Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19221 til 19240 af 39386
-
away from it all
ForumindlægJeg har engelsk aflevering i denne uge, men desværre har jeg glemt stilhæftet på skolen. Hvor kan man finde engelsk stilhæfter her på nettet. an ikke huske hvilken eksamns år det er fra, men den hedder "away from it all" håber nogle vil hjælpe :-) -
Lidt hjælp : )
ForumindlægHej jeg har lige lavet en lille oversættelse... måske en der ville være venlig at hjælpe mig lidt? det er en rimelig vigtig aflevering hehe! Hvis ja så tilføj min messenger [email protected] eller skriv jeres messenger mail ;) på forhånd tak -
Dansk Analyse
ForumindlægHej jeg er i gang med en tysk aflevering, hvor jeg først skal anaylysere en sætning og derefter oversætter den. Problemet er jeg ikke kan analysere den her sætning den giver ikke rigtig mening for mig: "Dine bøger er ikke her." -
Fulstændig løsning til differentialligning
ForumindlægHej folkens, sidder med en lidt bøvlet aflevering til imorgen, som jeg nu har brugt lang tid på at tænke over. Beregn i hånden den fuldstændige løsning til differentielligningen: Er rimeligt blank mht hvordan jeg skal bære mig ad... ethvert hint vil der sættes stor pris på -
opgave 1.071 UDEN hjælpemidler..
ForumindlægHej..Har en mat. aflevering for. Og em af opgaverne lyder således: Løs ligningen 1/x + 1/3 = 5/6Er der nogle som kan hjælpe mig med at løse den, eller bar hjælpe mig lidt med at komme i gang med den. For kan ikke huske hvordan man gør, da jeg har haft om det for over ½ år siden :/ -
Danskstil omeksamen.
ForumindlægEr der mulighed for at tage en danskstil omeksamen i gymnasiet? Jeg var så uheldig, at jeg havde printerproblemer i torsdag, hvilket resulterede i en noget underlig aflevering. Dette mener jeg personligt burde give anledning til et nyt prøveforsøg, men hvordan er reglerne? -
Differentialkvotient - Definition
ForumindlægRedegør for hvordan sekanthældningen hænger sammen med differenskvotient. Hvad er for øvrigt en differens og hvad er en kvotient? Jeg er igang med at lave en aflevering, hvor jeg skal forklare og besvare disse spørgsmål. Men ved netop denne opgave er jeg gået i stå. Nogen der kan hjælpe? -
2.gradspolynomier: Haster
ForumindlægHej allesammen. Jeg har denne her mat aflevering får til imorgen, men kan ikke helt finde ud af den her opgave. Givet funktionen f(x)=(-1/2x)^2+3x-5/2 a.Bestem koordinatsættene tilgrafens skæringspunkter med koordinatsystemets akser. b. Løs ligningen f(x)=-6 Tak for hjælpen... -
Trækker det ned?
ForumindlægTrækker det ned at skrive for mange ord i en Dansk Aflevering? Min lærer har sagt mindst 4400 tegn som krav. Jeg har skrevet ca. 10000 tegn, og ved ikke om det trækker ned at skrive for mange tegn? -
Hvordan siger man "forenes" på spansk?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en aflevering i spansk, og skal bruge ordet "forenes" i en sætning. Jeg ved at verbet på spansk er "unir", men jeg er i tvivl om hvordan det skal bøjes når der skal stå "forenes". Er der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig? -
Funktioner
ForumindlægHey! har et lidt stort problem med en opgave i en aflevering til her om en 1½ time. Billede af opgaven er vedhæftet da jeg ikke kunne skrive det hele ind, tag et gik og tager meget gerne imod nogle råd til at komme fremad! :-) -
trigonometri
ForumindlægHej, har en aflevering til imorgen, nogen der kan hjælpe med at beregne benenes hældning og stigens hæjde. benens højde er 2,35 m og afstanden mellem benene er 140 cm. find benenes hældning og stigens højde. Tak på forhånd -
Der Koch
ForumindlægHej :) Jeg sidder i en lidt kedelig situation. Jeg skal lave en aflevering i tysk. Den hedder Der Koch, og er et eksamenssæt fra d. 23 maj 2011. jeg kan slet ikke finde ud af det, kan ikke så godt tysk. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :) -
Stamfunktioner
ForumindlægHej, Jeg er næsten færdig med min aflevering, men har problemer med den sidste opgave: Lad funktionen f være givet ved . Tegn graferne for de fire stamfunktionerne,der går gennem henholdsvis Mange tak på forhånd for al hjælp! (y) -
Trigonometri
ForumindlægJeg har lidt problemer med et spørgsmål i en aflevering, jag har allerede fundet lille a, jeg er bare i tvivl om hvordan man så finder vinklerne I trekant ABC er vinkel C ret, c = 22 og b = 18. Beregn de manglende sider og vinkler i trekanten. -
mutagen/ames test af nitrit
ForumindlægHej:D er der nogle der har skrivet en opgave der omhandler mutagentest af nitrit ?? har nemlig en aflevering får men forstår ik hvordan jeg skal starte den :( det vil være mega dejlig hvis en eller anden kunne hjælpe :) på forhånd tusind tak for hjælpen :) -
Ekstrema når f(x)=5?
ForumindlægHej, jeg har i en aflevering fået besked på at angive ekstrema og monotoniintervaller ved f(x)=5 ?? Jeg ved god at den er konstant, men hvordan skal man skrive det? Og hvad er ekstrema ved f(x)=5? På forhånd tak :) -
Please hjææææælp til tysk!
ForumindlægHejsa. Min lærer forventer virkelig en god aflevering af mig og derfor beder jeg jer om lige, at tjekke den, da mine fæoældres tysk-niveau ikke er godt nok til, at kunne se fejlene. Dokumentet er vedhæftet er under 200 ord. Håber virkelig i vil hjælpe så er i dejlige! -
The drover´s de facto
ForumindlægEr der nogen der har noter eller aflevering om "The Drover´s - De facto"? Jeg sidder her med 24t mdt eng B niveau... har allerede mistet 6 timer... Har kun brug for inspiration til analyse og fortolkning. Pls hjælp mig. Ipek -
hjælp mangler
ForumindlægHEY Nogen der kan hjælpe mig med 3 opgaver i min aflevering, som skal afleveres i morgen? 2 af opgaverne handler om uligheder. I den sidste opgave skal man beregne arelaet af et hul i et skærebræt. Håber i kan hjælpe
