Søgning på: tysk disposition jung sein. Resultater: 19481 til 19500 af 19901
-
That's why i hate...
ForumindlægJeg har fået en stil for om de ting jeg hader hvis i vil hjælpe mig skal i bare skrive hvad i hader og hvis i vil hvorfor. -
Om at tage sig sammen til lektier ??
ForumindlægHåber på at starte en lille debat her, eller ihvertfald få nogle gode råd.Jeg har nogle gange problemer med at motivere mig selv til at lave lektier eller ligefrem afleveringer. Dette ses især da jeg kun har afleveret 57% af mine afleveringer til tiden.Når jeg sidder derhjemme kan jeg simpelthen ... -
Gæt et tal
ForumindlægPolitikken har lavet en konkurrence, hvor man skal gætte et tal. Den, der kommer nærmest, vinder 5.000 kr. http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=395329 I kunne passende skrive her, hvilket tal I vælger og jeres bevæggrunde. - Det er nemlig ikke så simpelt endda.. -
AT 2012: Katastrofen - årsager og konsekvenser
ForumindlægHej derude :) Jeg skal i løbet af denne uge finde ud af fag og område inden for dette AT-emne: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Selve opgave lyder således: "Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle. Du skal udarbejde en problemformulering samt... -
Hitler giver hovedpine :/
ForumindlægHej!! Jeg er i gang med et projekt i skolen, som omhandler Adolf Hitler.... Jeg ved saft susseme ikke noget om hans far og baggrund Så jeg ville være beæret over hvis i kunne komme med noget :)) -
Hvilket universitet bør jeg vælge?
ForumindlægHej.Efter HTX har jeg planlagt at studere videre til partikelfysiker.Jeg er dog i tvivl om hvilket universitet jeg bør vælge. Jeg vil gerne have fat i et hvor der både er gode faciliteter (lokaler, udstyr o. lign,) og lærere, men der skal også være et godt socialt liv.Jeg overvejer selv at tage p... -
Er jeg den eneste som ikke gider at læse mere??!
ForumindlægHejJeg føler bare at jeg IKKE gider at læse mere. Ærlig talt, jeg er endt i en tilstand hvor jeg bare har lyst til at sidde og tude, fordi jeg ikke orker det mere. Jeg bliver student her på tirsdag efter en religionseksamen, men jeg gider bare ikke læse mere... total lort! Jeg ved heller ikke hvo... -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
Til dem der er på jura standby
ForumindlægEr der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads? -
Snyd
ForumindlægHey.. Mit debatoplæg er relativt simpelt:Er det okay at snyde, for derved at opnå en bedre årskarakter? -Fx. ved at kopier en aflevering fra dette site Og til sidst, har DU nogensinde snydt? -
Romantikken familieliv
ForumindlægJeg ska snart i gang med Dansk Historieopgave og mit emne er familielivet i Romantikken. Nogle der kan fortælle mig lidt om hvordan familielivet var? Eller nogle som kender nogle gode hjemmesider/bøger? Kan ikke finde så meget på nettet og har været lidt på biblioteket.. ville blive glad hvis nog... -
HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!
ForumindlægVille være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected] -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEr alle disse oversættelser korrekte?: 1. Om fredagen holdt de fri og gik i biografen. They took a day off Friday and went to the cinema. 2. Alle danskerne var vildt begejstrede for den nye roman. All the Danes were very excited about the new novel. 3. Der er ikke blevet skabt mange nye job ... -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
DF
ForumindlægJeg er så træt af Vestres accept af Dansk Folkeparti. Det er pinligt at tænke at regerinspartiet i Danmark lader DF indflyde den nationale dagsorden. I lande som Tyskland og England bliver højreekstremistiske partier fuldstændig ekskluderet fra seriøse politiske diskussioner. Hvor blev det Danske... -
Hjælp til at forstå sætningens fejl
ForumindlægHe knew he would had to worry about his chances of getting af job later in life. Jeg vil gerne spørger om nogle herinde kan hjælpe mig med hvor fejlen ligger og hvad forklaringen er på fejlen... Jeg er ikke kun interesseret i den korrekte sætning, MEN ligeså meget, hvad der s... -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægJeg går i 1.g og idag fortalte vores lærer os en hel masse om so1, 2 og 3 forløbene og om at vi skal aflevere vores noter, og at vi har eksamen til sommer, om karakter og om vores studieretningprojekt og jeg synes bare vi fik dumpet en masse prøver og afleveringer i hovedet, så jeg kunne rigtig ... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, jeg skal tage et interview med to andre om en kvinde, der ejer en nyåbnet frisørsalon. Vi har godt og vel næsten lidt over 10 spørgsmål at stille, og er tomme for idéer. Har I nogle gode spørgsmål, der kunne være interessant at stille kvinden? Og hvis der er nogle spørgsmål, som kunne formul... -
At tale engelsk
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! :) Jeg skal i 9. Klasse efter sommerferien, og jeg er ret dygtig i skolen, så jeg får kun 10- og 12 taller. Men i engelsk er jeg dårlig og jeg føler ikke jeg kan tale sproget, som...
