Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 19541 til 19560 af 92030
-
cystisk fibrose
Forumindlæghey! tænkte på om der er en der har lavet opgaven 1. cyctisk fibrose fra eksamenssættet fra 2008, som vil hjælp med opgaven? -
Synopsis kontra prøven.
ForumindlægHej alle! Som jeg forstår det, skal man fremlægge hele sin synopsis til AT-prøven. Men man bliver ikke dømt ud fra sin synopsis, og når man ved, når noget er forkert og lign. må man så gerne snakke om det? - altså således, at man får besvaret problemformuleringen og problemstillingerne korrekt, m... -
Bestem ligningen for tangenten til grafen for F i punktet (1,f(1))
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x) = x^3 +2x+8 Bestem f '(1), og bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktett (1,f(1)) Jeg har bestemt f¨'(1) ---> f '(1) = 3 x 1^2 + =3 x 1 = 3+2 = 5 Jeg mangler blot at bestemme ligningen for tangenten til grafen for f ipunktet ... -
Spørgsmål til AT og fremlæggelser generalt
ForumindlægHey folkens! Jeg er lige startet på STX og jeg har nogle spørgsmål til AT og fremlæggelser generalt. 1. AT både i 1. 2. og 3.g foregår det på samme måde og hvor mange skal man fremlægge for? 2. Jeg vil bare lige høre om jeg skal forvente at holde mange mundtlige oplæg for flere mennesker end lære... -
Er der nogle opgavesæt om differentialregning?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor jeg kan finde opgavesæt om differentialregning? -
GRATIS fed program til trekant regning - must have
Forumindlæghvis man har tre oplysninger om en trekant, f.eks. en side og to vinkler kan prg tegne en skitste samt beregne alt om denne trekant som de resterende sider, vinkler, vinkelhalveringslinjen osv. http://cossincalc.com/download -
Virksomhedsanalyse ????
ForumindlægHej alle sammen Nogle der ved hvad en virksomhedsanalyse omfatter? Og så er næste spørgsmål stortset det samme - hvad omfatter et virksomhedsportræt? Skal nemlig skrive SRP hvor jeg skal vælge område Torsdag, og jeg har hørt at en virksomhedsanalyse skulle være rigtig omfattende, da j... -
Biologi B
ForumindlægHvor stor krav stilles der på Bio. B mht. eksamen? man har jo trods alt 24 timers forberedelse?? Stiller de store krav til eksamen? Jegg står nemlig og skal til at vælge valgfag og sådan og er helt lost mht. valg af fag og jeg skal bestemme mig inden på mandag! :-S -
Eksamener i 2.g?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er meget i tvivl ang. hvor mange eksamener man kan riskikere at komme op i her i 2.g I 1.g var jeg oppe i én eksamen, og i 2.g har vi tre afsluttende fag, hvor et af dem både er skriftligt og mundligt. Hvor mange eksamener kan jeg risikere at komme op i, og kan jeg ... -
Essay om at være teenager
ForumindlægHej :-) Da jeg har været på ferie hele ugen, og jeg skal op til dansk eksamen, har jeg ikke haft tid til at lave min eksamen. Jeg skal op i morgen tidelig, så jeg har et ret stort problem. Så derfor ville jeg høre, om der er en der har et essay om at være teenager jeg kan få? :-) Tak på forhånd.... -
Tage hf enkeltfag om
ForumindlægHar lige et spørgsmål. Er der nogen som ved om man kan tage hf enkeltfag om? Jeg har en hf eksamen fra tidligere, og har i de sidste halve år taget mat fra b til a via fjernstudie, mit spørgsmål er så, om man kan tage dette forløb om, hvis man vælger ikke at gå til eksamen, eller eksempelvis du... -
Noter til 9.klasse kemi?
ForumindlægHej! (: Jeg kunne godt tænke mig, at vide om I ved nogle sider eller steder på nettet hvor man kan finde noter til kemi for en 9.klasse afgangselev, for til sommer skal jeg jo op i det til eksamen. Da jeg har en mega dårlig undervisning, så ville det være rart kunne finde noter om det, for at sel... -
Dumpet/bestået
ForumindlægHeps. Hvordan er det man regner ud, om man har dumpet eller ej? Lad os antage, at man i et fag har fået 12/12 skriftligt og mundtligt, men dumper enten den skriftlige eller mundtlige eksame. Regner man så gennemsnittet ud af de tre fag, altså (12+12+0)/3 eller dumper man faget, idet man har dum... -
Hjælp!
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg desværre har dumpet i matematik i årskarakter.. havde nok heller ikke regnet med at bestå. Nå, men sagen er den at jeg har fået 00 i både mundtlig og skriftlig, men jeg har fået 4 til eksamen i skriftlig og 02 til den mundtlig eksamen. Har jeg så bestået faget ell... -
Hvor meget is skal Jim putte i vandet?
ForumindlægHej, Jeg sidder med en opgave i fysik: "Hvor meget is på 0 grader C skal Jim putte i 150g juice (samme c-værdi som vand), for at få juicens temperatur til at falde fra 25 grader C til 10 grader C?" Jeg har tænkt lidt på om man kunne isolere m i E= m*c*deltaT, men har ikke kunnet få h... -
Optagelsesprøve til gymnasie
ForumindlægHej :) mine lærer syntes ikke jeg skal tage på gymnasie efter 9 klasse..så jeg skal igennem en optagelsesprøve. ville lige spørg dem der har været gennem en optagelsesprøve hvordan er det? -
forskellen mellem folkeskole og gymnasium
Forumindlæghey alle ! jeg skal snart på stx, efter sommerferien. men ville bare vide, lidt om hele miljøet, og forskellene?? håber i svare mig :) -
Matematik opgaver
ForumindlægHey...jeg har lige haft en prøve-eksamen i matematik!problemet er bare at jeg har fået den tilbage, hvor der er enkelte fejl...Min lærer har ikke haft mulighed for at komme med de rigtige løsninger, grundet tidsmangel, da vi er igang med et andet emne, der ligger udover pensum...derfor kunne det ... -
Sky Tower
ForumindlægHej. Jeg har opgave 4: Sky Tower fra augustsættet 2004 for som aflevering til næste uge, og jeg er lidt usikker på mine resultater. Opgaven kan findes her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/fysik-2004-7-2.pdf?menuid=150560Opgave a) er ganske simpel og ved hjælp af v^2-v0^2=2... -
Beregn pris og mængde for monopolist
ForumindlægForbereder eksamen mikroøkonomi på HA. Sidder med et gammelt eksamenssæt og har følgende opgave: Falifax er en virksomhed der har monopol. Efterspørgselsfunktionen er: P=10-0,5q Falifax har følgende omkostningsfunktion: c(q)=5q Beregn pris og mængde samt den tilhørende profit. Jeg ...
