Søgning på: naturgeografi vand. Resultater: 19201 til 19220 af 19366
-
SPANSK OVERSÆTTELSE !!! HJÆLP!!!
ForumindlægHejsa :) jeg sidder med en kort tekst som jeg skal oversætte til spansk. Er der nogle spansk-talende derude der måske kan oversætte det for mig? Der er virkelig mit sidste håb, da jeg skal aflevere det i morgen, og det skal lige siges at jeg normalt ikke plejer at få hjælp, men har simpelthen ha... -
Spørgsmål besvarelse
ForumindlægHej. Har virkelig brug for hjælp her, nogen der kan besvare nogle af spørgesmålene? tak på forhånd. Opgave 1: Skitsér Otto Loewi’s oprindelige eksperiment og definer en neurotransmitter. Forklar hvilke krav der skal være opfyldt for at identificere et kemisk stof som værende en neuro... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej. en venlig person som kan rette min engelsk oversættelse igennem. That Theatre Company opfører prisbelønnet engelsk drama. Anthony Shaffers prisbelønnede stykke "sleucth" fra 1970 kan frem til den 22 november opleves på krudttønden. Da den britiske forfatter og dramatiker Anthony Sh... -
Sammensatte verber
ForumindlægHej derude. Er der nogle der kan tjekke om jeg har lavet den her tysk opgave rigtigt? :-) På forhånd mange tak! Dansk: Gesine er utålmodig og råber: "Så stå dog op, Peter! Klokken er allerede halv syv." "Råb ikke sådan, jeg skal nok stå op!" Gesine løber ud i køk... -
BOG: De Gale af kim fupz aakeson (HJÆLP)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til de her svar/den her opgave: Kapitel 1. 1. Fortæl hvordan Topper og Steff mødte hinanden første gang. 2. Hvad går Steffs samtale med ``Svesken´´ ud på? 3. Hvad fortæller Topper om den forelæsning han har været til? 4. Hvad var der galt med kyllingen til frokost, og ... -
Nietzsche - Det afsindige menneske
ForumindlægHej alle. Jeg har følgende tekst, og har nogle spørgsmål til hvad der kan menes med den. først og fremmest: Hvilken genre ville i sætte den under? Hvorfor tror i han vælger at skrive hans egne synspunkter, på denne måde? Hvilke fordringer til mennesket stiller Nietzsche? Har I ikke hørt om det... -
Grammatisk rettelse (kommaer)
ForumindlægVi har fået til opgave at skrive en tale om os selv, og inddrage 4 forskellige stilstiske figurer. Er der en venlig sjæl der måske vil gå den igennem og kigge på kommaerne. Den er efter min mening rettet og klar til aflevering, men det hjælper mig meget at hører andres rettelser :-) Opgav... -
rettelse af tekst
Forumindlægden danske Ernesto havde modtaget 15 dollars af Kæresten til at købe en badedragt. De møder i ørkenen et par, der er blevet smidt væk fra deres gård/jord af en godsejer, og søger et bedre liv. De har efterladt deres søn og er efterlyst af politiet, fordi de er kommunister. Manden får arbejde på e... -
Novelle hjælp
ForumindlægHey alle.. Jeg skal skrive en novelle til om et par uger :) Har skrevet dette indtil videre, jeg syntes der mangler noget og den er lidt skæv :/ Venligst hjælp mig og evt. komme med et par forslag. Tak på forhånd :) Han kom ud af toilet døren efter 1 time, slog ned i bordet og råbte med en ... -
Ris og ros til boganmeldelse.
ForumindlægOprør af Suzanne Collins Romanen ”Oprør” er tredje bind i Suzanne Collins sindsoprivende triologi. Bogen ”Oprør” har været på New York times’ Best Sellerliste i mere end 100 uger i træk og derudover blev der kopieret 1,5 mio. bøger af de første fjortenmåneder til Nor... -
Rettelse af dansk boganmeldelse.
ForumindlægHej! Du er mere end velkommen til at tage et lille kig på min boganmeldelse. Mvh. Maria :) Oprør af Suzanne Collins Romanen ”Oprør” er tredje bind i Suzanne Collins sindsoprivende triologi. Bogen ”Oprør” har været på New York times’ Best Sellerliste i mere end 100 ... -
markusevangeliet
ForumindlægHej Jeg har en tekst fra Markusevangeliet der skal redegøres og analyseres,men er i tvivl om de spg som bliver stillet til teksten er der nogle der vil være søde at hjælpe? Markusevangeliet 1, 9-31 Jesu dåb og Jesu fristelse V9 I de dage skete det, at Jesus kom fra Nazaret i Galilæa og blev... -
Analysering af København - Ukendt kunstner
ForumindlægJeg har svært ved at fortolke symbolerne og metaforerne i teksten København af Ukendt kunstner, og budskabet med sangen har jeg ingen idé om, hvad kunne være. Jeg har virkelig brug for hjælp. Tak på forhånd. (Teksten, hvis den er til nogen hjælp) [Intro: Murro] Hun har alt hvad jeg vi... -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons? -
Bush fik endelig hvad han ønskede!
ForumindlægJeg har det på hjertet og det skal bare ud!!se lige på det her:http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=247934 De folk der tror at Bush har sendt styrker til Irak og har fjernet Bush for FREDEN tar grueligt FEJL! Bush gør bare Sadams arbejde færdigt!Når de andre lande (kina, tyrkiet osv) tor... -
Danskhed
ForumindlægHej...Jeg har sådan en opgave i samfundsfag hvor vi skal undersøge hvad danskhed er?Altså når en danskere ikke bryder sig om en indvandrer hvad er det så der gør at personen har det had til indvandreren...Så jeg håber i vil svarer på nedstående spørgsmål... Imå meget gerne fortælle om i er indvan... -
Bevis???
ForumindlægHey Jeg ville lige spørge om nogen(religiøse) mennesker, kunne give et bevis på det han/hun ikke TROR, men VED er sandt, dette er måske også starten på en hæftig debat, men efter som jeg ved, er religion menneske skabt! -
Test Nationen
ForumindlægHej,Som mange af jer nok ved, sendte TV2 i går programmet "Test Nationen". Jeg fik ikke selv set programmet, men det er nu også ligegyldigt, for det, jeg er interesseret i, er, om testen på tv2.dk overhovedet er valid.Derfor kunne det være skægt, hvis nogle mennesker kunne ledsage deres... -
Et par opgaver om primtal
ForumindlægNedenfor er et par opgaver omhandlende primtal, som gerne skulle være til at angribe for gymnasieelever med et passende niveau i matematik. Men først den relevante definition og et par bemærkninger, som frit må benyttes.DefinitionEt heltal p > 1 kaldes et primtal, hvis div(p) = {1,p}, dvs. hvi... -
Operation Dagsværk
ForumindlægDeltager du?Har hele skolen en kollektiv fridag, eller får man fravær?Hvor stor en andel delager fra din klasse?
