Jeg vil gerne lige sige at det omhandler Ing-formen...DANSK:Gillian og hendes mand bor i Stampleford; hun arbejder i et firma i Cambridge. Hver morgen tager hun toget ind til byen og skynder sig [hen] til kontoret... -
Klage over lærer til eksamen i gymnasiet?
ForumindlægI går og i dag har hele min klasse været til matematik eksamen (mat C) og de fleste fra min klasse har fået 02 og enkelte dumpede. Der er mange fra min klasse som vil klage og jeg har nogle spørgsmål omkring det..Jeg ved ikke helt om jeg skal klage eller ej fordi min lærer hjalp mig mere i forho... -
Matematik B
ForumindlægHej hvordan er det man løser sådan her en ligning ? Opgave a (I): 3x-2y+2z=-9 (II): 2x+2y-3z=1 (III): 5x-4y-7z=-17 Alle ligninger hænger "sammen" -
Hvad syntes du om indvandre i DK?
ForumindlægHeii alle sammen. Ja, overskriften siger sig selv - hvad syntes du om indvandre (perker) i DK?? I er velkommen til at sige og debatere om hvad i selv synes om det :) -
EKSAMEN 08
ForumindlægHej allesammens Jeg skal på i mundtlig dansk og i den sammenhæng har jeg søgt lidt rundt i dansk-forum. Men det giver en million resultater, og halvdelen af dem angår folkeskolen! Så, jeg tænkte om vi ikke kunne starte EN god tråd, hvori man kan komme med input, eksempler og erfaring. Vores lær... -
Globalisering og velfærd
ForumindlægJeg skal opstille tre hypoteser om sammenhænge mellem globalisering og velfærd på grundlag af den figur, som jeg har vedlagt. Alle påstande skal understøttes af en faglig begrundelse. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår figuren korrekt. Skal det forstås på den måde, at den danske velfærd... -
SRP - mundligforsvarlese
ForumindlægJeg skal om 2 dage op og forsvar min opgave i SRP. Jeg kan sagtens finde ud af metoderne i samfundsfag. Dog kan jeg virkelig ikke finde ud af dem i Dansk. Jeg har analyseret et teaterstykke som er filmatiseret. Her var jeg inde og kigge på genre, instruktør, personkarakteristik, filmiske virkemid... -
Studentereksamen
ForumindlægHej, jeg bliver student i år og har et vigtigt spørgsmål til jer. Jeg har desværre fået 00 i min dansk terminsprøve, og det gør mig virkelig nervøs. Jeg er ret sikker på, at jeg kommer op i dansk skriftlig til eksamen, og jeg er bange for at dumpe. Mit spørgsmål er: Tæller de afsluttende fag og...
