Søgning på: Dansk. Resultater: 19161 til 19180 af 40954
-
Hjælp til spansk.
ForumindlægHar er brug for en hurtig rettelse af spansk stil, til både grammatik og andet. På forhånd tak -
Muhammed-krisen!
ForumindlægHåber der er nogle som vil komme med deres synspunkt/meninger. Mangler lidt inspiration. Er nemlig i gang med at skrive AT-opgave. Hvilke principper i den muslimske og den vestlige kultur mener du kom i konflikt med hinanden under Muhammed-krisen? Tak ? -
Hvad for et gymnasium?
ForumindlægJeg vil gerne være dyrlæge når jeg bliver ældre, men jeg ved ikke hva' for et gymnasium jeg skal ta'. Jeg vil gerne gå på HTX men jeg får at vide at hvis jeg vil være læge eller dyrlæge skal jeg gå på katedralskolen. Er det lige meget hva' for et gymnasium jeg tager hvis bare de... -
Disposition.!
ForumindlægJeeg Skal Vælge Et selvvalgt Emne Til Engelsk Eksamen..! Jeeg har valgt Love som det overordnede emne....Doog skal jeeg lave en disposition..... Veed Ikke Lige Rigtigt Hvaad Jeeg Skal skrive om....Nogend er kaan komme med Forslag..Taark.! -
Årsprøve produkt
ForumindlægHey allesammen, har lige været oppe til årsprøve i skriftlig spansk. Tænkte på om der er nogle der ville bedømme evt rette min prøve. Prøven bestod af en kort tekst man skulle oversætte og 3 spørgsmål man skulle svare på. Her er den: A) Traduce al español. Dos gitanos de español están fuera... -
perspektivering
ForumindlægJeg sidder og skriver en teknologirapport om UV-stråling, der er skyld i hudkræft bl.a. Hvad synes jeg skal skrive i min perspektivering. som produkt har jeg lavet en solcreme mm. Er der nogen der kan gíve en hjælpene hånd med, at lave en LCA (og miljøvurdering) på mine solprodukter? Er lidt ... -
Tysk sidste sekund..
ForumindlægHej Alle! Nogle som kan har nogle guld-korns-tysk-sætninger, som jeg kan gøre brug af til tysk-skriftlig i morgen? PÅ forhånd tak -
Skriftlig eksamen - spr. eng. A-niveau
ForumindlægHvad synes i om teksten etc.? Mit største spørgsmål er, om Suky også døde til sidst? Nogle siger det ene og andre det andet... Personligt opfangede jeg ikke at hun var død - men jeg har heller ikke skrevet at hun var levende. Så når jeg rent faktisk ikke har skrevet noget forkort, men bare at hun... -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je... -
introducerende artikel
ForumindlægHvad er en introducerende artikel ? -
Hvordan siger man "og de levede lykkeligt til deres dages ende"?
ForumindlægHej derude :) Ja overskriften siger jo lidt sig selv x) Hvordan siger man "og de levede lykkeligt til deres dages ende" på tysk? Jeg har prøvet at slå op i ordbogen under leve, lykkeligt, dag og ende, jeg kan ikke finde det. Håber I vil hjælpe mig :) -
eksamensprojekt HF
Forumindlæghej jeg skal vælge 2 fag til at skrive eksamensprojekt i og jeg er fuldstændig på bag bund omkring hvad jeg skal vælge så jeg mangler noget inspiration????? -
hvorfor er mine opgaver ikke godkendt!
Forumindlæghej jeg har tilført to opgaver her på siden.. Men der sker ik så meget?:S det er nu 3 dage siden:S er der noget galt med opgaverne?:S -
1 sætnings rettelse
ForumindlægAs a muslim girl, I think it's okay to marrie within a different culture, but not outside the religion, because first of all my parents wouldn't accept it and from family experience I have seen that many problebs will come. -
Klassekammerater
ForumindlægHej Tænkte på noget og det var om dem man er venner med i klassen kan have en rolle i hvad din lærer vil give dig af karakter samt hvad han eller hun synes på én? Dvs. hvis du er venner med klassens klogeste, om det så kan hive dig lidt op og omvendt hvis du er venner med en af de knap så gode... -
TOEFL - repeatable?
ForumindlægHvis man lavede rod i den, i en TOELF (Test of English as a Foreign Language) er den så gentagelig, hvis man gennemgår kurser? Skal ta' den test, når jeg går ud af gymnasiet. -
Psykologi C - hvad går det ud på
ForumindlægPå mandag starter vi i skole igen (i hvertfald nogle af os), og i den forbindelse skal jeg til at have et nyt fag, nemlig psykologi c. Jeg har googlet faget, og fundet nogle informationer om det, men jeg tænkte bare på, hvad er jeres opfattelse af psykologi c: Hvad gør det interessant?? Hvad gå... -
"NY Alliance"
ForumindlægEr der nogen der kender noget til ”NY Alliance” eller ved hvilken ideologi de hælder mest til? syntes nemlig ikke at de virker så troværdige angående deres politik… Ville ellers ha’ stemt på dem. -
Betydning af ord.
ForumindlægHej jeg er igang med at analyser og fortolke et udrag af harald raages det forrådte danmark. Der er nogle ord som jeg gerne vil have hjælp til at fortolke og kende betydning af: skidden og skiddenhed Sværms Marodører Barneskøge Sjakres Ransmand General staben TfJ Håber på hjælp -
KOMBINATORIK
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål.. det omhandler poker. Jeg skal beregne kombinationsmulighederne for at få en straight flush. Hvordan skriver jeg det op? Altså i forhold til Kombinatorik??
