Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 19541 til 19560 af 152921
-
HHX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil rigtig gerne ind på hhx, men jeg er lidt i tvivl - SKAL man have Engelsk på A niveau? Kan man ikke vælge en anden studieretning, så man måske får det på b niveau? - Og hvad skal man bruge A niveau engelsk til, hvis man vil arbejde med økonomi? -
Matematik hjælp.
ForumindlægABC er retvinklet, C=90*, desuden er a = 4 og b = 9. Beregn siden c samt vinklerne A og B. Nogle mennesker, der gerne vil/kan regne denne med lidt mellemregninger til? Tak på forhånd! -
Differential ligninger
ForumindlægNogle, som vil hjælpe med delopgave A? -
Potensfunktionen
ForumindlægHej Hvad er bestemt a og b i potensefunktionen -
Tangenthældning
ForumindlægHej. Hvordan skal opgave a og b løses??? -
Beregn rektangel
ForumindlægA, B og C? -
retvinklet trekant
Forumindlæga) bestem AC og AB -
Bestem areal af punktmængde
ForumindlægNogen, der kan hjælpe med a? -
vektorer
Forumindlægnogen der vil hjælpe mig med den her blækregning (skal afleveres imorgen)? Jeg kan simpelthen ik finde ud af det! opgaven siger: vektor a = (2,-5) vektor b = (-6,4) vektor c = (11,0) vektorerne a og b udspænder et parallelogram, (hvis areal er 22 som jeg beregnde i forrige spørgsmål). beregn læ... -
Ligning - isolering
ForumindlægA = pi * c * (a+b) Er der nogle der kan isolere lille a -
kemiske metoder i syntese
ForumindlægJeg skal i min AT tale om syntesen af farvestoffet mauvein, men ved ikke hvilke metoder jeg bruger i mit forsøg: Place 2.3 mL of water in a 5-mL conical vial and add: • 52 mL of aniline • 60 mL of o-toluidine • 122 mg of p-toluidine • 600 mL of 2 N sulfuric acid Stir using a ... -
rettelse af elektricitets fysik rapport
Forumindlæghej, jeg har fået lavet min fysik kemi rapport om elektricitet, og ville gerne høre jeres meninger og rigtig gerne rettelser til rapporten, det ville jeg være rigtig glad for :) -
Forklar to begreber
ForumindlægEr nogen i stand til at give en forklaring på følgende to begreber: Hydroxidion og neutralisering (hvad dannes altid), hvad menes der hver især med de to begreber i forhold til kemi? -
spørgsmål ang rapport med syntese af jern(ll)sulfat heptahydrat
Forumindlæghej :) jeg er i gang med en kemi rapport om jern(ll)sulfat heptahydrat . Det er en med mængdebergning og sådan noget, og jeg vil spørge til dem der har lavet den om de kunne hjælpe mig med at foklare teorien bag den på forhånd tak -
Cola, nemt tror jeg!
ForumindlægJeg er sproglig, så tør vædde med nogle af jer andre som har kemi ved det her. Opgaven lyder:I en cola måles pH til 2,7.Bestem (H30+)i colaen.Gerne hurtigt og på forhånd tak! -
CaOH- opløselighedsprodukt (HASTER!)
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive en kemi rapport over CaOH- opløselighedsprodukt og mangler at vide hvad CaOH- opløselighedsprodukt er (g/100 mL), altså tabelværdien. På forhånd tak! -
Mening omkring rapport?
ForumindlægEn der har mulgihed for at læse min kemi rapport igennem for derefter at komme med en bedømmelse? Evt. bud på karakter ville være super! :-) På forhånd mange tak. Allo -
kemisk tegning
Forumindlægkan nogen give en forklaring på hvad en kemisk tegning er? en diskussion på skolen, jeg mener det kun hedder en kemi tegning og ikke en kemisk tegning på forhånd tak Abstein -
indigosyntese og kypefarvning
ForumindlægHej er der nogle der evt. kunne hjælpe mig med en kemi aflevering elle ligger inde med en rapport som jeg kunne låne til at forstå forsøget. Hilsen Celina Mangler virkelig meget hjælp -
Termodynamik
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med en opgave i et kemi sæt (vedhæftet) Jeg har brug for hjælp til opgave c, de andre er lavet. Jeg ved ikke lige hvordan man finder entalpien og entropien ud fra grafen. Tak på forhånd :)
