Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19421 til 19440 af 134825
-
"at ligne hinanden på en prik" på engelsk?
Forumindlæg- hvordan siger man dét? -
Engelsk- rettelse 6 små sætninger . plz hjælp.
Forumindlæg1) kalkunerne løb rundt på gårdpladsen , og duerne sad oppe på tagene. = The tyrkies ran around the courtyard and the pigeons sat on the roofs. 2) Der var 2 brød på den øverst hylde. Alle de andre hylder var tomme. = There were loaves on the tof of the shelf. All the other shelves were empty. ... -
En der har mod på at rette min engelsk fremlæggelse? (Haster en smule)
ForumindlægHer er den håber en har mod på det :-) -
Partikel-bølge dualitet (Kvantefysik - eksamen)
ForumindlægHej ! Hvad menes der med: Partikel-bølge dualitet ? Har lige trukket fysik (24 timers forberedelse) og der skal jeg give en mundtlig præsentation af dobbeltspalteeksperimentet samt partikel-bølgedualitet. Det står ikk i min bog, og har lige prøvet at søge lidt på nettet men synes det er svært k... -
engelsk you's or I's
ForumindlægHej jeg forstår ikke når min engelsk lære skriver: 3rd person only - no "you's" or "I's" Altså det vil sige kun tredjeperson, men hvad menes der med -no "you's" or "I's" Det er opgaveformulering til et engelsk essay. -
"Smarte" sætninger til eksamen i fransk
ForumindlægHalløj/salut, Sidder lige og forbereder mig til eksamen - min taktik er bl.a. at sørge for at sproget er på plads. Dvs. at jeg lære nogle "smarte" sætninger uden af som så kan bruges til eksamen. Men jeg tænke om der er nogle der har nogle forslag til hvilke sætninger der kan være god... -
to funktioner ukendt, bestem a,b og c i en af funktionerne
ForumindlægDisse opgavetyper er desværre min svaghed.. kan nogen hjælpe? -
Stud. Eksamen I dansk...Sp. om prioritering
ForumindlægHey... Ville lige høre havd der er vigtigst at forberede sig godt på. Jeg har nu gjort rede for ALLE littærere perioder i mit eksamenshæfte, så jeg kan slå op i det til eksamen...at gennemgå disse perioder har jeg brugt ca. 4 dage på. Har jeg begået en fejl eller? Syns ikke det er det vilde man k... -
Mat A/B opgave - sidder fast! :
ForumindlægHej jeg har et problem med en opgave fra min MAT AB2 bog, opgave nummer 3106 hvis nogen har bogen :) Opgaven lyder som følgende: Grafen for den differentiable funktion f har i punktet (2,3) en tangent med hældningskoefficienten -2, og funktionen g er bestemt er bestemt ved g(x)=(f(x)+1)1/2 Ps.... -
Optimal størrelse af vare A og B og niveaukurver som ellipser
ForumindlægHej folket, jeg har brg for hjælp til hele denne her opgave. Jeg er rigtig lost. I kan se opgaven under sc. :D tak hvis I vil hjælpe :) -
Er det snyd?
ForumindlægHvis jeg laver en analyse og fortolkning i dansk stil, og jeg bruger sekundær litteratur, skal jeg så angive det i kildefortegnelsen?Må man overhovedet benytte sig af andre bøger end lige netop den, man skal analysere? -
Kemi B - Ladning og elektronstruktur ud fra det periodiske system
ForumindlægHej klogere hoveder! Har lige brug på en forklaring på dette: Hvordan man i periodesystemet kan aflæse metal- og ikke-metalionernes ladning og elektronstruktur? Tak på forhåmd -
Facit/løsninger for matematik B 30 maj 2018
ForumindlægTil jer der er interesseret i svarene. -
Om en ikke retvinklet trekant oplyses - Bestem a, B og C
ForumindlægHvordan løser jeg opgaven? Hvilken formel skal jeg bruge? -
hjælp til materiale, samfundsfag B & dansk A eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved at bryde sammen af stress over at skulle aflevere synopsis for mit eksamensprojekt på HF på mandag - dette fordi, jeg kun har en problemformulering, men ikke noget materiale at analysere, da man selv skal finde det, og jeg ikke har kunne finde noget. Mit emne er nyhedsme... -
Bestem de værdier af t, for hvilke a ⃗ og b ⃗ er parallelle.
ForumindlægJeg har løst opgave a -
At klage eller at klage ikke?
ForumindlægHej alle!Det er nu sådan at vi lige har fået udleveret vores skriftlige karakterer og jeg er en smule misfornøjet. Jeg har fået mig et 7 tal i skriftlig dansk og har nu et forskel på 3 karakterer imellem års- og eksamenskarakteren. Jeg er ikke så glad for at brokke mig, men kan ikke rigtigt tro a... -
Metode til Samf A eksamen? Nej vel?
ForumindlægHej Vil høre om man skal inddrage en metode, når man udarbejder en synopsis til samfundsfag eksamen A? Er det ikke kun i AT man inddrager metode?? -
Hjælp til fysik/kemi eksam. Det periodiske system
ForumindlægHej jeg skal til fysik/kemi eksam på fredag. Og ved ikke had man kan lave om hvis jeg trækker det periodiske system, jeg skal være oppe i 2 timer og skal snakke noget teori og lave nogle forsøg. Nogle der har nogen ide mm. Jeg kan snakke om og lave af forsøg. Og evt har nogle gode hjemmesidder ... -
Stænderinstitutionens indførelse?? EKSAMEN I MORGEN PLEASE
ForumindlægHej alle. Jeg analyserer Orla Lehmans tale fra 1842 om Ejderpolitikken, men der står som intro inden selve talen: "Ved mindefesten for stænderinsitutionens inførelse d. 28 maj 1842 på Skydebanen i København .." Hvad er stænderinstitutionens indførelse? Kan ikke finde noget som helst...
