Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19421 til 19440 af 25907
-
Matematik, Matmeatik-Økonomi
ForumindlægHej Er der nogle, som studerer matematik eller matematikøkonomi, for så vil jeg meget gerne hører om uddannelserne. På forhånd tak! -
AT eksamen - er heelt lost!
ForumindlægHej allesammen det kan være I har før skrevet hvad man gør når man skal til eksame, men er ikke god nok på denne side til at finde info omkring fagene Jeg skal snart op til AT eksamen, og jeg har skrevet en synopsis om Den industrielle revolution. Jeg har både skrevet en problemformulering, og ... -
Hvordan bliver jeg bedre til fransk?
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer i fransk; især med grammatikken - som jo ligger til grunde for niveauet i de fleste sprogfag, men jeg aner ikke hvordan jeg kan forbedre det. Jeg kender ingen der kan hjælpe mig med lektierne, og min lærer vil ikke oprette et lektiehjælpehold, ved mindre der er 7 a... -
Kom du ikke ind? (Studievalg 2009)
ForumindlægEr du ikke blevet optaget på et studie, tilbyder mange uddannelsesinstitutioner ledige studiepladser, som kan søges i 2. optagelsesrunde. Nedenfor er der links til de største uddannelsesinstitutioner: http://studier.ku.dk/ledigepladser_2009/ http://www.au.dk/ http://www.sdu.dk/Uddannelse/Optagel... -
tillægsord og biord
ForumindlægHej, har denne opgave for til onsdag - har ikke helt fået fat i det.. Det tykke er det som jeg skal rette (og har rettet... Our prices are extreme low. (tillægsord) Yes, they are very reasonable (tillægsord). We can promise you a surprisingly (biord) short time of delivery. We shall ex... -
Valg af fag
ForumindlægHej alle Jeg kunne virkelig godt bruge et råd. Jeg er midt i 2.g, det vil sige første årgang på den nye gymnasiereform, og skal nu til at vælge de sidste fag. Da jeg startede på gymnasiet valgte jeg en studieretning med Samf A, Mat B og Naturgeografi B. Efter min start i gymnasiet er interessen g... -
Stil! fucking dårligt der ikk nogen som vil hjælp!!!
Forumindlægjeg skal ha en stil færdig til i morgen og jeg kan bare ik finde på nogen.. er der ikk nogen som vil hjælpe vil seriøst blive glad! den skal hanlde om eventyr be be be... HJÆLP!!! -
Udtale
ForumindlægHejsa, mit første indlæg her....sååå Jeg er begyndt på selvstudie via nettet da jeg er "gammel". Jeg er fint med gramatisk, men hvad med udtale. Hvad gør i andre her. Jeg har godt nok nogle Cd´er men oplæsning af En vivo, men syntes det er meget svær at bedømme mig selv på den måde via ... -
International uddannelse?
Forumindlæghej derude :) Jeg er godt igang med 3.G og er selvfølgelig i gang med, at finde ud af, hvad jeg skal lave efter min tid på Gymnasiet. Min problem ligger i at jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre, når jeg en gang bliver færdig. Jeg kunne rigtig gerne tænke mig at læse noget der har med busi... -
Læseferie
ForumindlægHar lidt brokkeværk at komme ud med. Jeg går på en HTX-uddannelse, er 2. år - så hører under den nye reform. Eksamenstiden er over os, og presset stiger og stiger. Det jeg synes er mærkeligt, er mht. læseferien m.m. På det almene gymnasie ved jeg, at de for længst fik deres udtræk at vide, og v... -
Diktat øvelser - hvor?
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre om i kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan øve diktat for 9. klasses niveau. Tak for jeres tid. (= -
Spørgsmål om VUC - please hjælp, ekstremt vigtigt.
ForumindlægHej allesammen, jeg vil gerne ind på medicinstudiet, men jeg regner med at mit gennemsnit vil ende med at ligge på ca 9 på den gamle skala.. og det vil så falde på den nye. Jeg har så hørt at man kan forbedre sit snit gennem ½-års VUC, hvis man ikke afslutter sin studentereksamen(Hvilket jeg ne... -
God bog ?
ForumindlægEr der nogen der kender nogle gode bøger? Helst nogle der er skrevet af gde forfattere? -
Hjælp til grammatisk termininologi
ForumindlægOpgaven lyder: Ret fejlene i følgende sætninger og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. 1. The dog wagged it's tail. 2. The wolfes were hungry. 3. The police is overworked. 4. She is unhappy to be without a work. 5. He is the only I would ask to help m... -
Delprøve
ForumindlægHey Er der nogle der kan hjælp mig med at finde fejlene i følgende sætninger? 1. It is a good idea to prepare in groups, but you will have to take your exam individual. 2. Bob Geldolf, which daugther Peaches died of an overdose, blames himself for her addiction. 3. He stayes up watching the ... -
Gymnasielærer?
ForumindlægGymnasielærer? Jeg havde enlig tænkt mig at uddanne mig folkeskolelærer, indtil jeg fik åbnet øjnene op for gymnasielærer. Men har lige nogen spørgsmål vedr. uddannelsen. - Hvordan foregår et forløb på universitetet? - Hvordan foregår hele uddannelsen? -Hvordan tjener jeg penge samtidig med at ... -
oversættelse
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte følgende sætninger: Formålet er at sikre minimum eksistens • Det er kun personer i absolut nød, der har adgang til gratis ydelser • Der er mange børn som ikke har råd til at gå i skole • Meget lave skatteprocent • Man har mulig... -
Vil I rette min oversættelse?
ForumindlægI feel it in my fingers I feel it in my toes The love that's all around me And so the feeling grows It's written on the wind It's everywhere I go So if you really love me Come on and let it show You know I love you, I always will My mind's made up by the way that I feel Th... -
Kan en C-valgblok opgradere et B-fag til A?
ForumindlægDet overstående:) -
kan ikke gennemskue fejlene?
Forumindlæg1. Buckingham Palace has always insisted on that it does not comment on the private affairs of members of the royal family. 2. er denne sætning korrekt rettet? her friends where together with her when she bought the boots rettelse: her and her friends were together, when she bought the boots. kan...
