Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19141 til 19160 af 163702
-
her er lidt metoder:D
Forumindlæg• Naturvidenskabelige metoder: - Empirisk-induktive metode: Man laver hypoteser/teorier ud fra observationer/forsøgsresultater (man slutter fra det specielle til det generelle). - Hypotetisk-deduktive metode: Man udleder konsekvenser ud fra teorier (man slutter fra det generelle til det mere sp... -
En lille oversættelse
Forumindlæghej, jeg har oversat en lille tekst fra dansk til engelsk, håber der er nogen der vil rette den . dansk tekst: John Bell, en kendt engelsk skuespiller, holdt meget af børn og tog ofte del i deres lege. Da nogle af hans venner engang skulle have børneselskab, meddelte han dem, at han havde en ov... -
Eksponentiel ligning
ForumindlægHej, jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik eksamen, hvor jeg skal redegøre for regneregler i forbindelse med løsning af eksponentielle ligninger. Der skulle ikke være en der kunne komme med et svar på det spørgsmål ? Det ville virkelig være en stor hjælp! -
Kan jeg blive nægtet oprykning?
ForumindlægHej, Jeg står i en meget, meget meget uhyggelig situation. Mit eksamenssnit er 4,0. Til skriftlig mat fik jeg -3, mundtlig tysk 02, og jeg skal også til mundtlig mat, hvor jeg heller ikke tror jeg består. Jeg har mat på B, så det vægter 0,75. Jeg aner bare ikke hvad det er der tæller for hvad! Je... -
Stx B niveau-eksamen
ForumindlægHvad syntes i op eksamensoplægget til skriftlig engelsk på B-niveau på stx? Prøven uden hjælpemidler var vel som forventet, og jeg fandt ikke de store overraskelser. De havde været så venlige kun at lave en fejl i hver fejlsætning, hvilket gjorde det betydeligt nemmere at rette end jeg før har o... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægJeg er gået i stå med en tekst jeg skal fremlægge til min mundt. eksamen imorgen og ville se om nogen af jer kunne hjælpe mig. Det er disse 5 stykker i teksten, der volder mig problemer. 1. me desarrollo como tal, así, haciendo temporada de verano, las temporadas de Argentine y las de Espa... -
Limerick, nogen der kan hjælpe?...
ForumindlægWrite a limerick. Jeg skal skrive et limerick, jeg ved selvfølgelig godt hvad det er, men jeg skall skrive mit eget og kan ikke rigtig komme igang... Her er et eksempel i bogen: There was a young girl from St. Paul. Who wore a newspapss to a ball. But her dresscaught on fire. And burned her ... -
den rette linie
Forumindlægnoget specielt man skal vægte i ekstra meget i en mundtlig eksamen på b-niveau, hvis man trækker "den rette linie" selve eksamensspørgsmålet går i retningen af "den rette linie; ortogonale linjer, linjers skæring, vinkler mel, linjer" -
rettes igenem for fejl
ForumindlægWe had been everywhere and we couldn’t find a way out. My friend started to cry and I comforted him. We had walk for a half hour and we were much tired. I told my friend that we don’t going to die here, and we suddenly were out. He stopped crying, and we talked and fell too asleep. We... -
Kvantemekanik - srp
ForumindlægNogen som har lyst til at hjælpe mig med min srp. .. jeg har simpelthen taget munden for fuld, og sidder nu og er helt forvirret :( Jeg skriver i fysik og matematik -
definition af logaritmen (y=log(x))
ForumindlægHej :) Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik eksamen på b niveau, og skal derfor skrive en definition af logaritmen (y=log(x)) - hvordan gør jeg det? mvh -
Ekliptika (VIGTIGT)
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig eksamen i morgen, og jeg har et fatalt problem. Jeg prøver helt basalt, at fatte hvad ekliptika er? Jeg ser den i illustrationer, af kloder og planeter. Men helt basalt hvad er det? -
Valg af essay
ForumindlægTil min mundtlige eksamen i dansk skal jeg have fundet et essay, der handler om glæde - det er lige meget, hvad glæden er til/for, bare en glæde til noget eller nogen. Jeg skal bruge den til at perspektivere til “hindbærsnitter” af Søren Ryge. Tak. -
En lille oversættelse til imorgen
ForumindlægEr der nogen der ville oversætte det her for mig. Jeg har nemlig prøvet men ved at der er mange fejl. Håber i vil hjælpe mig.Det er vinter i december måned. Det er en ordentlig snevejr i dag. Jeg må desværre ikke være ude, men når min forældrer ikke er hjemme ville jeg skide på aftalen. Jeg tog m... -
Gennemsnit
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor høj gennemsnittet skal være, når man gerne vil være farmaceut i 2008? -
T-dræberceller SRP!!
Forumindlægjeg kan ikke finde særlig gode sider, der forklarer, hvordan en cytotoksisk t-celler eller t-dræbercelle aktiveres, måske kender du nogle? Jeg er åben overfor alle slags artikler, bare den forklarer hvad der skal til for at t-cellen aktiveres tak! -
International Business på CBS
ForumindlægHej Jeg overvejer at søge ind på International Business på CBS til næste år. Er der nogen der ved, hvilke jobs man kan få, efter man er færdig? Og hvis du er en af dem, der læser det allerede, hvad er så dit mål med det? -
Psykolog
ForumindlægJeg tager en hhx til august, og vil gerne høre om hvordan jeg kan uddanne mig videre til psykolog bagefter? Min seneste gennemførte uddannelse er 10. klasse -
Hjælp Matematik
ForumindlægHej Jeg skal nemlig op i mundligt eksame i matematik og jeg har nemlig lavet en amortisationsplan under denne spørgsmål:" Ida har et ønske om at skylde maksimalt 1500 000 danske kr. om 10 a°r. c) Undersøg, om finansieringen af de to lejligheder opfylder dette ønske." Jeg fandt ud... -
Eksamensspørgsmål om Funktioner og Vækst
ForumindlægJeg har fået nogle mundtligt spørgsmål der lyder: Du skal redegøre for vækstfunktioner. Udled formlen for fordoblingskonstanten og/eller formlen for bestemmelse af konstanterne a og b i eksponentialfunktionen, f(x) = b · ax Udled differentialkvotienten af f(x) = b · ax Er der no...
