Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19421 til 19440 af 36230
-
Rettelse af oversættelse fra dansk til spank.. ca 10 linjer...
ForumindlægDette skal oversættes:I Venezuela levede Mario et roligt og beskyttet liv, men pludselig besluttede han at sælge den bil, hans forældre haved foræret ham, og tog til Guatemala.En dag falder Mario i søvn i en bus. Han har måttet vente i en time og er træt. Da han vågner, er hans taske forsvundet. ... -
Bioteknologi A og fysik B e. Kemi A og Fysik B
ForumindlægHeey allsammen ;) Jeg er ved at afslutte grundforløbet, men jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal vælge - som overskriften siger; Bioteknologi A og fysik B el. Kemi A og Fysik B. Hvad syntes i er bedst hvis man tænker på tandlægestudiet??? Hilsen Mortaza -
kompetente spanskelever, hjælp :D
ForumindlægHej! Er der nogle der vil rette denne min tekst... er nybegynder ... MANGE TAK PÅ FORHÅND. Un hombre el nombre es Adriano. Adriano va a la discoteca porque ello quiere bailar. Ello ve muchas personas pero ve una mujer muy guapa. Ella nota la mujer, ella está bebe una cerveza con lim&... -
Las Drogas Oversættelse
ForumindlægJoven violado después visita a discoteca. “Entonces me desperté, estaba en el parque, y dos chicos estaban mirando. No sé como yo había llegado allí. Solo recuerdo, que bailo con un chico guapo, que dio mí una copa. “Es la explicación de Luisa al padres, qu... -
Oversættelse af små sætninger...
ForumindlægHej.. Kan i ikke hjælpe mig med oversættelsen af disse sætninger?? Bare så mange som i nu orker, alt hjælp kan bruges.. Muchas gracias gente...1 El Mariachi spiller på guitar og prøver at få job på byens forskellige barer 2 Moco er narkogangster og bor på en farm med en masse piger.3 Mocos mænd e... -
læreplanen for samfundsfag STX
ForumindlægHej!jeg har søgt og søgt efter "læreplanen for samfundsfag"(på uvm), men desværre uden held!jeg har fundet flere links hvor der er uddrag fra læreplanen, ---> fxhttp://us.uvm.dk/gymnasie/vejl/samfundsfag_b_stx/1.htmhåber der er nogen herinde der ved hvor den er :D -
hjælp til små sætninger
Forumindlægkan i hjælpe med at oversætte disse sætninger til spansl?!UDEN TVIVL ELSKER HUN SIN SØN HØJT.HUN OMFAVNER HAM HELE TIDEN. IFØLGE HENDE ER HAN EN FØDT LEDER OG SKAL VÆRE PRÆST.HAN SKAL LÆRE AT ANSTRENGE SIGtakker:) -
Spørgsmål om Tito
ForumindlægHej jeg ville lige spørge inde på siden, om der var nogle der ved lidt om Jugoslavien og dens opløsning, og specielt om Tito:Mit spørgsmål er nemlig hvilket parti han hørte til eller var han en blanding af noget, altså f.eks. var han en blanding af kommunisme/socialdemokrat... vil gerne høre svar... -
Hej er der nogen der har skrevet om Aztekerriget i 2.g ?
ForumindlægHejsan :)jeg skal til at skrive en historie opgave om Aztekerriget. håber nogen kan give mig en ide til en god indledning :)?? -
GUSTAR
ForumindlægJeg sidder lidt er i tvivl om verbet gustar, jeg skal jo huske at bøje Gustar efter grundleddet. Det kan jeg simpelthen ikke huske, hvordan man gør ? -
HJÆLP TIL OVERSÆTTELSE ASAP
ForumindlægHej skal bruge hjælp til rettelse af følgende tekst på tysk. Wann Gabi tritt in den Keller ein, machte jemand das Licht aus. Sie hörte gleichzeitig, dass die Tür hinter ihr zu ging. Gabi sah ein, dass sie war eingesperrt. Es sah Schwartz aus. Sie überlegte, was sie machen sollte. Sie fürchtet zu... -
befolkningsudviklingen....
Forumindlæghåber at i lige kan komme med et par gode forslg til følgende:\n\nhvilke ting kan man forestille sig påvirker befolkningsudviklingen i Danmark?kulturelt?religiøst?sygdomme?ándet? \nOg hvordan forestiller man sig at det påvirker befolkningsudviklingen? -
Hjælp til at forstå "El imperfecto" og "Indifinido"
ForumindlægJeg har meget svært ved at se og høre hvornår de 2 datider skal bruges. Er der en der gider at forklare mig det?\n\nJeg kommer også med nogle sætninger på torsdag, hvor jeg prøver at bruge dette.\n\nMvh Gitte -
ved ikke hvad jeg skal skrive om!
ForumindlægHej..\nJeg skal aflever emne til SSO på fredag d. 9 december, og jeg har ingen idé om hvad jeg skal skrive om. Så hvis I kunne hjælp med nogle emner til mig, ville jeg blive utrolig glad.. \nMVH Julie -
Ultra kort oversættelse
ForumindlægHar en kort oversættelse, som jeg ville blive glad for hvis nogen gad at rette igennem...DANSK:To unge danskere var taget til Spanien på ferie. De fandt en lille pension ved stranden og levede hver dag af brød, tomater og billig vin.En aften sætter de sig på stranden med deres vinflaske.Pludselig... -
Imperfektum og præteritum i samme sætning?
ForumindlægJeg synes efterhånden, at mit petitesseknepperi har hærget nok tråde i spansksektionen - det har Duffy vist mærket:)Nu tror jeg, jeg tyer til de mindre sætninger. I en tråd siges det, at en sætning er rigtig grammatisk således:"Mis padres estaban casados aproximadamente dieciséis años, pero ... -
trabajo infantil
ForumindlægHej!Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal finde på en problemformulering til en synopsis jeg skal til eksamen i. Jeg har tænkt mig at skrive om børnearbejde i latinamerika. Men jeg kan ikke lige finde ud af hvordan min problemformulering skal lyde....Håber der er nogen der kan hjælpe mig.DET ... -
grænseoverskridende underholdning?, Har du lyst?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil lige hører om der er nogen som er friske på at læse min dansk eksamensstil igennem. og evt komme med sin mening og hvor den ligger på karaktereskalaen. På forhånd tak. -
Skal du på High School eller lignende?
ForumindlægTil nogle kommende udgaver af nyhedsbrevet søger jeg én eller flere som skal et år til udlandet og studere på eksempelvis high school i USA, sprogskole i Spanien, eller hvad det måtte være. Hvis du skal afsted på sådan et ophold her efter sommerferien og har lyst til at medvirke i en eller flere ... -
Selvstuderende - stx
ForumindlægHej. Er det en realistisk mulighed at studere hjemmefra på STX? Jeg bliver færdig med 2.g her til sommer. Jeg er stødt på en del indlæg af selvstuderende HF'ere og VUC'ere. Jeg vil naturligvis spørge min studievejleder, men vil også gerne høre jeres opfattelse.
