Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19561 til 19580 af 39386
  • Hjælp til differentialregning opgaver!

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg sidder og laver en mat aflevering men er helt forvirret til to af opgaverne i sættet. Det består af en hvor man skal undersøge løsningen til en differentialligning, og en opgave hvor man skal bestemme en løsning til differentialligning gennem et punkt. I kan se de specifikke opga...
  • Forskel på regnskab? Hjælp!

    Forumindlæg
    Sidder med en aflevering, hvor jeg er gået lidt i stå her: Hvad er forskellen på at aflægge regnskabet for Restaurant Refslund Aps. som en going concern og som en virksomhed i betalingsstandsning? Ved ikke helt hvor jeg skal kigge efter hjælp henne. Så krydser fingre på at nogen kan hjælpe mig her!
  • hjælp til tyskoversættelse 1 sætning

    Forumindlæg
    Hej jeg har en tysk aflevering for til den 17. Marts og kom lige i tvivl hvordan oversættelsen af det her er: Inden politiet havde fanget tyven, havde han gemt pengene. er der nogen som har et bud, for jeg er helt på herrens mark i den.
  • Hjælp til Lagerservicegrad

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er har et problem med en opgave til en aflevering. Spørgsmålet lyder således: Redegør for nogle måder, virksomheden kan anvende til at nedbringe varelagerets størrelse, samtidig med at virksomheden stadig bevarer en høj lagerservicegrad. på forhånd tak.
  • To ligninger med to ubekendte

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og roder med en drilsk aflevering til i morgen. En mor er 21 år ældre end sit barn og om 6 år vil barnet være 5 gange yngre end moderen. Hvor gammel er moderen? Bo
  • Spændnigkilder

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en aflevering i fysik hvor jeg er gået lidt i stå i spg. c. Det lyder således: (I-U)-grafens hældning. Hvilken enhed har den. Jeg tror selv at det er resistansen ohm, dog ikke sikker.
  • Redoxreaktioner HASTER!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en aflevering om redoxreaktioner, som jeg har problemer med. Jeg kan godt finde ud af at afstemme en redoxreaktion, men det med tilstandsformer, har ingen ide om. Jeg forstår heller ikke, når der står "begynder neutralt", hvad mener de med det?? jeg håber virkelig, at der ...
  • HASTER! Xenon og Neon

    Forumindlæg
    Jeg har en lille problem med en kemi b aflevering: Hvilke type bindinger findes ml atomerne i både xenon og neon? Forklar hvorfor xenon har et højere kogepunkt.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
  • Finanspolitik og arbejdsmarkedspolitik

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en samfundsfags aflevering, og kan simpelthen ikke få svaret på dette spørgsmål! :Shåber der er nogle der kan hjælpe mig? Her er spørgsmålet: Forklar hvordan man ved hjælp af finanspolitik og arbejdsmarkedspolitik, kan fremme beskæftigelsen.
  • Finanspolitk og fastkurspolitik

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en IØ aflevering, og en opgave volder mig store problemer: Kan et land reelt føre sin egen finanspolitik, når det samtidig fører fastkurspolitik? Håber i kan hjælpe
  • Spørgsmål om programmet 'Graph'

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved, om man kan kopiere den tegning/afbildning, man laver i dette program over i et word dokument (har word 2003)? Fx hvis man i en mat-aflevering vil vise en lineær funktion eller en parabel. Til dem, der ikke kender programmet, kan det downloades frit her: http://padowan.dk/gr...
  • hjælp en i nød ...

    Forumindlæg
    Hej Alle! da jeg har været på ferie og ikke har fået denne aflevering har jeg MEGET travlt... tænker på om der er nogle der kan hjælpe mig med disse opgave (vedhæftet) gerne med udregninger, så forstår jeg det bedre ...... håber der er nogle der gider at bruge eet minut eller to på det. På for...
  • Hjælp til kronik

    Forumindlæg
    hej jeg har lidt svært ved at gå i gang med en dansk aflevering. jeg skal skrive en kronik af "Fra kernefamilie, til kernevåben" af suzanne brøgger. så er der nogen som kan hjælpe mig med kronikken?? please er rimelig dårlig til dansk på forhånd tak
  • Wer eller wen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg står og skal lave en aflevering, hvor man skal oversætte nogle danske sætninger til tysk, som alle starter med hvem i forskellige sammenhænge, men jeg har nogle problemer med hvornår man skal bruge wen og hvornår man skal bruge wer. Nogle der kan hjælpe mig og eventuelt kan nogle regler?
  • Anvend Newtons metode til at finde værdien af 3 kvadratrod 12

    Forumindlæg
    Jeg har fundet mange forskellige kilder på Newtons metode, og jeg fatter hat. Vi er ikke blevet undervist i det, det er bare dukket op i en aflevering. Nogen der kan forklare metoden for mig? Opgaven er vedhæftet. Jeg har løst opgave A og B.
  • Dansk stil Haster!

    Forumindlæg
    Hejsa :D Nogen der hurtigt vil kigge min dansk stil igennem for fejl? Det er min sidste dansk aflevering for i år og den har en stor betydning for min årskarakter da jeg bliver student i år :/ På forhånd tak ps den skal afleveres i morgen
  • Beregning af middelafstanden

    Forumindlæg
    Jeg har fået en fysik aflevering, hvori jeg har svært ved at beregne middelafstanden. Opgaven lyder sålede: Hvor stor skulle middelafstanden være for en tænkt planet med en omløbstid på 100 år? Tak på forhånd :)
  • Engelsk opgave

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville spørge om en venlig sjæl ville læse min engelsk aflevering igennem, og rette mine fejl. Eller i det mindste give feedback på, hvad jeg kan gøre bedre :) Håber I vil hjælpe.
  • Beregn stofmængdekoncentration

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med en aflevering?? 290 mL af en mættet vandig opløsning af saccharin ved 25o C indeholder 1,0 g. saccharin. Kemisk formel for saccharin: C7H5NO3S Beregn stofmængdekoncentrationen i den mættede vandige opløsning af saccharin.
  • Find f(g(1))

    Forumindlæg
    Hej hej, sidder med en aflevering og sidder fast i en opgave: Jeg skal finde f(g(1)) for funktionerne Nogen der kan hjælpe? Evt. vise trin for løsning så jeg kan følge med i, hvordan man løser den?

Søgninger relateret til matematik aflevering