Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19361 til 19380 af 22366
-
Rettelse - Oversættelse
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lavet en oversættelse, som jeg lige vil have en til at rette for mig, da jeg ikke kender nogle af mine fejle i teksten. Dansk oversat: Du fødes med 125 milliarder hjerneceller og får aldrig flere. Men selve hjernen vokser og bliver større fordi cellerne laver nye forbindel... -
oversættelse
ForumindlægHåber der er nogle der kan hjælpe med denne oversættelse Congress can avoid the really, really big (and semi-random) cuts during its lame-duck session between the election and the New Year if it negotiates a path away from the so-called “fiscal cliff” that is anticipated in early ... -
Outline Internet
ForumindlægHej folkens. Jeg har om emnet the internet, som går under Social media. Mit problem er bare, at min lærer anbefalede, at jeg perspektiverede til Danmark og et engelsktalende land om internettet. Indtil videre har jeg skrevet lidt, om de 3 mest brugte medier sidste år. 2/3 af apps´ene er dog d... -
adjektiver og adverbier
ForumindlægAdjektiver/adverbier: find hhv. adjektiver og adverbier i nedenstående sætninger (SKAL RETTESN OG GERNE FORKLARES, HVIS IKKE DET ER KORREKT HVAD JEG HAR LAVET) 1. He looked at me in a friendly (adj.) way, and asked if I were married (adv). 2. It was a lovely (adj) concert: especially (adv) the s... -
korrekt oversættelse eller ej?
ForumindlægHej jeg skal oversætter disse sætninger til engelsk. jeg har lavede dem, men der er sikkert nogle fejl i dem. håber nogen der vil rette dem for mig :) vi forventer, at du passer ordenligt på vores datter, mens vi er væk, sagde faren til barnepigen. we expect that you properly cared for ... -
Delprøve 1 opg D HJÆLP!
ForumindlægHej I delprøve 1 opg. D skal jeg oversætte 4 sætninger... Har prøvet at oversætte dem, men er i tvivl om, det er rigtigt og om der er andre bedre måder man ville oversætte dem på: STX B 2013 maj - eksamenssæt - så måske er der nogle, der har lavet den til eksamen og evt. har nogle gode oversætt... -
Undervisning omkring uge 50 søges
ForumindlægHej. Jeg bor i københavn, brønshøj, og læser i øjeblikket på ingeniørhøjskolen til IT-ingeniør. Henimod slutningen får jeg en projekt opgave der skal laves på en uges tid, og skal senere op til en eksamination og forsvare den. Problemet er, at jeg har meget svært ved denne matematik. Jeg har hel... -
Ytringsfrihed / Censur
ForumindlægJa, det er jo et veldiskuteret emne for tiden, men jeg vil gerne høre jeres meninger angående disse emner. Som eksempler kan jeg nævne hvordan den Amerikanske tv kanal CNN valgte ikke at publicere videooptagelser fra Osama Bin Laden og hans styre, da man havde mistanke om at der kunne ligge skjul... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHey :) Tænkte på om der var en venlig sjæl der gad at kigge det her igennem? Ville virkelig været lækkert. Det er en lille fransk rapport om Jeanne D'Arc:1 IntroductionDans cette tâche je veux reconte de Jeanne D’arc, sur l’anglais également appelé Joan of Arc. Je veux reconte sur sa vie et s... -
Binær logistisk regression - hjælp??!!
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvordan man aflæser output af en binær logistisk regressionsanalyse i open-source programmet Gretl (eller evt bare i det hele taget)??? Hvad betyder f.eks. Chi-square tallet?? Hvordan validerer jeg mine modeller?? Har HÅRDT brug for hjælp!!!??? (model-output vedhæftet) -
tysk rettelse. meiner freizeit. grammatik
ForumindlægHallo! Mein Name ist Hans. Ich bin 14 Jahre alt. Ich wohne in Hasle, mit meiner Mutter und meinem Vater. Ich habe 3 Geschwister, deshalb sind wir eine grosse Familie. </o:p> In meiner Freizeit gehe ich zu Fussball, und zu Schwimmen. Das macht viel Spass. </o:p> Ich schlaf... -
Integration af tosprogede!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en mening omtrein integration af tosprogede, og det har i forhåbentligt også. Jeg mener at at det er godt at tosprogede integrer sig, fordi de har lov til at holde fat på sit kulturelle baggrund samtidig med at de holder fast på det danske samfund, og at de har ydrin... -
sg
Forumindlægalgebakke - AnalyseIlum Galgebakke er fra den af Pontoppidans novellesamlinger, der hedder ”Skyer”. Novellens tema er den aldrig sluttende klassekamp, og desuden omhandler den bøndernes forskellige måde at kæmpe for frihed på. At titlen er et geografisk sted, skal man ikke nødvendigvis lægge så ... -
Asiaterne overhaler os!
ForumindlægJa, det er næppe nogen nyhed.\nPrøv at læse dette debatindlæg fra Politiken:\n\n-----\nDebat: Indien: Jeg er inder - og stolt af det \nPolitiken 19 november 2005, 3 . sektion side 4 \n--------------------------------------------------------------------------------\nDen indiske vidensøkonomi boome... -
JEG DØR SNART :'(((((((((
ForumindlægJeg har en artikel som jeg forstår slet slet ikke .. HVAD BETYDER DETTE ARTIKEL HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP :'( Interview: Velkommen til forsikringsvelfærden Konsekvensen af, at velfærden i stigende grad vil blive udformet som forsikringsordninger, kan være at vi mister det fleksible danske arbe... -
kan nogen rette min oversættelse
Forumindlæg1.vi havde lovet at hjælpe dem, men måtte opgive det igen, efter at min bror var blevet syg. We had promised to help them, but must drop it again after my brother hat gotten ill. 2.da politet nåede frem, var tyvene forsvundet, eftar at have truet alle beboerne When the police arrived the thiev... -
Hjælp til rettelse.. Please det haster...
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig med at rette min opgave.. JEG VIL VÆRE MEGET TAKNEMLIG .. :) Mi año en el la escuela Me levanto a las siete. Después me pongo la ropa y cepillo mis dientes. Desayuno y cogo el autobus. A las ocho y media estoy en la escuela. Normalmente tengo tres asignatura... -
Sådan får du sidetallet til at passe i indholdsfortegnelsen
ForumindlægHej alle Dette er ikke ligefrem et spørgsmål, og drejer sig heller ikke udelukkende om SRP/SRO, men derimod et lille råd til alle, som skal skrive en længere opgave. Jeg læser lige pt. på universitetet hvor jeg gang på gang ser, at folk som skriver opgaver, end ikke kan finde ud af, at starte si... -
AT metode - GMO
ForumindlægKære studieportal, I need your help! Jeg er i gang med mit sidste (eksamens) AT-forløb - men det der med metoder... Puh, det sidder ikke fast og Google er desværre ikke min ven på dette område - og har forgæves forsøgt at få fat på mine vejledere siden fredag. Jeg skriver om GMO - fokus på maj... -
EM FODBOLD
ForumindlægYep, så er den endelig gået igang :) Portugal vandt over Tyrkiet med 2 mål.. YEEEES!!! Tyrkiet skal bar ud.. Gider slet slet ikke se dem vinde :D Men hvem hepper i så på? Ja self hepper vi alle på vores smukke danske landshold!! MEN MEN MEEEEN, Hvis de nu skulle gå hen og tabe (NOGET SOM BARE I...
