Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19081 til 19100 af 111527
-
Reducere
ForumindlægJeg er helt lost hvordan skal jeg løse denne opgave ?? Reducer: 5(a+b)(a+b) –3(a+b)(a-b) – 10 ab -
Bestem en parameterfremstilling.
ForumindlægPÅ figuren ses en koncertscene, der er lagt ind i et koordinatsystem, således at z-aksen går lodret op i midten af scenens gulv ligger i xy-planen. Scenekassens hjørnepunkter betegnes som på figuren, og punktet C har koordinatsættet (-5,5,0)- Der ophænges spots i tagplanen i P og Q, hvor P har ko... -
Citronsyre - jeg er virkelig væk!
ForumindlægHej! Jeg har fået denne opgave som lektie, men jeg kan slet ikke komme i gang med nogle af opgaverne: a, b, c og d. Er der nogle af jeg, der kan hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet! -
Reduktion
ForumindlægMangler hjælp til og løse den her. a ( b + 2c ) - b ( a + 2c ) __________________ 2c tak. -
vektor regninger
Forumindlæghej everybody helppppppppppp...:( opgave 1: I et koordinatsystem er to vektor a og b bestemt ved: vektor a = ( 5-t, 2 ) og vektor b = ( 4, t+1 ) hvor t er et tal. bestem t, således at vektor a er vinkelret på vektor b? og for hvilke tal t gælder at vektor a er parallel med vektor b? opgave 2:... -
Fuld pensum
ForumindlægHeej alle. Jeg er oppe i fuld pensum nu. og slutter i år d. 25 . Men jeg er utrolig bange for ikke at bestå, og ikke bliver student i år. Min årskarakter tæller ikke med :( er der noget at gør ? snakke med skoleinspektøren eller vejlederen ang. det ? for måske vil det hjælpe ... -
Udenadslære
ForumindlægI hvilket fag er det mest udenadslære:FysikKemiBiologi?Et meget kort spøegsmål. -
Er de her sætninger korrekte? Please hjælp. :)
ForumindlægJa, jeg har 10 sætninger på dansk, som jeg har oversat til engelsk. Jeg vil gerne vide om de er rigtig oversat. Det handler primært om skal/skulle og vil/ville. Her er de på dansk: 1. Din mor siger, at du skal gøre rent på værelset. 2. Jeg vil ikke have, at du kommer i aften. 3. Han sku... -
rettelse af engelsk tekst?
ForumindlægHåber der en nogen eller en der super hurtigt gider tjekke den her tekst for fejl! :) After the birth where Nick’s father has to sew up the incision he has made, Nick doesn’t look at it because “His curiosity had been gone for a long time” (p. 3, l. 7). This is an understa... -
arbejde til alle
ForumindlægWork for everybodyVicky was sitting and thinking about the pessimism that had grabbed her and the other young ones in the 1980s. The fear of the world would end like a toxic rubbish dump. Or a atomic war would wipe out all life on few minutes: Or that the machines would take over all the place of... -
Er disse sætninger rigtige?
ForumindlægI opgaven skal man rette fejlenesætningerne, og være opmærksom på, at der kan være mere end en fejl i den enkelte sætning. Her er mine forslag ;) 1. I look forward to see you again next sunday. - I am looking forward to see you again next sunday. 2. This dog dont obey his master - This dog do not... -
Hjælp Haster!!!
ForumindlægHjælpe til gra...' Sniper in the Washington are struck directly in the American nation's political and media heart. Both laymen and the country's elite was shoot slices in three weeks, which killed ten people and wounded three. Weapons should be treated like cars. In the U.... -
Vektorer: Beregn gradtal uden koordinaterne
ForumindlægHej, Jeg har en opgave som lyder: Om to vektorer gælder det at: |a|=1 og |b|=3 (jeg har altså LÆNGDERNE og ikke koordinaterne!) og vinklen (a,b)=150 grader. Jeg skal: -beregne gradtallet for vinklen mellem vektorerne a+b og a-b -beregne arealet af parallelogrammet der udspændes af vektorerne a... -
Hjælp til matematik - det haster.
ForumindlægHej alle sammen Jeg er næsten færdig med min aflevering, men kan ikke finde ud af disse opgaver. Skriv meget gerne mellemregningerne, for ellers kan jeg ikke rigtig bruge svaret til ret meget. Obs: Tegnet: " ^" betyder potens. Tegnet: " _____" betyder brøkstreg. Her kommer de:... -
finde vinkle
Forumindlæghej der står i min opg at om trekant ABC oplyses at AB=10 AC12 BC=4 fodpunktet for mediannen m^b kaldes D 1.beregn A B C 2. beregn ADB hvilken formel skal jeg bruge og når jeg skal tegne mediannen er det så mellem, B og ned af til AC hvor hvor det danner en retvinklet trekant... -
Bevis, enkeltlogaritmisk
ForumindlægHej! For at bevise at en eksponentiel udvikling bliver en ret linie i et enkeltlogaritmisk koordinatsystem kan man vise følgende: f(x)=b*a^x log(f(x))=log(b*a^x) log(f(x))=log(b)+log(a^x) log(f(x))=x*log(a)+log(b) F(x) kan vi så kalde f(x)1, da den har tilsvarende værdi på en alm. 2.aks... -
Flere ligninger.. haster!
ForumindlægJeg har lige nogle flere.. 1. 7x-3/5=4x+3/5 ...?2. 3/a-b - 7/a+b ...?3. x+x/x-y + y/x+y ..? -
Historia de Carla
ForumindlægHej.Er der nogen der har nogle noter til historia de carla?på forhånd mange tak -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle der skulle have noter, opgaver på Erhvervsjura ?. vil det være en stor hjælp TAK -
Madrid claro que si
ForumindlægNogle der har noter hertil???Ville blive mææææææggggtig glad!"
